سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش در بارداری
سلام خانوم دکتر . من تو هفته۳۵ هستم کف دستو پام کمی میخاره شدید نیس . بنظرتون برای چی هست؟ ۲۰ مهر نوبت دارم پیش شما
- سقط جنین
سلام خانم دکتر جواب تست حاملگیم مثبت بوده پنج هفتمه میخواستم بدونم شما سقط با ساکشن انجام میدین
- بارداری
سلام . در سونوگرافی 19 هفته من در بررسی دهانه سرویکس نوشته funneling در قسمت فوقانی به طول 16مىلى دزده شد وطول قسمت بسته 15 مى است اىن یعنی نمى شه طبیعی اززمان کرد وآزاده بازداشت دهانه ى رحم بسته شود
- عفونت در بارداری
سلام دکتر ببخشید طبق این سوالم میشه درمورد مصرف قرص سفکسیم راهنمایی بفرمایید: آزمایش خون دادم و میزان WBC:۱۲.۶۳هست و میزان RBC: ۴.۱۶هست و میزان HGBهم ۱۱.۷ هست و میزان MCHCهم ۳۱.۶ هست و در آزمایش ادرارم هم جلوی پروتئین نوشته Traceو جلوی Blood/Hgbهم نوشته Traceو جلوی Bacteriaهم نوشته Fewو جلوی crystal نوشته :ca-oxalate:few، در مقابل W.B.Cدر ادرار هم نوشته ۱۸-۱۶،من رفتم دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفته۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ به مدت ۱۰ روزی و روزی یک عدد مجاز است؟
- شیاف پروشسترون
سلام خانم دکتر آیاشیاف پروژسترون که از اول بارداری تا آخرش استفاده کنم جنینم محفوظ میشه هیچیش نمیشه وبخیروخوشی زایمان میکنم علاوه براون استراحت میکنم و تمام ویتامینای لازمه رو مصرف میکنم چون من فرزنداولمو از دست دادم
- ازمایش انومالی
سلام ازمایش غربالگری اول را دادم کروموزوم t21 با خطر بالا ذکر شده ۱/۵۳
- بارداری
سلام ما حدود پنج سال هست ازدواج کردیم و حدودا یک سال نیم هست به بارداری کردیم ولی دارای پریودی نامنظم داشتم که بعد ازمایش کم کاری تیروید داشتم با قرص نرمال شدهنرمال شده و دکتر برام قرص کلمفین و امپول hcgنوشت ولی چند ماهی هست بچه دار نشدم برای شوهرم هم ازمایش اسپرم نوشته که دکتر گفت نرماله
- بارداری
سلام خانومدکترعزیز خسته نباشید من یروزآزمایش بارداری دادم مثبت بود وعددبتا ۶۰۰ بود میخواستم سواب کنم بنظرشما حدودامیشه گفت چندهفته هستم ؟ تاریخ آخرین پریودم ۳۰مردادهست یسوال دیگه بایدچندهفتگی اولین سونوگرافی روبدم تشکر
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- درباره امپول گنارکس
من ۶روز بعداز تزریق امپول نزدیکی کنم ایا امکان بارداری وجود داره
- بارداری
سلام خسته نباشید میشه در بارداری قرص پرگناکر و آسپرین رو با هم مصرف کرد؟ ۱۲ هفته ام
- پروژسترون در بارداری
باسلام خدمت شما. بنده باردارم دوقلو و تقریبا اوایل هفته ۱۴ هستم. که بدلیل داشتن هماتوم ۲در۱ سانتی دچار خونریزی شدم.پزشکم شیاف سیکلوژست ۴۰۰رو دادن که دوروز به تعداد یک عدد از این شیاف استفاده کردم و بعد بدلیل ادامه خونریزی روزی دوتا شیاف گذاشتم و تا الان بمدت ۶ روز است که روزی دوتا استفاده میکنم.خواستم بپرسم تا کی از این شیاف استفاده کنم و آیا این شیاف با این دوز اختلال جنسیتی برای جنینها ایجاد نمیکند؟؟؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من دوقلوی همسان باردارم ۱۲ هفته هستم.خواستم بدونم مولتی ویتامین pregnacare orginal مکمل خوبی هست ؟
- عدد بتا پایین
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر ؟ - بی نظمی قاعدگی
سلام من بعد از دوره قاعدگیم رابطه داشتم از قرص اورژانسی مصرف کردم فرداش خونریزی داشتم به مدت چند روز الان حدود چهار هفته میگذره و پریود نشدم تست بی بی چک هم زدم خطا زد و هیچی نشون نداد
- بارداری
سلام ببخشید من چهل سالمه و سه ماهه اقدام کردم برای بارداری و دو دوره قرص کلومیفن مصرف کردم اینماه شونزده روز جلو انداختم باید چکار کنم
- هفته شانزدهم
با سلام خانم دکتر بزرگوار... من سونوگرافی هفته شانزدهم رو انجام دادم که گزارش به این ترتیب هست: جفت در دیواره قدامی لترال چپ و گرید صفر است. فاصله لبه تحتانی جفت با Int.Os ۱۹میلیمتر می باشد. قرار طولی و پرزانتاسیونبریچ است. Int.Os بسته است و طول سرویکس ۳۱ میلیمتر می باشد. حقیقتش ۲ تا امپول پروژسترون و ۱۵ تا شیاف پروژسترون هم استفاده کرده بودم ممنون میشم راهنماییم کنین ...
- بارداری
سلام من نزدیکی کردم با خوردن ال دی ۸ یا ۹ روز خونریزی کمی پیدا کردم و و همون ک اخرین پریودم حساب شد 3/4تموم شد و تا امروز 3/30 .26روز از پریودم گذشته و من 3/10 رابطه برای بارداری داشتم تا ۷ روز رابطه نداشتم و بعدش بک شب در میان دو سه بار هم رابطه داشتم بعد این روزا تا امروز ۳۰خرداد رابطه دخول نداشتم از نزدیگی اولم ۲۰ روز گزشته الان کی باید برم ازمایش ؟ میشه لطفا زمانشو بهم بگید خیلی استرس دارم خاهشا کمک کنید
- حاملگی خارج رحم
سلام برای من ep تشخیص دادن الان دوباره سونو دادم نوشته توده هایپرهترواکو با واسکولاریته عروقی پریفرال مجاور مدیال تخمدان راست به ابعاد ۱۵×۱۰ mm مطرح کننده توده ep با تغییرات هموراژیک مشاهده میشود
- جنسیت
سلام خسته نباشید رزیم تعیین جنسیت هم دارید؟و اینکه درصد تعیین با رزیم چقدر هست؟ایا باید 3 ماه رزیم بگیریم یا فقط ماه اخر مهمه؟


