Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایمن
سلام خانم دکتر خیلی نگران هستم خودارضایی به صورت فشار دادن پاها بهم باعث پارگی پرده میشه؟اخه حس فشار زیادی حس میشه خیلی نگرانم
- لکه بینی
سلام خانم دکتر ۵۱ ساله هستم وتعدادی میوم هم دارم ماه قبل به علت پی در پی بودن پریودی ولکه بینی شدید به مدت ۴۰ روز دکتر برام قرص جستیران به مدت ۱۵ شب تجویز کردند.وگفتند پریودی بعدی اگر بعد از ۱۰روز باز همان مشکل پیش اومد باید کورتاژ تشخیصی انجام دهم.الان ۱۰ روز گدشته خونریزی ندارم فقط دستمال توالت که استفاده میکنم به ترشحات صورتی آغشته میشه.به نظر شما کورتاژ تشخیصی لازم هست ؟وآیا درمانی برای این مورد وجود دارد؟ممنونم
- نازایی
سلام ورزش کردن برای تنبلی تخمدان(نیم ساعت روزانه رقصیدن) اگه بعد اقدام انجام بدهم باردار بشم مشکلی ایجاد نمیکند ؟؟؟مثلا باعث سقط
- افتادن گوشت از رحم
سلام من ۱۸سالمه و یک ساله تو عقدم در روز پنجم پریودی ام تکه ای گوشت سفید مانند پی از رحمم دفع شد این اتفاق یک بار دیگر هم برای من افتاده بود تقریبا ۸ماه پیش ممنون میشم پاسخ دهید با تشکر
- کیست بارتولن
سلام...من الانچند ماهه کیست بارتولن دارم ۲۱ سالمه مجرد هستم.دکتر رفتم گفت با سرنگ تخلیه میکنم برات ولی من ترسیدم که دردش خیلی زیاد باشه و انجام ندادم.ولی الان تصمیم گرفتم ک برم و تخلیه کنم..درد تخلیه با سرنگ تا چه حدِ؟؟
- قرص خیلی مهممممم
سلام من ۱۷ سالمه من متوجه شدم کیست تخمدان دارم بعد به مدت یک ماه یک بسته قرص روکین و۳۰ تا پودر خوراکی اینوفولیک مکمل خوردم بعد سونو دادم دکتر گفت کیست رفع شده بعد گفتن برای اطمینان این دارو هارو ادامه بدم من الان یک بسته دیگه قرص روکین خوردم و الان پریودم شدم و مکمل ها رو هم میخورم الان من قرض روکین رو هنوز ادامه بدم یا کافیه دیکه ؟ بعد خانوم دکتر الان بعد از رفع کیست من با قطع قرص ها پریودیم مثل قبل منظم میشه ؟
- سلام خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز دادن برای تنبلی تخمدان چطور مصرف کنم و آیا درسته قرص های جلوگیری باعث تنبلی تخمدان میشوند چطور مصرف کنم دقیق توضیح بدین ممنون میشم
- کیست سپتوم
سلام وعرض ادب محترمتان چپ کیست حاوی پشتون بقطر50میلیمتر دارد خیلی درد دارم چیکار کنم خانم دکتر برام آزمایش نوشته
- عفونت
سلام خانوم دکتر سه ماه پیش مراجعه کرده بودم.بیمار pco هستم. یه مدت قبل از مراجعه علائم عفونت داشتم معاینه کردین پماد دالاواگ سی قرص آزیترومایسین و ژل شستشو نوشتین. بعدش دیدم علائم ندارم استفاده نکردم تا هفته ی پیش ک دوباره ترشح و خارش کم داشتم استفاده کردم. ۶روزه داروهارو استفاده میکنم ولی دو روزه درد زیر شکم دارم گهگاهی ک جدیده انگار دهانه رحمه چون اپلیکاتورو داخل میکنم یکم درد میگیره ب انتهای واژن ک میرسه. باید چیکار کنم؟!
- مهم
سلام ببخشيد يه سوال داشتم،من دختر باكره هستم ٢٥سالمه،ميخواستم بپرسم چرا بعضي موقع ها يا موقع هاي كه ورزش ميكنم واژنم خيس ميشه؟ اين موضوع منو اذيت ميكنه بايد چيكار كنم؟
- توده سفید مثلثی شکل در رحم
سلام
بعد از تست پاپ اسمیر ازمابش سالم، ولی توده سفید مثلثی در رحم دیده شده، لطفا راهنمابی میکنید - موی زائد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۰ سالمه و مشکل موهای زائد دارم در سینه جناغ گردن و شکم به دکتر رفتم آزمایش و سونو دادم و قاعدگیم هم منظمه سونو گرافی کاملا نرمال و فاقد کیست بود و در آزمایش خون فقط هورمون تستسترون ۴/۸ بود که بالا بود کار خاصی باید انجام بدم ؟ آیا خطرناکه توضیحاتی که دادم ؟ میشه علت را بفرمایید که به چه دلیل دچار هستم ممنون
- قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- ساختار اندام تناسلی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر راستش من از زمانی که یادم میاد بین کلیتوریس و اون پوستی که روی کلیتوریس رو میپوشونه یک سوراخ دارم. میخواستم ببینم این حالت طبیعیه؟
- اختلال هورمونی
سلام . خسته نباشین من مدتیه ک پوست صورتم تیره و بد شده البته بعد ی مسافرت بدون هیچ پوششی روی صورت ک مدت زیادی ازش میگذره . قاعدگیم هم خیلی بی نظمه . صدرتم مدام تغییر رنگ میده درحالیکه قبلش سفید و شفاف بود . میتونه تغییر رنگ پوستم از مشکل هورمونی باشه ؟؟ چون هر کاری کردم درست نشد پوستم برام عجیبه چرا خوب نمیشه . ۱۸ سالمه
- لکه بینی
سلام خداقوت هنوز دو عدد قرص زرد رنگ سیبل مونده که دیشب لکه دیدم، دلیلش چیه؟
- عفونت واژن
سلام.من ترشحات و خارش و سوزش دارم.گاهی ترشحات خیلی زیاد میشه.بالای واژنم احساس فشار میکنم و گاهی تحریک و تپش ناگهانی.آیا این علائم عفونت واژن هست؟برای بهبودی چه دارویی باید مصرف کنم؟
- سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
- ضخامت نازک
سلام خسته نباشید پریودهای نامرتب دارم سنو دادم ضخامت اندومتر1/5واندکیbloodبین دولایه اندومتر دیده شده هر چی هم میخوام بارداربشم نمیشم وپریودهای نامنظم تو این چند ماه اخر هرماه سه بار پریود همراه درد موندم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریودی
سلاممنبخاطرمشافرتمدوتاقرصالدیخوردمکپریودنشومولیشدمولیهنوزپاکنشدم


