Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
باسلام باردارهستم هفته ۹بارداری دوقلو صبح ازخواب بلندشدم ۴قطره خون بعدازادراردیدم رفتم سنو گفتن هموراژی ساب کوریونیک به ابعادم م۱۷*۴۰درمجاورت ساک حاملگی قل اول سمت راست مشهوداست امروزصبحم بعدادرارخوننه خیلی زیادونه کم بعدادراراومد مشکلی نداره توروخدا کمک کنین خیلی میترسم
- سرکلاژ
خانم دکتر هزینه سرکلاژشکمی چقدره تقریبا ؟
- هماتوم بعدسزارین
باسلام من هماتوم ۴سانتی دارم سزارین انجام دادم لطفابرای درمان راهنمایی بفرمایید
- سلام خسته نباشید من پنج سقط داشتم دوتا پوچ سه تا دیگه سیزده شانزده نوزده هفته..که برای شانزده نوزده سرکلاژ کردم بازم سقط شدن آیا راه دیگه ای هست که بارداری موفقی داشته باشم
- سونوگرافی روز دوازدهم سیکل
سلام در سونوگرافی واژینال که انجام دادم برای بارداری نوشته تصویر فولیکول سیستیک حاوی اینترنال اکو به ابعاد ۱۲×۱۳ دیده شده. میخوام بدونم چیز نگران کننده ای هست.لطفا توضیح بفرمایید
- خونریزی شدید
سلام.45سال دارم وحدود4سال هست خونریزی شدید دارم البته2بار کورتاژ تشخیصی کردم باراول حدود2ماه خوب بودم و بار دوم حدود1سال خونریزی طبیعی داشتم وفقط زمان پریدیم.اماالان باز 20روزه شروع شده خونریزیم.قبلا پزشک قرص ترانسید تجویز کرده بود که الان خوردم اما اثر نداره.ضمنا سنو داده بودم چندسال پیش و دیواره رحمم خیلی ضخیم بود ودیگه هیچ مشکلی ندارم نه رحم نه تخمدان.لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم تا خونریزیم قطع بشه.بااین اوضاع کرونا نیترسم بیرون از خونه برم.بینهایت ممنونم
- سوزش واژن در بارداری
سلام خانم دکتر،هفته ی ۲۱ بارداری هستم بخاطر سوزش واژن دکتر بهم پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن،این پماد در بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- قرص دزوسپتیو
سلام خدمت شما دکتر عزیز. من با شکایت از لکه بینی های مکرر و مراجعه به دکتر و سونوگرافی متوجه شدم که میوم های ریز دارم الان دکتر برام دزوسپتیو تجویز کرده امروز روز پنجم قاعدگی اولین قرص رو مصرف کردم. آیا لکه بینی من بااین قرص برطرف میشه یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- اینترنال اکو در مثانه چیه
درمانش چیه ایا خطر داره
- سرکلاژ مک دونالد یا شیرودکار
سلام خانوم دکتر از نظر محکم بودن کدوم سرکلاژ پیشنهاد میکنید و اینکه تو سرکلاژ استراحت چطور باید باشد با و جود یک بچه ۲ ساله ممنون از راهنماییتون
- داستینکس
سلام خانم دکتر من یکماه است پریودم عقب افتاده و باتوجه به اینکه موهای زائد زیر چانه دارم و مرز بودن تسترون و بالا بودن زیاد پرولاکتین برام گلوکوفاژ و داستینکس تجویز شده داستینکس دوبار در هفته میشه همزمان دوتا باهم مصرف کرد یا نه؟ و اینکه سومیش داره مصرف میشه هنوز پریود نشدم
- امپولHCG
