Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام من کیست دارم و الان سه ماه قرص الدی مصرف کردم بخاطر رفع کیست ماه اول پریود شدم و مثل دفعات قبل خونریزی داشتم ولی ماه دوم و سوم پریود شدم فقط لکه های قهوی داشتم امکان اینکه باردار باشم هست یا مشکل دیگی هست لطفان جواب بدید ممنون
- احتمال بارداری با مصرف قرص اورژانسی
سلام من در تاریخ ۲۰بهمن رابطه داشتم که همان روز قرص اورژانسی استفاده کردم که بعد ۱۵روز خونریزی داشتم،حجم خونریزی کم بود. ۱۰روزبعد تموم شدن پریودم خونریزی ۱ روزه داشتم.ایا احتمال بارداری وجود داره؟
- زگیل تناسلی
سلام من یه تقریبا 20 روز میشه یه زائده زخم مانند دقیقا دن واژنم در اومده ممکنه زگیل باشه
- امپول پرژسترون
سلام من دکتر بهم دوتا امپول پروژسترون داده تاکید کرد ک بزنم ولی الان لکه بینی خون دارم خیلی کم الان امپولم رو بزنم یا نه؟
- عمومی
باسلام من برای اینکه پریود نشم قرص الدی انداختم از ترس درد وشروع پریودی الان چندروزم هست ازروش گذشته نمیدونم چرا درد پریودی رو دارم ولی خونریزی ندارم فقط لک دیدم چیکارکنم چه دارویی استفاده کنم کلا بره هم درد پریودیم هم لکه بینی باتشکر از شما
- سوال ازمتخصصص زنان
سلام وقتتون بخیر ، دکتر برای من قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردن برای پریودی نامنظم و اینکه در یک ماه دوبار پریود میشدم ، و ازمایش دادم دیدن که پرولاکتینم بالاست و الان دارم قرص کابرگولین مصرف میکنم ، سوال این هست که ایا کابرگولین با سیپروترون کامپاند تداخل پیدا نمیکنه ؟ و اینکه من سیپروترون کامپاند رو از اول روز قاعدگی شروع کردم، ایا این درسته؟
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد
- تست بی بی منفی و آزمایش هم منفی ولی پریودنمیشم
سلام تست بی بی چک منفیه و آزمایش بارداری هم منفی آمپول دوتا هم زدم ولی پریود نمیشم مدت زمان تزریق آمپول دوروزه میترسم باردارباشم
- تنظیم نبودن پریودی
من خانومم نامنطم پیود میشد همیشه هم از ۴ روز بیشتر نمیشد اما این دفعه ۸ روزه پریود شده قط نمیه
- سلام آیا قرص کینااپ چاقی دردوران بارداری خطر دارد یانه
- توده اکوژن
از رحم سونوگرافی گرفتم و سونوگرافی توده اکوژنیک به ابعاد 19*12*25 را نشان داد آیا این طبیعی است یا علت تورم و خطرناک است؟؟؟
- دوفاستون و عقب انداختن
با سلام دختر ۴۰ ساله هستم مجرد . ماه فروردین آزمایش دادم و دکتر دو سری قرص دوفاستون تجویز کرد برای نامنظمی پریود آلان از قطع قرصم ۱۷ روز میگذره و از زمان پریود ماه قبلم ۱۳ روز . چیکار باید کنم خیلی فکرم درگیره . لطفا راهنمایی بفرمایید. تنبلی تخمدان ندارم .
- سلام
سلام خسته نباشید من یه سونوگرافی انجام دادم گفت تو دیواره قدامی فوندوس رحمم یه ساب سروزال _اینترامورال ۱۱×۱۵میلیمتر هست حالا باید چکا کنم رفع شه؟
- احتباس ادرار
سلام خانوم دکتر روز ۵ پریودی ب صحنه جنسی فک کردم ک باعث نبضم شد تو ناحیع تناسلی الان ۱۹ روز میگذره ۴ روزه احساس میکنم ادرارم کاملا تخلیه نمیشه ت نت خوندم ک بخاطر اوناکرمه ک بخاطر ضعفه ی مشاورم ت نت گف ممکنه بخاطر اون باشه ضعیف شده باشه مثانه و اینات ینی بخاطر همونه اگرم مثانم ضعیف شده باشه راه درمان داره یا تا اخر عمر باید همینجوری باشم ؟ ایا اونکارم موجب اندومتریوز میشه بعد من یبوستم داره ممکنه دسشوییم بخازر اون باشه امروز مدفوعم با قرص اومد ممنون میشم پاسخ بدید
- کسیت درموئید
سلام من رفتم سونو بهم گفتن تخمدان سمت راست حاوی کانون کییتیک به دیامتر 32بامحتوای اکوژن مطرح کننده چربی دز کیست درموئید؟؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم
- قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- سونوگرافی
سلام سونو ماموگرافی انجام دادم درسونو نوشته درساعت ۳و۴پستان چپ بافاصله ۳سانتیمتر ازنیپل و۱۴م م ازسطح پوست توده هیپواکو ovalباحدود صاف ومنظم وموازی باسطح پوست وفاقد سایه خلفی حاوی استرندهای اکوژن داخلی به ابعاد ۱۵*۵*۱۷م م مشاهده می شود .آیا این توده خطرناک هست.
- خونریزی و درد شکم
سلام خونریزی و درد شکم دارم دکتر سونو نوشت .جوابش رحم به ابعاد۶۲*۴۶*۹۴میلی و آکوی میومتریال هموژن مشاهده شد.کیست ساده در تخمدان سمت چب به سایز۲۶*۱۷ میلی
- انتقال تبخال تناسلی از طریق رابطه دهانی
آیا انتقال تبخال تناسلی برای کسی که قرص ها رو مصرف کرده و علایمش برطرف شده از طریق رابطه دهانی با فرد سالم ممکن است؟ یا انتقال از طریق بوسیدن؟ بزاق دهان تبخال تناسلی را انتقال میدهد یا نه؟
- واژن
سلام مجرد و ۱۸ سال واژنم و لبه هاش و ناحیه عانه صافه و لاغرها و تپل نیست چکار کنم طبیعی تپلشه لطفاً راهنمایی کنید صافه و صافه 🥺


