Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی سینه
سلام دکتر شرف الدین جراحی کاهش سایز سینه انجام میدن؟
- هایمن
سلام حالتون خوبه من تاحالا چیزی وارد واژنم نشده فقط یک بار بهدخاطر عفونت و خارشی که دشتم فشار آوردم (از روی لباس بود البته ) بهدش دردم گرفت واقعا میترسم اسیب دیده باشه بکارتمم با ایینه نگاه کردم احساس میکنم در قسمت بالایی نزدیک مجاری ادرار ۷ مانند هست انگار شکل قطره هستش و قسمت تیزش بالا هستش و پایین گرده مثل عکسای هایمن که تونت هستش نیست میترسم اسیب دیده باشه 😔
- تنبلی تخمدان و زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر ایا تنبلی تخمدان باعث زایمان زودرس می شود ؟
- سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- سلام من ۵۲ ساله یائسه شدم هر دو ماه یکبار پریود میشم رفتم سونو اندومتر ۱۵ میلیمتر افزایش پیدا کرده و رحم۹۶در ۵۷دارای اکوی میو متریال هموژن طبییعیقرص استرومارین ۶۲۵ استروژنکونژوگه باید چند ماهه مصرف کنم تا ضخامت رحم به اندازه طبیعی باشه .
- عقب انداختن پریودی
سلام من قرص ال دی مصرف میکنم و ۲۸ این ماه عروسیمه الان متوجه شدم که ۲۶م دوره قرصم تموم میشه و موقع مجلسم پریودم، میشه یک جوری عقب بندازمش یا الان پریود بشم که تا اون مقع تموم بشه؟
- کیست سینه
سلام دکتر خسته نباشید در سینه چپم یه کیست با سپتای ظریف داخلی در ساعت ۱۱ به دیامتر ۱۵٫۵.۵ میلی متر قرار داره لطفا بگید خطرناکه؟؟؟
- چکاپ اچ پی وی
سلام برای اچ پی وی اگر دهانه رحم نشانه ظاهری نداشته باشه و پاپ اسمیر هم منفی باشه بازم نیاز به کلپوسکوپی هست؟
- ضربه به شکم
من یک هفته به پریود شدنم مونده اما دوروزه خونریزی خیلی جزئی داشتم بخاطر اینکه به شکمم ضربه خورده.ایا میتونه مشکل ساز باشه یا خیر.
- بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر بزرگوار.من ۳ماه پیش سقط عمدی جنین ۲۰ هفته داشتم .چون غربالگری ها مورد دار بود و زمان سقط قانونی گذشته بود البته من آمنیوسنتز نکردم تا مطمئن بشم چون طول میکشید تا جواب حاضر بشه و بچه هر روز بزرگتر میشد ..با این حال دوست دارم که مجدد باردار بشم .جنین ۲۰ هفته به صورت زایمان طبیعی در بیمارستان دفع شد.و کورتاژ هم شدم ...و یک دختر ۱۲ ساله سالم دارم که بصورت سزارین شما بدنیا آوردینش و سرکلاژ هم شده بودم ..میخواستم بدونم با وجود اینکه یک بار سرکلاژ یک مرتبه سزارین و یکمرتبه کورتاژ بقایا و یک مرتبه هم کورتاژ پولیپ شدم آیا امکانش هست که مجدد بارداری خوبی داشته باشم و جنین سالم بدنیا بیارم ؟آیا میشه کاری کرد تا مطمئن شد جنین سالمی را خواهم داشت ...قبل بارداری کار خاصی باید انجام بدم؟چون سر بارداری دوم جفت سر راهی بود
- کرم دالاواگ سی را پی
کرم دالاواگ سی را پیدا نکردم به جاش داروخانه کلوتریمازول ۱درصد و دالاواگ ۲در صد داد . این دو تارا باهم ترکیب کنم نصف نصف یا جدا جدا استفاده کنم
- مشکل هورمون
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا مشکل هورمونی باعث زایمان زودرس می شود ؟ و چ آزمایشی باید بدم تا بفهمم؟
- تنبلی تخمدان
باسلام در سنوی من نوشته شده رحم شکل اندازه اکوژنسیه طبیعی دار ابعاد رحم در برش مید ساژیتال ۳۰*۶۵ میباشد اندومتر اکوی آن هموژن بوده ضخامتاندومتر (Double line)برار۶/۵است تخمدان اکوی استرومال افزایشیافته بانمای pco حاوی فولیکولهای نارسومتعددپریفرالوبدونمشاهدفولیکول غالب رویت میشود مایع در کلدوساک خلفی به حجم ۶/۵سی سی رویت میشود شرمنده وضعیت چطوره؟
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
با سلام می خواستم بدونم چندروز بعد از تزریق آمپول پروژسترون، پریودی اتفاق می افته؟
- دختر 16ساله استم کیست تخمدان راست دارم پریود نشدم طبق پزشک 3تا آمپول پروژسترون زدم یه روز شد اما پریود نشدم لطفان رهنمایی کنید
- عمومی
سلام ببخشید از عوارض قرص مد رو کسی ریزش موها میباشد
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۱ سالمه و مجرد و ۵روز پیش قاعدگیم تموم شد اما الان در سرویس یک لخته ی ترشحی قرمز تیره هنگام ادرار از بدنم خارج شد دلیلش چی میتونه باشه خیلی نگرانم ممنون از شما
- لکه بینی
سلام من از روز ۵ ام پریودیم شروع کردم قرص روجا خوردن ولی بعد ۱۰ روز از پاکیم لک دیدم می خوام برم سفر زیارتی با وجود خوردن قرص استروژن کونژوگه ۱۲۵ تموم نشده البته هنوز یکی خوردم چیکار کنم تموم بشه؟؟؟؟
- تنبلی تخمدان و تغییر پریود؟؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده و حتی درد پریودیمم بیشتر شده ولی اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل


