Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ژینوفیلوس و مشکل گوارشی
با سلام و احترام.
آیا کپسول ژینوفیلوس باعث ایجاد مشکل گوارشی می شود؟ - لکه بینی بعد از هیسترکتومی
۴۹ سالمه یک ونیم سال قبل عمل شدم رحم و تخمدان هام برداشته شده . الان یه چند روز هست لکه بینی دارم خیلی نگران هستم . علت این لکه بینی چی میتونه باسه؟
- عفونت
سلام خانم دکتر دو روزه خارش ناحیه تناسلی دارم ترشح هم دارم درد شبیه پریودی هم دارم احساس میکنم عفونت دارم )چون موقع مقاربت شوهرم از آب دهانش به واژن میزنه) اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- عمومی
سلام خانم دکتر دختری ۱۹ سالمه هستم و احساس میکنم یکی از لابیا های داخلی من بزرگتر از دیگری است و انگاری نا متقارن هستن آیا طبیعی است و نیاز به درمان دارد؟
- سلام ایا قرص ژینوفیلوس برای درمان سوزش وخارش قسمت بیرونی واژن مناسبه؟
- عقب افتادن پریودم و دیدن لک
سلام من نزدیک ی ماه فریز انجام دادم باید سی ام پریود میشدم نشد و فقط لک دیدم و رابطه ای هم تو این یک ماه نداشتم علت نشدن پریودم و این لک چی هست
- درد و سوزش و احساس توده در جای سزارین
سلام خسته نباشید من ۷ساله سزارین کردم الان چند وقتیه خیلی خیلی شدید گوشه سمت راست خطر سزارین میسوزه و درد میکنه و ورم داره و یه توده بزرگ و سفت و سوزناک اون زیر لمس میکنم که به پهلو خوابیدن و دمر خوابیدن و راه رفتنو برام کمی دردناک کرده خیلی استرس دارم و نگرانم میخواستم بدونم چیه چیکار کنم بدون عمل خوب میشه آیا و اسم این مشکل من چی هستش
- تخمدان پلی کیستیک
سلام دکتر من ۱۶ سالمه و تنبلی تخمدان دارم باید برای درمان برم دکتر؟یا به مرور خوب میشم ؟چون میخوام برم لیزر و گفتن اگه درمان نکنم دوباره موها درمیاد لطفا حواب بدین ممنونم🧡
- درد تخمدان
سلام سیکل های من ۲۴ الی ۲۶ روزه هست. و روزای ۱۰ الی ۱۲ تخمکگذاریم هست. این ماه هم مثل همیشه، روز ۱۰ درد تخمدان چپ و ترشح داشتم. ولی دوباره روز ۱۵ درد شدید تخمدان چپ داشتم به مدت ۲۴ ساعت. بعدش خفیف تر شد و الان چند روزه این درد خفیف ادامه داره. علت این درد چی میتونه باشه؟؟؟ ممکنه کیست داشته باشم؟ سابقه ی کیست ندارم. قبلا عکس رنگی هم گرفتم مشکلی ندارم.۲۵ سالمه و ۵ ساله پیشگیری ندارم. بچه دار نمیشم بخاطر ذخیره تخمدان کم اما پریود و تخمکگذاری منظم دارم فعلا...
- ساک حاملگب با واکنش دیسدوایی یعنی چه
د
- کم شدن خونریزی
من سه ماه قرص سيبل براي تنظيم پريوديم خوردم و ماه پيش تموم شد و اين ماه رابطه داشتم و كاندوم تو واژنم موند و من قرص اورژانسي خوردم واسه پيشگيري يه هفته بعدم همينجوري شد ولي نخوردم
الان دقيقا سر ٢٧ روز پريود شدم ولي خونريزي خيلي كمي دارم خيلي كم
الان به نظرتون اين موضوع ربطي به حاملگي داره؟
براي چي انقدر خونريزيم كمه؟ - سوزش ادراری
سلام من ۲۴تیر احساس سوزش ادراری همراه تکرار ادرار با فوریت تخلیه شدم همراه کمردرد پادرد حس پریودی داشتم۲۶تیربایدپریود میشدم که نشدم البته بچه۱۵ماهه شیرمیدم ۴باربعدزایمان پریودشدم که با تاخیربوده فقط خرداد۲۶م شدم مانند اردیبهشت که۲۶م شده بودم این سوزش خارش کمردرد وپادرد ادامه داشت۳۰تیر بی بی چک تست کردم منفی بود از۱مرداد پماد واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم همچنان سوزش ادرار و درد زیر شکم دارم پریود نشدم کمرو پادردم قطع شده. ممنون میشم راهنمایی کنید.
- خونریزی و درد شکم
سلام خونریزی و درد شکم دارم دکتر سونو نوشت .جوابش رحم به ابعاد۶۲*۴۶*۹۴میلی و آکوی میومتریال هموژن مشاهده شد.کیست ساده در تخمدان سمت چب به سایز۲۶*۱۷ میلی
- میگرن دربارداری
سلام من بخاطر میگرن سوماتریپتان ۵۰ استفاده میکنم،میخواستم بدونم دربارداری مجاز به مصرف هستم یاخیر؟
- زخم ناحیه فورشیت
خانم دکتر بنده تقریبا یه سالی میشه که رابطه دخول رو تجربه کردم
و مشکلی هم ندارم و حتی ارگاسم واژینال هم دارم ولی همیشه اخراش سوزش میگیریم و ناحیه فورشیتم التهاب پیدا میکنه و زخم میشه یه بارم که از نزدیک معاینه شدم کفتن که آلت همسرتون به قسمت مقعد منحرف میشه و برا همین این اتفاق میوفته
یکم دیگه این قضیه داره اذیتم میکنه و اینکه خواستم بپرسم راه چاره چیه و چه پمادی بزنم که اون ناحیه ترمیم و خوب بشه و ایا باید دیگه رابطه نداشته باشم کلا؟ - پرده بکارت
سلام بنده ۱۷ سالمه میشه از روی عکسی که خودم گرفتم تشخیص بدید پرده بکارت من ساله یا نه ؟؟
- ازدواج…
سلام خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی در آزمایش های ازدواج مشخص میشه فرد قبلا زگیل تناسلی داشته یا حتی همین الان هم درگیرش هست یا نه
- بارداری
علت درد شدید شکم و کمر در هفته ششم
- ناتوانی جنسی مرد
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر یک سال و اندی هست که ازدواج کردم همسرم مشکل جنسی دارد توانایی نزدیکی کردن را ندارد و از طرفی خجالت میکشه دکتر هم نمیره و زندگیمون داره دچار بحران میشه راه حلی برای بچه دار شدن وجود داره شمارا به خدا راهنماییم کنید
- متاهل هستم و زیر دلم همش میزنه دلیلش برای چیه؟
متاهل هستم و زیر دلم همش میزنه دلیلش چیه؟


