Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید . میشه زودتر بهم جواب بدید من حدود یه دوساعتی خود ارضایی داشتم چیزی وارد واونم نکردم فقط فشار زیادی وارد کردم به کلیتوریس همراه با مالش بعد که بلند شدم ترشحات خونی رنگی در حده یه قطره دو قطره از من خارج شد بعدش ترشحات حالت عادی گرفتن زرد رنگ شدن هیچ وقت چنین چیزی ندیده بودم ۱۸ سالمه از بچگی خود ارضایی داشتم چندین بار ترک کردم وبی مواقعی که فشار رو مه انجام میدم میشه بگین آیا پرده بکارتم آسیب دیده خیلی نگرانم امکانهای اینم ندارم برم معاینه بشم
- اکوژن
سلام اکوژن به ضخامت دولایه شش میلی متری در رحم دارم.قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده اند که مصرف نکردم.ایا مصرف قرص باعث بهبودی میشود یا نیاز به عمل دارم
- سلام خدا قوت دختری 36ساله دارم که دوکییست در رحم دیده شده به ابعاد 102سمت راست 40سمت چپ ایا بدون جراحی ااز بین میرود یعنی با دارو
- خونریزی بعدآی وی اف
باسلام واحترام.دیروزروز۱۳ انتقال جنین م بود هم شروع سیکل ماهیانه پریودم.عصرچندین نوبت لکه بینی ونیم ساعت پیش خونریزی ۵سانتی روی لباس زیرم داشتم.۳ جنین انتقال دادم.آیاآی وی اف من ناموفق بوده وهر۳ جنین روازدست دادم؟امروزصبح بی بی زدم یه خط قرمز ویه صورتی شد.تست بتادادم ۲۳۲بود.ازصبح امروزلکه بینی یاخونریزی ندارم.اگربااین آزمایش باردارم دلیل خونریزی دیشب چی بود؟الان بایدچکارکنم؟
- سلام خسته نباشید من آمپول ضد بارداری ۳ ماهه تزریق کردم وپریود شدم در هد لکه بینی بعد ۱۵ روز شدت خونریزیم بیشتر شده رفتم دکتر قرص ترانگزامیک اسید قرص اچ دی دادن بهم دو روزه مصرف میکنم اما قطع نشدم فقط از شدت خونریزیم کم کرده حالا چیکار کنم واقعا دیگه خسته شدم
- تزریق آمپول فیبروم
سلام من آمپول برای فیبروم تزریق کردم سه دونه الان دوماهه مریض نشدم امکان داره حامله باشم یا به خاطرآمپوله که تزریق کردم
- سلام این را تفسیر کنید. Specimen received in formalin consists of
Specimen received in formalin consists of two pieces of soft creamy tissues each measuring 0/1 cm in diameter
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- درد جای عمل سزارین چهارم
سلام چرا بعد از نه روز از عمل سزارین چرا جابی بخیه ها درد میکند وسفط شده
- سلام من یک روز شده بود که پریود شدم بعد شب از قرص دروسبلا استفاده کردم فرداهم پریود بودم بعد قطع شد مشکل دارد یانه
- یائسگی زودرس؟
سلام خانم دکتر. من هفته ی پیش سوال پرسیدم از خدمتتون با عنوان یائسگی زودرس در ۳۵ سالگی. فرمودید ازمایش من نرمال هست و برای بارداری اقدام کنم. خانم دکتر سوالم از خدمتتون این هست که پس علت پایین بودن استرادیول من چی هست. و من برای بارداری چقدر زمان دارم؟ من ایتم های ازمایش رو مجدد خدمتتون میفرستم.
<Fsh 9.8 miu/ml folicular phase: 3.5_9.2 ) (estradiol 23.6 pg/ml follicular phase 30_100) ( LH 9.3 miu/ml follicular phase 2.4_12.6) (free testosterone 2.3 premenopause 0.45_2.15)
(AMH 3.6 ng/ml 0.9_9.5)
(Prolactine 7.1 ng/ml 1.9_25) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. - قرص اورژانسی
سلام خانم دکترمن ۲۶ابان قرص اورژانسی خوردم دوروز بعداتمام پریودچون ترس پیشاب داشتم و۱۴روز بودخون لخته ای ازم اومدوسه روز پریودطورباحجم کم بودم وازاون روز دیگ دچارخونریزی نشدم هفته پیش بی بی چک زدم منفی بود اباامکان بارداری هست.واینکه دوماه پیشم دوتاقرص خورده بودم ینی اواخرشهریور.عوارض قرصه پریودنمیشم،؟
- پرده ارتجاعی
سلام خسته نباشیدخانم دکترببخشیدمن پردم ارتجاعی بانامزدم رابطه داشتم آیا امکان داره پاره بشه یا چه موقعه پاره میشه ممنون میشم کمک کنید💞
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام من بعد دویا سه روزمصرف قرص اورژانسی پریود میشم ایا اثر قرص ازبین میره و اینکه از عوارض این قرصها هست که دچار خونریزی میشم
- سرکلاژ شکمی
سرکلاژ شکمی عوارض بدی داره؟
- عفونت قارچی مزمن و عود کننده
سلام من سالهاست ازعفونت زنان رنج میبرم انواع واقسام پمادهاوانتی بیوتیک وحتی ی اسپری خارجی و داروی واژینال خارجی که الان اسمشون یادم نیست لطفا بفرمایید چکارباید کنم
- لکه بینی **
سلام وقت بخیر ۵ ماه هست بخاطر جلوگیری از بارداری قرص مارولین مصرف میکنم.این ماه قرص را قطع کردم بعد از پریود در روز نهم سیکل هنوز لکه بینی صورتی دارم آیا طبیعیه؟
- سونوشکمولگن
سلام خسته نباشیددرسونورحم وضمائم ولگن توسه ماهگی حامله باشی نشون میده؟؟؟ ممنون ازراهنماییتون
- فولیکول در روز دوم پریود
با سلام ی سقط داشتم توی سه ماه بودم که قلب بچه تزد و سقط شد الان که تحت نظر دکتر هستم و اقدام به بارداری، سونو واژینال که روز دوم پریود دادم مشاهده فولیکول به اندازه ۵ میلمتر نشان داده شد.آیا مشکلی برای باردار شدن داره، چون دکتر خودم میگه باید خاموش بشه
- سلام خداقوت سونوگرافی واژینال رحم دادم گفتن توده ایزواکودارید
سونوگرافی واژینال دادم گفتن توده ایزواکوابعد17*18درتخمدان سمت چپ مشهودهست که میتواندکیست هموراژیک ویاآندومتریوماباشد، وگفته سونوگرافی فالوآپ بصورت واژینال توصیه میکنیم، این موضوع خطرناکی هست یانه، لطفاراهنماییم کنید.


