Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من 21 سالمه و باکره هستم با نامزدم درحد لاپایی رابطه داشتیم و یپش آب به واژن خورد آیا امکان حاملگی هست؟
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ماه ونیم است و مشکوک به فاویسم امروز غذایی خوردم که توش باقله داشته تا چندساعت نباد شیرخودمو بهش بدم؟!
- عقب انداختن پریود.
سلام من میخوام پریودم عقب بیوفته لطف میکنید یه قرص که عوارضش از همه کمتره بهم معرفی کنید و اینکه از کی باید شروع کنم، ممنون
- زنان
سلام خانم دکترخسته نباشید من خیلی استرس دارم خصوصا الان که کرونا اومده من خیلی استرسی شدم.می خواستم بدونم ایا استرس روند تخمک گذاری رو مختل میکنه و موجب به هم ریختن هورمون ها میشه چی کار کنم
- قرص جلوگیری
سلام وقتتون بخیر...یه سوال داشتم ...من ده روزه قرص جلوگیری سیبل دارم میخورم...و چون آلرژی دارویی دارم و با بیشتر قرص ها آلرژی میزنم...به این قرص هم آلرژی انگار دارم...چشم هام خیلی میخارن و پوست سرم و بدنم..و صورتم هم خیلی جوش زد...اگه الان این قرصو نخورم مشکلی برام پیش میاد؟
- بزرگ شدن اندمتر
سلام ۱۳روز بعد از پرویدی سونوگرافی انجام دادم اندومتر رحم روی ۱۱ بوده ایا خطر ناک باید چکار کنم
- میوم
سلام خانم دکتر خدا قوت خانم دکتر برای میوم ها دکتر برام قرص دزولست کنتراسپتیو دی ای تجویز کردند بنظر شما این قرص عوارضی برای بارداری در آینده نداره من هنوز مجردم .
- هموروئید
سلام درماه اول بارداری میتوان ازشیاف هموریید استفاده نمود؟
- خونریزی رحم دارم
من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد
- بارداری
سلام خانم دکتر من سه ماه پیش سزارین شدم شنیده بودم در شیردهی بارداری صورت نمی گیرد لذا نزدیکی داشتم یه هفته بعدش یکروز خونریزی کمی داشتم چه کنم آیا باردارم؟ لطفا راهنمایی کنید
- درد پریودی
سلام من یه دختر 20ساله هستم و هر وقت که پریود میشم علاوه بر درد ناحیه شکم و کمر قسمت چپ بدن که باسنم و پام رو شامل میشه درد خیلی زیادی داره میشه لطفاً بگید مشکل از چیه
- علت ترشح وخونریزی واژن
با سلام خانمی 40 ساله هستم سال 95 دچار کانسر سینه شدم جراحی شدم بعد از جراحی شیمی درمانی وپرتو درمانی،هورمون مثبت بودم تاموکسیفن 20 مصرف میکنم وآ مپول دیفرلین هر 28 روز تزریق داشتم که به مدت 4ونیم آ مپول رو زدم ،الان یکسال هست با تشخیص دکتر آ نکولوژ آ مپول نمیزنم ولی همچنان قرص تاموکسیفن را مصرف میکنم که تا الان 5 سال ونیم شده، مشگل من اینه که دچار خشکی واژن شدم شدید وبعد از قطع آ مپول ترشحات من زیاد شده به دکتر زنان مراجعه کردم پماد واژینال دادن که مصرف کنم بعد از مصرف خونریزی من شروع شده زباد نیست ولی واضح هست که خون هستش،الان من باید چکار کنم چون من هر روز این مشگل رو دارم ، متاسفانه به خاطر خشکی واژن گرفتن تست پاپ اسمیر هم ممکن نیست ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که آ یا این ترشحات طبیعی هست یا نه؟
- جلوگیری$
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم که تا چند ماه یا چند سال میتوان از قرص ضدبارداری استفاده کرد؟ و اگر بخواهیم بصورت طولانی مدت استفاده کنیم هر چند ماه یکبار بار و چه مدت باید وقفه بین مصرف وجود داشته باشه؟ ممنونم
- با عرض سلام وخسته نباشد 15 سال پ یش رحم برداشته شده والان کبست تخمدان طرف چپ با سونوگرافی تشخیص داده که کبست اکوفری با ذرات اکوژن معلق هست ایا عمل جراحی نیاز هست که تخمدان برداشته شه ممنونم
- نازک شدن بخیه سزاررین
سلام ببخشید من بعد از نه سال قصد بارداری روداشتم که دکتر گفتند جای بخیه سزارینم نازک شده اندازه آن 6بود ایاخطرناکه بارداربشم یانه
- اکوژن در کیسه صفرا یعنی چه
من زن ۴۰ ساله هستم که چند ماهی هست شکمم پف زیاد کرده و بعضی اوقات بسیار هم درد میکند رفتم سونوگرافی تو جوابش نوشته اکوژن ۱۳ میلی متری در کیسه صفرا دیده شد من اکنون خیلی نگرانم این اکوژن ۱۳ میلیمتری کیسه صفرا نگران کننده هست؟
- کیست تخمدان
در سونوی من سه تصویر اکولوسنت به قطر ۲۴تا۲۸میلیمتر دیده شده و دو ماه هست پریود نمیشم یعنی در حد یه روز و با لکه بینی کم هست خواستم بپرسم این خطرناکه و نیاز به عمل داره یا نه
- هیستروسکوپی
با سلام آیا دکتر یا مرکز خاصی در رشت وجود داره که بدون آسیب به هایمن بتونه پولیپ رو به وسیله هیستروسکوپ خارج کنه(برای ویرجین ها)؟
- سقط
باسلام،دوماه پیش جنین هفده هفته سقط کردم کورتاژشدم سه هفته خونریزی کردم یک هفته پاک بودم دوباره سه هفته خونریزی وبعدش ده روز پاک شدم ودوباره خونریزی دارم بنظرشما مشکلی هست چیکاربایدکنم
- درد شدید هر دو تخمدان بعد از مصرف شیاف کلوتریمازول ۱۰۰
سلام ببخشید من عفونت داشتم دکتر بهم شیاف کلوتریمازول ۱۰۰ قرص کلیندمایسین وفلوکونازول داد الان بعد گذشت ۵روز تخمدان هر دو طرف درد میکنه مخصوصا صبح هااعلتش چیه؟؟؟


