Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- تفسیر تست پاپ اسمیر
- پریودی با مصرف قرص وروژست
با سلام وقت بخیر ببخشید حدود 40روزه وروژست مصرف میکنم در کل بگم لک داشتم و از ناحیه ی شکم کمی هم درد ولی بعد از نزدیکی اویل دردم زیاد بود ولی الان یکم کم تر شده ولی الان هم شکم م درد میکنه هم پریود شدم خواستم ببینم این طبیعیه ؟
- Pco
سلام 26سالمه مجردم دکتر متخصص زنان برام سیپروترون کمپاند برای کم شدن موی زاعد صورت و تنظیم پریود داده ولی الان ماه اولم ریزش مو دارم خیلی زیادتر از قبل شده...
- گین آپ
سلام پودر گین آپ رو برای چاقی البته یکم چاقی مصرف بشه مضر هستش برای چه کسانی توصیه نمیشود که استفاده کننن چون تو گوگل سرچ کردم هم فواید داره هم مضره؟
- عمل سزاریون
سلام خسته نباشید من یک سال ونه ماه هست که عمل سزاریون کردم الان سمت چپ شکمم بالای بخیه درد وسوزش دارم البته به پهلو که میخوابم خیلی سوزش دارم چکار باید کنم ممنون میشم راهنمای کنید
- کیست سپتوم
سلام وعرض ادب محترمتان چپ کیست حاوی پشتون بقطر50میلیمتر دارد خیلی درد دارم چیکار کنم خانم دکتر برام آزمایش نوشته
- سلام من تنبلی تخمدان دارم و پریود نمیشم
- آزمایش amh
سلام
من ۲ اسفند ۹۶ سقط در ۵ هفته داشتم که اولش با لکه بینی شروع شد و بعد لخته خون داشتم و درنهایت سقط شد. در تاریخ ۱۶ فروردین عادت ماهیانه شدم که روز ۶ام عادت آزمایش amh دادم که ۴.۸ بود. میخواستم بدونم که آیا خوبه و یا اینکه مشکلی وجود داره؟ - هیستروکتومی
با سلام. ۴۹ساله دارای اندومتریوز تقریبا زیاد با بزرگ شدن رحم هستم.پریودی ام در حدود دو هفته هست ولی شدت خونریزی زیاد نیست. زیاد درد ندارم ولی اخیرا کمی احساس سنگینی را مقعد دارم. مدتی دوپامد خوردم بهتر نشدم. چند متخصص رفته ام یکی میگوید آمپول دکاپتیل. یکی وروجست، یکی عمل. واقعا چکار کنم؟ آیا میتوان با دارو، عمل را به تاخیر انداخت و یا اگر یائسه شدم از عمل صرفنظر کرد؟ با سپاس
- دوبار پریود شدن
سلام ببخشید من 15سالمه در ماه دوبار پریود شدم اصلش 22مهر تا28مهر بعد از یک هفته یعنی 6آبان استرس امتحان داشتم پریود شدم تا الان، البته امتحانای خرداد هم اینجور شدم دکتر مراجعه کردم گفتن استرس زیادی و دیواره رحمت ضخیم شده اما چون دومین باره نگرانم ممنون میشم کمک کنید
- سرویکس بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من در 12 هفته سرویکسم بود 33-34 .اما الان در 15 هفته شده 31-32 . کمی کمردرد دارم . ایا خطر دارد . و نیاز ب سرکلاز دارم ؟ ممنون
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید.من ماه پیش 12 ام پریود شدم و این ماه الان 18 روز گذشته نشدم و رابطه بدون مراقبت نداشتم فقط این ماه از قبل از تاریخ پریود رژیم غذایی رعایت میکنم برای لاغری و ورزش و رقص با شدت بالا انجام میدم و 2 کیلو کم کردم .آیا میتونه علت باشه ؟و چیکار کنم؟
- سونوگرافی واژینال و درد تخمدانهت موقع پریود
سونوگرافی روز ۶ سیکل انجام شد.رحم دارای ابعاد ۹۱ در ۵۳ در ۵۹ میلیمتر میباشد اکوی رحم هتروژن شده که به نفع رحم آدنومیوز میباشد بزرگترین میوم رویت شده به صورت اینتر امورال در میوتتر خلفی به قطر ۱۲ میایمتر میباشد .آندومتر نمای عادی داشته و به ضخامت ۵ میلیمتر طبیعی دیده شد تخمدان راست دارای ابعاد ۲۳ در ۱۴ و تخمدان چپ ۲۰در ۱۹ میاشد در تخمدان چپ تصویر کیست ساده به قطر ۱۵ میلیمتر ( فولیکول ؟) و در کنار تخمدان راست تصویر پارااورین کیست به ابعاد ۱۲ در ۱۴ رویت شد مایع آزاد در کلدوساک خلفی رویت نشد.
- عفونت قارچی مداوم
سلام.۳۸ ساله هستم.چندماه پیش تشخیص hpv تیپ ۶۸ داشتم.کرایو کردم.کولپوسکوپی اوکی بود فقط عفونت مختصر.واکسن گارداسیل قبل عید زدم.هفته بعد عفونت قارچی به شکل سوزش خارش التهاب خشکی و دونه های سفید داشتم.مترونیدهزول فلوکتونازول و کپسول واژینال پروبیوتیک استفاده کردم.به محض اتمام دارو برای سومین بار تو یکماه و نیم اخیر عود کرده.الان آسم شدید دارم و بستری هستم و امکان مراجعه حضوری ندارم.چه راهکاری پیشنهاد میفرمایید.سپاسگزارم
- درد لگنی
سلام در اندکس چپ کیستیک اکوفری با ابعاد 62×57×55 به علت کیست تخمدان چپ دیده میشود. توده سالید کوچک هیپراکو سال آندومتریال با ابعاد 6×9 دیده میشود میشه بگید خطرناکه معنیش چیه؟
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر.من ۱۷ مرداد پریود شدم و بعدش که تموم شد رابطه داشتم و بعد رابطه کاندوم که چک شد نگران شدم نکنه سوراخی داشته باشه بخاطر همین قرص اورژانسی مصرف کردم و ۲۷ یا ۲۷ مرداد پریود شدم که نسبت به دوره های قبل کم بود و رنگش مایل به سیاه و تیره بود و بعد از اون پریود تا به امروز که ۱۱ مهره پریود نشدم ولی علایمی مثل درد شکم و جوش چانه و خط فک و.. رو دارم که ۵ یا ۶ روزی میشه شروع شده الان احتمال بارداری هس؟
- توده در ناحیه فرج
من در دوطرف ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی دچار توده دردناک بدون سر هستم لطفا راهنمایی کنید
- آهورت شکمی
سلام داکتر صاحب تقریبا یک سال میشه در شکمم نبض احساس میکنم وقتی شکمم را لمس میکنم برامدگی وجود دارد خودم هم دختر هستم و ۵۰ کیلو وزن دارم و ۲۱ ساله هستم


