Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کورتاژ تشخیصی
سلام من دیروز بخاطر خوتریزی زیاد وضخامت ۱۲ اندومتر .کورتاژ تشخیصی شدم وولی از دیروز پاهام خیلی سنگین وبی حس شدن
- هیسترسکوپی
سلام خانم دکتر خسته نباشید لطفا جوابمو بدید،ایا رحمی که عمل سپتوم واسش انجام شده،الان نرمال است،تواناییش واسه بارداری مثل رحم سالم است،سپتوم داخل حفره رحم بوده و عمل شده
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- علایم
با سلام من حدود سه ماه هست،که هیستروسکوپی کردم 'جواب پاتولوژی هم به گفته دکتر خوب بوده و به مدت سه ماه قرص پروژسترون مصرف کردم۰ الان بازهم بین قاعدگی ترشحات قهوه ای دارم و قاعدگیم حدود ده تا دوازده روز طول میکشه ایا اینهاطبیعی هست? متشکرم
- پولیپ
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن لکخ بینی داشتم اومدم خدمتتون سونوکردین گفتین یک پولیپ ده میلی متری دررحم دارم،آیاحتمابایدجراحی بشم وایامانع بارداری؟خیلی استرس گرفتم
- جراحی پولیپ رحمی
سلام من مشکل چهار روز لکه بینی قبل پریودی داشتم با سیکل منظم ۲۶روزه بعد سونو مشخص شد پولیپ یک سانتوس نیم دارم دو ماه پیش هیستروسکوپی شدم و جواب پاتولوژی خوب بود ۳۷سالمه و فرزند ندارم دوماه گذشته بدون لکه بینی سرموعود پریود شدم ولی این ماه باز مجدد چهار روز مونده ب پریود ترشح قهوه ای دارم یعنی پولیپم مجدد بعد دو ماه برگشته؟چیکار باید کنم؟داروی خاصی باید مصرف کنم؟تورو خدا جوابمو بدین خانوم دکتر من از یه شهرستان خیلی کوچیک هستم دلیل این اتفاق چیه؟
- خونریزى بعد هیستروسکوپى
سلام خسته نباشين من حدود ٢ هفته عمل كورتاژ و هيستروسكوپى انجام دادم جواب نمونه ها هم خوب بود ولى خونريزى دارم و بند نمياد كم و زياد ميشه قرص ال دى و ترنسيد و منفاميك اسيد هم مصرف ميكنم فايده نداره اگر ممكنه راهنمايى بفرمايين
- امپول واریوپپتیل
با سلام من حدود یک ماه پیش عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی انجام دادم دکتر برای من ۳ عدد امپول واریوپپتیل تجویز کردن که هر ۲۸ روز یکبار باید تزریق کنم من همونروز اولی رو تزریق کردم بعد ۲۸ روز دومی و الانم منتظرم که ۲۸روز اینده اخری رو هم تزریق کنم منتها سوالم اینه چرا اصلا پریود نمیشم من تو حالت عادی نهایتاچند روز تاخیر داشتم اما حالا حدودا دوماهه پریود نشدم طبیعیه؟قصدم از عمل هم جهت بارداری هست
- پولیپ و دوفاستون
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- رحم هتروژن
با سلام وقت خیربادردکمرورحم ازپریودی طولانی مدت به پزشک مراجعه نمودم تشخیصدسونوگرافی واژینال دادنددرسونوگرافی کانون های ریز هتروژن دیده شدودوکیست درتخمدان چپ و یک نیست درتخمدان درست به خاطرکانون هیتشخیص دکترنمونه برداری هست آیا واقعا لازم هست یا را ه حل دیگری دارد
- مربوط به عمل هیسترکتومی
سلام در جواب پاتولوژی هیستروسکوپی رحم ، نوشته شده inactive endometrium میخواستم ببینم معنیش چیه ؟ آیا بدخیمی هست یا خیر؟
- ۱۳۸۴
سلام عزیزم من عمل رحم دوشاخ داشتم و آمپول دکاپپتیل زدم یکی 9/27 دومی 10/25 قاعدگی زدم .وتا الاناسفند ماه هنوزپریود نشدم واین چند روز خیلی ترشح دارم نرمال یا خیر ؟
- قرص روکین
- خونریزی زیاد
سلام خسته نباشید من ۲۰ اسفند هیستروسکپوپی انجام دادم تا همین امروز که ۲۵ فروردین هست همش خونریزی و لکه بینی دارم آیا این طبیعی هست؟؟
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
non_polyp endometrium, cystic hyperplasia without atypia
- باکرگی
باکرگی و پاره شدن بکارت یکی هست ؟ نامزدم به زور انگشتش رو داخل واژنم کرد و بکارتم رو پاره کرد ، می خواستم بدونم یعنی باکرگی از لحاظ قانون از بین رفته ؟ چون من رابطه جنسی که نداشتم . و این قابل تشخیصه یا نه ؟ واسه این کار امکان داره برم پزشکی قانونی ؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
من دوبار عمل کردم برای بر داشتن پولیپ بار اول سال 95با روش کورتاژ بار دوم با هیستروسکوپی سال 97با علائم لکه بینی و الان بعد از 5سال دوباره علائم دارم. و این جواب پاتولوژی سال 97است ک میخواستم نظر شما رو هم بدونم
- هیستروسکوپی
با سلام، من سابقه هیپرپلازی کمپلکس آتی پی داشتم. ماه پیش با خوردن ۹۰ تا استرادیول ۶ میل در روز انتقال جنین فریزم منفی شد. البته از سه روزقبل EFT هم پروژسترون زدم دکترم میگه دو بار کورتاژ تشخیصی و هیستروسکوپی بشم بعد برم واسه سیکل میکرو دوباره. آیا راه دیگری وجود ندارد؟ چون من پارسال هیسترولاپارا شدم دوبارم میکروم منفی شده. پیشنهاد شما چیست؟
- پولیپ رحم و سقط جنین
من ۳۷ ساله هستم ۴ ماه پیش سقط داشتم چند هفته عد با tvsمشخص شد یه پولیپ اندومتریا ۱۲ میل دارم که قبل از بارداری نبود میتون اقدام به بارداری کنم یا حتما باید پولیپ دراورده بشه بعد اقدام کنم ممنونم