سلام خسته نباشین من دکترم بهم آمپول HCGدادن دوتا آمپول هست عضلانی هست بعد گفتن بین ساعت 10تا 11شب باهم بزنم خواستم بدونم که باید مخلوط شن باهم یا جدا جدا باید بزنم
- بقایای سقط
من یه ماه پیش سقط با استفاده از قرص داشتم و بعد یهو ماه هنوز لکه بینی دارم وسوسه انجام دادم وبسایتی در اندازه 23 در 30 میلی دارم آیا با دارو برطرف میشه یا نه
- پریود نامرتب
سلام من ۷ روزه پریود میشم قبلا ۴ روز اول درد و خونریزی شدید داشتم ۳ روز بعدی خیلی کم بود . الان چند ماهه که ۳-۴ روز خونریزی شدید و لخته خون میبینم. این ماه ۵ روزه خونریزی دارم. نمیدونم چیکار کنم
- پریود
سلام خسته نباشید من هفت روز پریودم تموم شد و نتونستم روز هفتم که تموم شد حمام غسل کنم کی میتونم غسل کنم که غسلم واجب باشه تا چندمین روز ؟؟ بعضیا بهم میگن روز نهم باید غسل کنی بهترین راه این بود که از شما سوال کنم 🙏🙏
- دفع بقایای سقط
با سلام ۴۰ ساله هستم، سابقه دوبارسزارین دارم، ۷تیرماه با ۳قرص میزوپروستول بارادری ۶هفته را سقط کردم سونو ۲روز بعدازسقط،۱۹ میلیمتربقایا نشان داد ۲۰عددمترژن خوردم، سونو۱۴ میلی بقایا نشان داد برای دفع بقایای باقیمانده ۳قرص میزوپروستول استفاده کردم، دچارخونریزی شدید با دفع لخته های بسیار بزرگ شدم حدود ۱۲ ساعت طول کشید ۱۰ روز بعدش سونو ۱۲ میلیمتر بقایا نشان داد. الان که ۲۲ مرداده، از دو روز قبل لک بینی خفیف و درد شکم بسیار جزئی دارم، الان مترونیدازول و سفکسیم مصرف میکنم چه کارکنم بقایا دفع بشه؟
- کیست
کیست دارای سمتهای نازک داخلی به دیانتی 18 mm در سمنان IVA دیده میشود یعنی چه
- سوال عمومی
سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم از پشت و جلوگیری نداشتیم ترسیدم وقتی آبش رو پشتم خالی کرد آیا داخل رحمم شده یا ن من باکره هستم از اون لحاظ ترسیدم و ۱ ساعت بعدش یک قرص زد بارداری و ۲۴ ساعت بعدش یک قرص اورژانسی ۱نیم خوردم و روز سوم ۴ عدد قرص زد بارداری خوردم و بعد ۱۲ ساعت بعد دوباره ۴ تا دیگه قرص زد بارداری خوردم ۵ ساعت بعدش حالت تهوع و استفراغ داشتم و بعد ۱۰ دیقه ۴ تا دیگه قرص ضد بارداری خوردم ک ۵ دیقه بعدش همون حالت تهوع رو گرفتم و باز استفراغ کردم با شکم خالی بعدش رفتم صبحونه خوردم ولی هنوز حالت تهوع رو دارم و موندم ۴ تا دیگه قرص زد بارداری بخورم یا ن ممکنه چون استفراغ کردم حامله باشم ؟
- پریود
سلام من مجرد و ۲۲ساله هستم تا به الان دوبار ازمایش هورمونی دادم همه چیز نرمال بوده،هر۶ماه هم سونو میدم که مشکلی نداشتم تا الان ،هیچ علامتی مثل موی زائد، چاقی ،دیابت و ...هم ندارم ،اما پریود های نامنظمی دارم ، و الان بعد شروع ورزش)باشگاه (حدودا ۷۰روز هست پریود نشدم چه اقدامی میشه انجام بدم؟
- دردوسوزش شکم
امروز پریود شدم ولی قبل پریودم شکمم از داخل سوزش داره به اندازه یه انگشت ویه طرف شکمم ،ازعمل سزارینم ۱سال میگذره ایا بخاطر پریود هست یا مشکل جدی تری میتونه باشه


