Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- پرده بکارت
سلام... من رفتم برای معاینه بکارتم.... گفتش سالمه فقط ساییدگی داره که اونم به خاطره عفونت زیاده..... واقعا عفونت باعث ساییدگی و یا ازدست دادن پردم میشه؟
- سوزش وبرآمدگی جای سزارین
سلام و عرض ادب من 7سال قبل سزارین شدم مدتی گوشه سمت چپ جای عمل احساس سوزن سوزن دارم دست که میکشم یه برآمدگی مثل یه تیله سفت حس میکنم نگرانم چیز بدی باشه
- سقط۱
سلام من ۳۹ سالمه سال ۹۹ زایمان داشتم سزارین ، سال بعد باردار شدم تا هشت هفته قلب جنین تشکیل نشد مجبور به شدم، سال بعدش هم باردار شدم سونو انجام دادم گفتن ساک حاملگی دفرمه تو هفته پنجم که بعد ۳ روز خودبخود سقط شد میشه راهنماییم کنین چیکار کنم
- هایمن
سلام حالتون خوبه من تاحالا چیزی وارد واژنم نشده فقط یک بار بهدخاطر عفونت و خارشی که دشتم فشار آوردم (از روی لباس بود البته ) بهدش دردم گرفت واقعا میترسم اسیب دیده باشه بکارتمم با ایینه نگاه کردم احساس میکنم در قسمت بالایی نزدیک مجاری ادرار ۷ مانند هست انگار شکل قطره هستش و قسمت تیزش بالا هستش و پایین گرده مثل عکسای هایمن که تونت هستش نیست میترسم اسیب دیده باشه 😔
- سلام من هفته ۱۳ بارداری استم از این پماد تریامسینولون اِن اِن استفاده کنم ضرر دارد
- سونو تخمدان
سلام 44سالمه در سونو من نوشته شده : در تخمدانهاآتروفیک -- ادنکسها ضایعه مشاهده نشده . یعنی چه؟
- ایودی
سلام خدمت شما من روز دوم پریودیم ایودی گذاشتم والان ۱۸روز از اون زمان میگذره واز دیشب سرویس بهداشتی که میرم لخته خون سیاه هم میاد. در طول روز چیزی نمیاد فقط در سرویس بهداشتی. آیا این خطر ناک
- شیاف مترونیدازل
سلام شیاف مترونیدازل استفاده میکردم روزهفتم مصرف پریود شدم حالا باید چیکار کنم منتظر شم تا پریودم تموم بشه ادامشو مصرف کنم یا بیخیال بشم؟ ممنون
- پریودنشدن بعدازساکشن
تقریبا۶/۵ساله ساکشن کردم پریود نمیشم گاهی فقط یه قطره پریود میشم اونم بعداز۴۰ روز
- قرص اورژاانسی ممنون میشم زودتر پاسخ دهید
سلام آیا بعد از خوردن یه دونه قرص اووسیز ۰/۷۵ احتمال حاملگی وجود دارد؟ آیا این قرص باعث بروز علائم میشود؟ مثل خونریزی شدید و..؟ برای کسی که کیست و پرولاکتین دارد خوردن این قرص خطری ندارد؟
- dig this
AquaSculpt weight loss is here to stay! With AquaSculpt capsules, you get fast AquaSculpt results thanks to natural AquaSculpt ingredients. No worries about AquaSculpt side effects—users confirm it in AquaSculpt reviews. Curious AquaSculpt how to use? It’s easy and effective. AquaSculpt where to buy? Visit https://aquasculpt.lifestyle and transform your body now!
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من برای بارداری اول کلومیفن مصرف کردم و همون ماه باردار شدم البته بدون امپول برای بارداری دوم چندماه اقدام کردم با توجه به اینکه پریود نامنظم دارم ماه قبل اومدم پیش شما و سون انجام دادید گفتید تخمدان پلی کیستیک دارم و امپول پروژسترون برای تاخیر پریو نوشتید و همچنین ازمایش سنم ۳۰ ساله و ازمایشاتم خوب بود tsh:0/43 Free t4:15.41 Prolactin:5.1 Anti mullerian hormone:4.7 و ازمایشهای قبل بارداریم هم خوب بود امروز ۵ امین روز پریودم هست میخواستم بدونم میتونم کلو میفن مصرف کنم ممنون
- بیماری داخلی
علت بوی بد واژن و راهی برا رفع آن
- کم شدن حجم پریود
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه و مجردم تا ۱۸ سالگی پریودهای من ۵ یا ۶ روزه بود ولی بعد از کنکور تقریبا ۳ یا ۴ روزه شد و الان به یک و نیم روز رسیده و روز سوم خیلی کم لکه بینی دارم تاریخش منظمه و دوره هام ۲۸ روزس فقط حجمش خیلی کم شده سونوگرافی و آزمایش های پرولاکتین،اهن،کمخونی،تیرویید و ویتامین دی انجام دادم که همش نرمال بود میشه راهنماییم کنین که چرا پریودای من انقدر کوتاه شده و اینکه آزمایش دیگه ای لازمه که انجام بدم؟
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر 20 سالمه 11تیر باید پریود می شدم امروز 13 تیر وپریود نشدم عفونت باکتریایی واژن دارم چی کار کنم هم عفونتم خوب بشه هم اینکه پریود بشم؟
- فراموش کردن دوز دارو
من امپول ستر وتاید رو صبح میخاستم بزنم یادم شده الان چیکا کنم
- اکوی میو. متر کورس خشن با اندومتر 7
سلام خانم دکتر اکوی میومتر کورس خسن دارم با اندومتر به ضخامت 7 یعنی چی ایا خطرناکه
- بی حسی سینه
سلام من ۲۱ سالمه جدیدا فهمیدم نوک سینه هام حس نداره قبلا اینجوری نبودم جدیدا اینجوری شدم دلیلش میتونه چی باشه؟


