Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص آسپرین
سلام و وقت بخیر. چون سابقه سقط داشتم دکتر آسپرین روزی یک عدد تجویز کردن, فراموش کردم که امروز آسپرین خوردم یا نه, ایرادی داره؟
- بارداری
قرص نوروم اسکین نازایی می اورد؟؟
- بارداری
سلام من ۹ روز پیش ۴تا قرص اورژانسی خوردم هنوز پریود نشدم زمان دقیق پریودیم هم ۱۰ روز دیگه مونده احتمال بارداری هست؟
- بارداری
سلام تست بارداری من مثبت شده و الان ۶ هفته و یک روز میشه که دکتر برای هفته بعد برام سنو نوشتن ، علائم خاصی نداشتم جز اینکه از چن روز پیش سینه هام سنگین و اگر بهشون دست میزدم درد میکردن ولی از دیشب دردشون کم شده و احساس میکنم شل شدن گاهی دردهایی هم زیر شکم دارم که بعضی اوقات هس و بعضی اوت نیست . البته من دو سقط دیگه هم داشتم یکی که رشد جنین در هفته ششم متوقف شده بود و یکی هم تیتر بتا بالا نرفت و خودبه خود سقط شد .
حالا میخواستم بپرسم این کم شدن درد سینه های من دلیلی میشه که جنین رشد نکرده باشه یا قلبش تشکیل نشه خدای نکرده؟؟؟ دکتر برام قرص دوفامد ۱۰ که هر ۱۲ ساعت و قرص آس آ۸۰ روزی یک عدد تجویز کردن و دارم استفاده میکنم. - بارداری
سلام. من 34 سالمه 5 ساله ازدواج کردم. اوایل زندگی اقدام کردم برا بارداری که متاسفانه جنین قلب نداشت و سقط شد. بعد 5 سال باز اقدام کردم برا بارداری بازم سقط شد. دکتر گفته که باید برم مرکز ناباروری مرکز سقط مکرر. که هم خودم هم شوهرم آزمایش بدیم. سوالم اینه که آیا حتما باید برم مرکز ناباروری یا میتونم به پزشک متخصص زنان و زایمان و نازایی مراجعه کنم؟
- بارداری
سلام هفته ۱۸ بارداری هستم داخل سنوی آنومالی نوشته بود سرویسک بسته است و سونو واژینال هم انجام دادم طول سرویکس ۳۲ بود.من دفعه پیش یه زایمان تو هفته ۲۴ داشتم و الان چند بار شده سونو واژینال هم انجام میدم. میخاستم بدونم که باید سرکلاژ بشم یا با استراحت تموم میشه.
- لکه بینی
سلام خانم دکتر عزیز،ببخشید از هفته چهارم بارداری لکه بینی خیلی کمی داشتم تا هفته پنجم،سونوگرافی در هفته پنجم ساک حاملگی رو ندید،ولی گفت چیزی شبیه ساک بارداری میبینم،یعنی امکان داره خارج رحمی باشه
- بارداری
سلام خانوم دکترمصرف کدامنوع ازانواع ماهی دربارداری مجازاست میشه لطفااسم ببریدچون من نمیدونم دقیقاچه ماهی رومیتونم استفاده کنم که بی خطرباشه تشکر
- نزدیکی ربارداری
باسلام خسته نباشید من الان داخل20 هفته هستم میخواستم بدونم نزدیکی در این زمان و بعد از اون باید درچ حد باشه اگه زیاد باشه مشکلی داره؟
- پریود
سلام خانم دکتر من دو باره که پریود میشم اصلا طول نمیکشه پریودیم در حد 2روز هست بعد قطع میشه این دفعه کلا خیلی کم ازم خون میاد یعنی در حدی که حتی نوار بهداشتی خیلی کم خون افتاده روش علتش چیه ممنون میشم توضیح بدید
- پریود
سلام ببخشد من یکسال امپول 3 ماهه پیشگیری زدم بعداز تمام شدن وقت امپول 3 روز بعدش امپول یک ماهه زدم 20 روز گذشته پریود نشدم امکان بارداری هست تست زدم منفی بود قبل از 3 ماهه یکماهه ک دو بار زدم پریود میشدم حالت تهوع دل درد استرس بیخوابی دارم
- تومور در جفت
سلام تومور در جفت چه زمانی برای مادر و جنین خطرناکهست؟ اصلا این بیماری در بارداری طبیعی باعث ادامه بارداری میشود؟ یا جنین ازدست میرود
- بارداری از مقعد
سلام وقتتون بخیر من یک روز از اتمام پریودیم رابطه از مقعد داشتم و3بار مایع ارضایی داخل مقعد ریخته شده-و اینکه پریودامم هیچوقت منظم نبوده . هیچ علایمی ندارم فقط پریودم4 روز عقب افتاده و باکره هم هستم ایا امکان بارداری هست؟
- سلام خوبید خواهشا جواب منو بدید من هفته قبل با قرص واژینال وزیر زبونی سقط کردم خونریزی کمی داشتن یه تیکه به اندازه نصف کف دست اومد اما بعدش خیلی کم خون رفتم سونو میگه خیلی از جنین مونده دکتر بهم قرص رومین داده تا ۵ روز مصرف کنم بعد ول کنم تا خونریزی بگیرم اما هیچ خبری نیس میتونم به دکتر اصرار کنم که یکسره منو کورتاژ کنه دیگه خسته شدم بارداریم هم ۸هفته بود
- سابقه تیرویید
سلام ببخشید اگر شخص تیرویید کم کار داشته باشد و TPOباشد و از داروی لووتیروکسین ۵۰ استفاده کند، آیا این حالتها و سابقه مشکل تیرویید و استفاده از قرص لووتیروکسین ۵۰ در نتیجه سونوگرافی NTوNB تاثیر دارد؟ آیا سابقه مشکل تیرویید که ذکر کردم و مصرف داروی لووتیروکسین ۵۰ در جواب آزمایشهای غربالگری مرحله اول و دوم بارداری و در جواب آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارد؟خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.
- حاملگی
سلام خسته نباشید من تو هفته ۵ الی ۶ هستم.تو سونوگرافی زده فاقد قطب جنین ودارای هماتوم پری ساک.خیلی نگرانم میشه کمک کنید
- بارداری
سلام قرص امگا ۳ در بارداری تا هفته چندم باید مصرف بشه؟
- سوال در مورد وضعیت رحم و بارداری
34.26 mm heterogenic cystic mass with fine septa without doppler این متن سونوی واژینالمه خیلی نگرانم کرد . میشه بهم کمک کنید؟
- فولیکول
سلام رفتم دکتر گفت فولیکول ۳۵ م م داری ودوتا آمپول داد که تزریق کنم آیا امکانش هست باردار بشم ؟ و اینکه کی و چندبار باید نزدیکی کرد؟
- انجام آی یو آی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من چند وقته در اقدام هستم اما نتیجه ای نداده می تونم از دکترم بخوام که آی یو آی انجام بدم که سریع تر بچه دا شم؟


