Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من دیروز متوجه شدم توده سالید با ابعاد۵۵ در تخمدان چپ دارم پزشک معالجم دستور سریع عمل دادن آیا خطرناک نیست
- بعد از پریودی خونریزی کردن
سلام من هفت روز پریود بودم بعد هفت روز پاک شدم بعد از سه روز که پاک شدم اندازه یه بند انگشت خونریزی کردم بعدش مثل ترشح کم شد دوباره فرداش یه کم بیشتر خونریزی کردم ولی میرم دستشویی قشنگ خون میاد زیر شکمم هم درد میکنه خون که میاد یه کم تیره بو هم خیلی میده یعنی قبل پریودیم عفونت کرده بودم ترشحم زیاد شده بود بوی خیلی بد هم میداد ۲۰سالمه دوسال که زایمان کردم کلا دفعه اولم که هم عفونت میکنم هم بعد پریودی خونریزی دارم همیشه پریودی هامم منظم بوده
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- ضربه دیدن رحم
سلام ببخشید من داداشم حواسش نبود با پا ضربه خیللی شدیدی به رحمم البته کمی هم نزدیک به رانم زد این دو روزه خیلللللی درد میکنه حتی نمیتونم دست بزنم بهش و حالت تهوع دارم و حالم خوب نیست و خیللللللی میترسم به نظرتو مشکلی پیش نیومده
- دررحم اندول اکوژن مشاهده شده به اندازه۱۸.۹ میلی متر
از شما عزیز میخواستم بدانم خیلی خطرناک است و دختر هستم ایا سرطان است کی جواب به دستم میرسد با تشکرقربانت
- سلام خانم دکتر
- اگه درایام استراحتبه خاطر هماتوم بارداری باشم ارگاسم بدون دخول داشتم بعد ۱۰ روز خونریزی داشتم باید چیکار کنم
- تاثیر توده هایپو اکو در شیر دهی
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم ک یک ماهه زایمان کردم سینه سمت چپم خیلی درد میکنه و تیر میکشه هم نیپلش هم از داخل کل سینم قبل بارداریم ک چکاب انجام دادم سونو پستان هم انجام دادم ک گفته بود سینه سمت چپم در ساعت ده توده هیپواکوب اندازه ۶ میل وجود داره داخلش خواستم ببینم این دردمیتونه بخاطر اون توده باشه البته اون موقع دکتر گفت مهم نیست
- پریود
باسلام خانم دکترمن پریودیم همیشه به موقع ۲۸ روز بود ایندفه پریود که شدم روز ۸ بعد از پاک شدن پریود ، شب نزدیکی محافظت نشده داشتم روز بعد ساعت ۱۲ ظهر دو تا قرص ال دی خوردم امروز یکماه از پریودم میگزره پریود نشدم یعنی ۳۰ دی میبایست بشم نشدم امروز یکم اسفنده بازم نشدم آزمایش بارداری تست دادم منفی بوده رحمم تیر میکشه سمت چپ راست دوباره آزاد میشه ترحات زیاد دارم کمی زرد رنک لطفا جواب بدین چکار کنم؟
- سلام من بارداراز ۱۷ هفتگی تاالان که ۳۰ هفته شده هرشب قرص تیافیل ۱۰ میخورم فشار ریه بالا دارم آیا برای جنین ضرر داره بامجوز دکتر
- عقب افتادن پریودی
سلام الان ۳ ماهه پریود نشدم باردار هم نیستم ۳۷ ساله هستم عفونت هم ندارم باید چی کار کنم؟
- قرص دروسبلین
با خوردن قرص دروسبلین چندین ماه و یکبار در این مدت ریختن مایع منی داخل واژن آیا تاثیر دارد و بارداری صورت میگیرد؟
- سلام من قبل از انتقال جنین زودتر از موعد امپول پروژسترون زدم حالا چکار باید بکنم
