Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- از کجا بفهمم پوچ
از کجا بفهمم قلب بچه تشکیل شده خونریزی ندارم درد هم ندارم
- لکه بینی دربارداری
سلام لکه بینی دارم توبارداری دکتر برام شیاف فرتیژست و کپسول خوراکی اوتروژستان تجویز کرده با مصرف کپسول دچارخونریزی شدید و سرگیجه میشم چکارکنم
- چرا پریود نشدم؟
سلام ببخشید من ۶روزه پریود نشدم احتمال داره که باردار باشم ؟! چون همیشه اگه دیر میشد۲روز عقب میوفتاد و برای سقط چه کاری انجام بدم
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم در حین استفاده از مدروکسی پروژسترون میشه اقدام کرد یا بايد تا قطع قرص صبر کنیم؟؟
- بارداری
سلام من نزدیکی بدون دخول داشتم بعد سه روز بعد نزدیکی پریود شدم وبعد ۱۴روز تست بی بی چک استفاده کردم منفی بود عایا احتمال بارداری هست
- بارداری
سلام روز بخیر من قرص ال دی مصرف میکنم ۶روزه هستش پریودم هر ماه ۵ام هست ولی من قرص و از ۲۸فرودین شروع کردم ۵فروردین پریود شدم از ۲۸ام قرص میخورم ولی در کنارش قرص تیروئید هم مصرف میکنم صبح ها ظهر ام ال دی بار اولم هم هست مصرف میکنم آیا امکان بارداری هست بازم ؟دیشب ناخواسته منی داخلم ریخته شده امروز هم قرص سرماخوردگی خوردم نگرانم بعدش یادم افتاد ممکنه اثر نکنه ممنون میشم جواب بدین
- اقدام به بارداری
سلام می خواهم باردارشوم ۲سال است قرص ضدبارداری استفاده می کنم
- سلام من تو سوال قبلی پرسیدم که من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم شما گفتین که اینها طورمعمول استفاده نمیشه یعنی چی این دارو ها خوب نیست برای بارداری میشه توزیع بدین
- سلام خانم دکتر من بعد رابطه م با همسرم فرداش شکمم خیلی درد میکنه میخواستم بدونم مشکل از کجاست
- درد پشت کمر و پهلو و درد لگن
سلام خانم دکتر هفته ۲۰ هستم و قسمت سمت چپ کمرم تقریبا ناحیه ای که به پهلو وصل درد میکنه و بعد درد ول میکنه اما مثلا درد لحظه ای میاد ، خداروشکر لکه بینی اینا ندارم میخواستم بدونم این حالت طبیعی؟ به چه علت این درد دارم؟ دقیقا عین این درد رو در ۱۸ هفته هم داشتم البته اون در قسمت استخوان لگن بود سمت چپ قسمت جلویی به نظرتون علت درد چیه؟
- قرص مایوکارمت دربارداری
من روزانه دو عدد قرص ۴۷ مایوکارمت در بارداری استفاده میکنم برای جنین مشکلی بوجود نمیاد
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- پرولاکتین بالا
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای بارداری اقدام کنم آزمایش خون دادم پرولاکتین خونم ۵۷ بود دکتر بهم دارو دادن دانستیکس و گفتن هفته ای یکی بخور آیا من درمان میشوم و میتونم باردار بشم فقط همین مشکل را داشتم فقط برام مهمه که بهم بگید قابل درمان هست یا ن.ممنون
- بارداری ومسافرت
سلام خانوم دکتر خسته نباشیدمن ازبیماراتون هستم خانوم دکترآزمایش دادم باردارهستم وهنزسونوندادم سوالم اینه اگه جواب سونوخوب بود میتونم باوی آی پی که صندلی هاش تخت شوهست برم خونه مادرم؟ خونه مادرم همدانه تااینجا ۷ساعت راهه واتوبوس بین راه فقط یکبارنهایت دوبارنگه میدارم ومن نمیتونم مایعات زیادبخورم وبیشترازدوباردستشویی برم اما راحت میتونم دراز بکشم ونهایت یکباریادوبارپیاده شم قدم بزنم بااین شرایط مساله ای نیست برم؟؟؟ توروخدا ازنگرانی منوخارج کنید
- زنان
سلام من یه ساله پیش بارداری خارج رحم داشتم بعدیه ماه پیش کامل پریودنشدم تست بارداری هم دادم منفی بودحالاماه بعدپریودشدم دکتربرام چندتاآزمایش نوشت ک بایدتویه ۳روزه پریودانجام بدم اماافتادروزجمعه به نظرتون بایدماه بعدآرمایش هاروانجام بدم
- احتمال بارداری
من با نامزدم رابطه از پشت داشتم ميترسم أب نامزدم ريخته شده باشه جلوم باكره ام هستم پريوديم عقب افتاده يه ترشحات موكوسى أزم خارج ميشه از أولم پريوديم منظم نبود احتمال باردارى هست؟
- هماتوم بارداری
خا
- عقب افتادن پریود
سلام خسته نباشید من آخرین باری که پریود شدم۲۳بهمن بود وامروز که۱۲فروردینه هنوز پریود نشدم من سابقه تنبلی تخمدان دارم وهرماه پریودم نامنظم هست ولی این بار خیلی بیشتر طول کشید بخاطر شرایط موجود نمیتونم دکتر برم تا با آمپول پریود بشم۲بارهم از بی بی چک استفاده کردم ونتیجه منفی بود یه بار دکتر رفته بودم واسه پریود شدن بهم قرص مدروکسی پروژسترون رو معرفی کرد وخوردم وبعدش پریود شدم اما اینبار که انقد طول کشید دوباره شروع کردم به خوردن قرص ولی تاثیر نداشت دو یاسه ماهی بود که وزنمو پایین آورده بودم و تقریبا به موقع پریود میشدم اما اینبار خیلی طول کشید به نظرتون چیکار کنم؟بدجوری کلافه شدم
- سوزش
سلام هفته ۲۳ام جنین تکون میخور زیرشکمم میسوز حس میکنم توواژنم سرکلاژابدومینالم انگارشکمم زخم ایاطبیعی
- منفی شدن بارداری.
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۱۵روز پیش رابطه با نامزدم داشتم که منی ایشون واژنم رو خیس کرد یکساعت بعد ۴قرص ال دی همزمان و ۱۲ ساعت بعدی ۴ قرص دیگه مصرف کردم .الان هم بعد ۱۵ روز از رابطه بی بی چک مصرف کردم که منفی دراومد یعنی فقط یک خط c افتاد.بااین اوصاف مطمئن باشم باردار نیستم؟آخه ۲۰ام مرداد باید پریود میشدم اما الان ۱۰ روز تاخیر داره و هنوز نشدم


