Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان
سلام و خسته نباشید سوالم اینکه بعد از سزارین چند روز بعدش میشه نزدیکی کرد؟؟ و همچنین اگه طبیعی هم زایمان کنیم چن روز بعد نزدیکی میشع کرد؟
- کرم دالاواگ سی را پی
کرم دالاواگ سی را پیدا نکردم به جاش داروخانه کلوتریمازول ۱درصد و دالاواگ ۲در صد داد . این دو تارا باهم ترکیب کنم نصف نصف یا جدا جدا استفاده کنم
- مجرای ادراری
سلام خانم دکترچند وقتی خودم در ایینه میبینم سوراخ ادراریم نسبت به قبل بزرگ تر شده البته دختر هستم بنظرتون چرا بزرگ تر شده؟
- مصرف انتی بیتویک قبل انتقال جنین
من دو روز پیش دندون کشیدم و دندونم آبسه کرده دکتر برام انتی بیوتیک نوشته ولی چون تو سیکل آی وی افم و چهار روز دیگه انتقال جنین دارم مصرف نکردم از طرفی درد دندون دارم چیکار کنم؟
- عمل کورتاژ تشخیصی
سلام من دو با عمل کوتارژ با فاصله دوسال انجام دادم در عمل دوم گفتن پولیپه بعد از عمل من تقریبا که دوماهه انجام دادم یه هفته پاکی داشتم و خون ریزی دارم به نظر شما با دارو یعنی جستیران 40 استفاده کنم ضرر نداره خونریزی قطع میشه تا چند ماه استفاده کنم
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ۲۶ سالمه ۷ ماه اقدام بدون نتیجه داشتم تنبلی تخمدان دارم دوماه قرص لتروزول میخورم این هم قرص لتروزول خوردم و برای تنظیم پریودی قرص پروژسترون دارم میخوردم همش حالتای پریودی دارم دلدرد دارم حتی موقع تخمکذاری الان روز نودهم و بیستم پریودیم ترشحاتم صورتی فقط روز بیستم یه لک خیلی کوچیک موقع ادرار دیدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر قرص باش یا ممکنه برای لانه گزینی باشه و باردار باشم ممنون میشم جواب بدید
- بقایا سقط۳
با سلام ۲۴ روز پیش سقط داشتم ۱۰ روز بعد از سقط سونو انجام دادم که حدود ۲ سانت بقایا بدون واسکولاریته داشتم که دکتر ۳۰ عدد متیل روزی ۳ عدد تجویز کردند که گفتند بعد از اتمام قرص برم سونو.در طول مصرف قرص خونریزیم قطع شد و ترشح سفید داشتم الان یک روز از اتمام قرص گذشته من ترشح قهوه ای خیلی خیلی روشن به همراه رگه های خیلی کوچک قهوه ای روشن دارم.ممکنه باز هم بقایا مونده باشه؟باید بگم هنوز پرزود نشدم.ممنونم
- تاثیر پودر رویال در پریودی
ببخشید من دوهفته از پودر چاقی رویال استفاده کردم و متوجه شدم باعث میشه ک پریود نشیم و من هنوز دخترم و 19سالمه استفاده کردن همین دو هفته باعث شده این ماه پریود نشم درد شدیدی هم دارم ولی پریود نشدم چیکار کنم..
- عفونت پنهان
سلام خانوم دکتر عفونت پنهان در بارداری با چ ازمایشی مشخص می شود هر چند وقت باید ازمایش انجام داد؟
- ضربه پا به پایین شکم
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۵ سالم هست و دوستم با پا یک ضربه محکم به پایین شکمم و نقطه ی حساسی زد و الان بعد از دو روز پریود شدم و اینکه نقطه ضربه دیده شده دردش کمتر شده و به طور مداوم درد نمیکنه اما من نگرانم و ترسیدم ،میشه راهنمایی کنید مرسی
- سلام من حالا ۱۴روز میگذره که کرونا گرفته بودم حالا بهترم خدا راشکر می خواستم بدونم حالا من کیه میتونم واکسن کرونا بزنه وچه واکسنی بزنم خوبه به نظر شما
- چه روشی برای درمان ریشه ای انجام بدیم؟
من دو دز ایرانی دوسویه زدم هم همسرم ولی نمیدونم کرایوف انجام بدم یا لیزر بهتره درکنارش دا و واسه تقویت سیستم دفاعی هم دارم استفاده میکنم
- خارش واژن
سلام ۵۵ سال سن دارم الان مدتی هست که داخل و بیرون واژنم به شدت خارش دارد و هرچی پماد هم استفاده کردم تاثیر نداشت ایا قرص و داروی دیگری هست بتونم استفاده کنم ممنونم
- ضد بارداری
بعد پنج روز نزدیکی ممکن است یا خیر
- عفونت زنانه
باسلام خانمی چهل ویک ساله هستم چن ماهی دچار سوزش واژن کمر درد ودرد زیر دل همراه باخونریزی بین دوره پرویدی هستم.
- خارش
سلام خسته نباشید.من ۲۶ سالمه و مجردم یه مدتیه واژنم بیرون و داخلش قرمز شده و میخاره .هر روز پماد کلوتریمازول زدم ولی بهتر نشد و کلافه ام کرده.علتش چیه؟
- سلام این را تفسیر کنید. Specimen received in formalin consists of
Specimen received in formalin consists of two pieces of soft creamy tissues each measuring 0/1 cm in diameter
- کیست تخمدان
سلام مدتی هست که دچار کیست تخمدان میشم قرص سیپروترون کامپاند دوماه مصرف میکنم وبرطرف میشه،الان هم دچار کیست شدم(کیست 5سانتی و ساده)مجرد هستم و36 ساله باتوجه به اینکه عوارض جانبی این قرص زیاد هست و مخصوصا درافراد 35 سال به بالا،امکانش هست به جای این قرص، ال دی مصرف کنم.
- قرص اوژانسی
سلام. خانم دکتر من یک سوالی از خدمت شما پرسیدم ک آیا اگر قرص های اورژانسی ک دو عدد در یک بسته است را یک عدد آن را مصرف کنیم مشکلی بوجود میآید شما عرض کردید بهتر است اگه دوز دارو 2 عددی است هردو را مصرف کنید.. خانم دکتر اگر یک عدد را مصرف کردیم.. احتمال بارداری را بیشتر میکند یا احتمال پیشگیری از بارداری را کم میکند؟ من رابطه داشتم با شوهرم ولی یک عدد مصرف کردم و بعدش خونریزی هم کردم. حالا استرس دارم ک نکنه شاید چون یک عدد مصرف کردم احتمال بارداری بیشتر شده باشد..
- رفع تیرگی واژن با لیزر
سلام خانم دکتر شما لیزر برای رفع تیرگی واژن هم انجام میدین؟اگه مثبت است از چه دستگاهی استفاده میکنین