سلام من قبل انتقال جنین زودتر از موعد امپول پروژسترون زدم حالا چکار باید بکنم
- پارگی پرده بکارت
سلام دخترم ۱۵سالمه من دو سه روزیه خودارض.ایی میکنم و فقط مالش با دسته،گاهی هم یه جسم بزرگ رو فقط مالش میدم به خودم(هیچ گونه دخول نداشتم) اما امروز دیدم دستمال خونیه خونش خیلی کم و کمرنگ بود و بیشتر سمت کلیتوریس بود یعنی طرف پایین و سوراخ نبود خواهش میکنم بگید که پردم پاره نشده من واقعا نگرانم
- رابطه
سلام. خانم دکتر من یک آقا هستم.شاید درست نباشه ک اینجا باشم ولی ی مشکلی برام پیش اومده ک شما میتونید کمکم کنید.. من حدود بیست روز پیش با یک خانمی رابطه داشتم.. و بعد رابطه ترس بارداری با پیشاب را داشتم.. دو روز بعد پیش آن خانم رفتم و به ایشان یک عدد قرص اورژانسی تنسی 1.5 میلی گرم دادم.. و ایشون گفت طبق تاریخ من باید 5 روز دیگر پریود بشم و قرص را خورد.. و بنج روز بعد.. یعنی شب پنجم پیام داد من پریود شدم.. من به ایشان شک دارم و برام سوال شده ک ایشان قرص اورژانسی خورد و چرا پریودش جابجا نشد و سرموقع پریود شد.. آیا امکان دارد قرص اورژانسی خورد و سر موقع پریود شد.. خانم دکتر آیا امکان دارد ایشان راست گفته باشد.. و از لحاظ علمی ممکن است
- کلیتوریس
سلام خسته نباشید دکتر گاهی اوقات در نوک کلیتوریس یک چیزهای سفید رنگی بوجود میاد که در روزهای اول وقتی بهش دست میزنم بشدت درد میگیره اما بعد از چند روز خودبخود انگار خشک میشه و در میاد دلیل این چی هست و اصلا اون تکه ی سفید چی هست؟شبیه به ی تکه عفونت خشک شده اس دکتر جان در حالت عادی زمانی ک کلیتوریس رو لمس میکنم و از قسمت روبرو ب سمت داخل فشارش میدم احساس درد دارم انگار که یک چیزی داخلش هست علتش چی هست و درمانی وجود داره براش؟؟ چون بخاطر این مسئله زمان رابطه و پیش نوازش بشدت اذیت میشم بیشتر هم وقتی دقیقا خود کلیتوریس از روبرو لمس میشه لطفا علتش رو بهم بگین این مسئله بشدت نگرانم کرده و اینک درمانی داره اصلا؟
- سلام من ۲۰ روزه سزارین چهارم شدم نوزادم ۷ ماهه بود فوت کرد ایا دوباره میتونم باردار بشم
سلام من ۱۵ روزه سزارین کردم نوزادم ۷ماهه بود فوت کرد آیا میتونم دوباره باردار بشم واسه پنجمین بار
- قرص اوژانسی
سلام.. من حدود سه روز پیش از شما یک سوال پرسیدم ک بعد از رابطه.. قرص اورژانسی خوردم و بعد از 5 روز خونریزی پریود شدم و حدود 5 روز خونریزی داشتم.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟. شما عرض کردید خیر.. احتمال بسیار ناچیز است..میخاستم بدونم آن احتمال ناچیز چیست.. یعنی چجوری میشه انسان پریود بشه و باردار باشه.. پس خوردن قرص اورژانسی بعد رابطه چ سودی دارد؟
- درموردقرصسیبلیاالدی
سلامخستهنباشید منالان۴ماهاستکه۱۰روزبه۱۰روزپریودمیشممیشهازامشبکهخونریزمقطعبشهسیبلمصرفکنمیاالدیمصرفکنم
- لیزر بیکینی
سلام خانم دکتر من ۱۵ سال سن دارم و میخوام لیزر بیکینی و خط ...ن انجام بدم عوراضی نداره و یا نازایی و اشکال دیگه ای


