Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
پریودیم. عقب افتاده رفتم سونوگرافی میگه کیست تخمدان به ۶سانت داری چکار کنم
- پریود
سلام خانم دکتر من دوشیزم و ازدواج نکردم ماه پیش پریود شدم ولی قهوای رنگ و کم بود و این ماه فقط یک لکه کوچیک دیدم و بعدش اصلا درد کمرم دارم چیکار کنم
- تنبلی تخمدان
سلام من سه ساله ازدواج کردم از این ماه تصمیم ب بارداری گرفتم که ۱۵ روز عقب انداختم جواب سونواحتمال pcoبوددکتر دوتاامپول همزمان برام نوشت ک بعد از یک هفته پریودشدم حالاقرص مدروکسی پروژسترون روبرام تجویز کردن از۱۴پریودشبی دوتا حالا هرچی کیت تخمک گذاری زدم همه منفی بود میشه همزمان از لتروزول هم استفاده کنم یا ن
- تاخیر پریودی
سلام ۶ روز مانده به پریودی میشه برای تاخیرش از قرص دوسبلین استفاده کرد
- سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید من دو هفته از زایمانم گذشته سزارین داشتم و اولین شب نزدیکی دوتا قرص لانسترول شیردهی خوردم ایا امکان باردار بودن هست؟
- زگیل درآلات تناسلی شوهرم جواب پاتولوژیک
Gross Recived in formalin consist of 2 pieces of tissue M-1.5x0.740.5cm SOS-2/1 Embedded-50%
Dx:Genitai skin iesion,biopsy :
-Consistent with Condyloma acuminatum.
comment:For definitive diagnosis IHC staining is recommended معنی این چیه - سونوگرافی
سلام.این باور که الآن میگن در بخاطر پیشرفت علم و سونوگرافی های بروز و پیشرفته... دیگر هیج بارداری دیررس یا بعد 41 هفته طول نمیکشد؟ با تشکر
- تاخیر در پریودی
من الان دو ماهه پریود نشدم ۴۰سالمه سنوگرافی دادم هیچ مشکلی نداشتم این دو ماه تقریباً دو کیلو وزنم اضافه شده بچه هم ندارم
- خونریزی پس از زایمان
سلام من ۲ماه و۱۶روزه زایمان کردم همچنان خونریزی خفیف دارم البته هیچ دردو مشکل دیگه ای ندارم چه کارکنم
- سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
- سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
سلام من چهار بار سزارین شدم الانم ناخاسته پنجمی باردارم دیابت بارداری دارم باید انسولین بزنم آیا خطر ناکه خیلی نگرانم سابقه ی مرده زای دارم
- پریود نشدن
سلام من به خاطر جوشام تقریبا یک ماه دارم از قرص نورم اسکین مصرف میکنم بعد این ماه پریود نشدم چیکار کنم ؟
- اندومتر
با عرض سلام و خسته نباشید. مادرم 47 ساله هست و قرص بارداری استفاده نكرده است، ضخامت رحم یا همون اندومتر 19 بود و كورتاز درمانی شد، جواب پاتولوزی هم خوش خیم بود، و دكتر قرص دوفاستون برای 6 ماه نوشته. نگران هستم و چون مرد هستم نتونستم برم بیش متخصص زنان. ممنون میشم سریع جواب بدید منو از نگرانی دربیارید. آیا نیاز به آزمایشات دیگری هست؟ یا دكتری دیگر؟ ممنون میشم
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- کیست سینه
سلام در مورد کیست سینه ک اول گفتن فیبروکیستیک بعد یکسال گفتن همونا هستن حدید هم دارید ک توده که نیاز ب بررسی داره چکار کنم ایا خطرناکه و اینکه تبلی تخمدان هم داشتم والان قرص پروژسترون هم میخدرم ایا خطری برا این کیست سینه نداره
- دوران شیردهی
با سلام و احترام و ممنون از وقتی که میذارید در دوران شیردهی چه قرص کلسیمی بخوریم؟؟
- زائده گوشتی
سلام خانوم دکتر.من دختری هستم۲۳ساله،حدودچهار سالی میشه که داخل واژنم یه زائده که چین خورده و آویزانم هست ایجادشده اغلب به رنگ گوشت و بعضی وقتا هم سیاه میشه اصلا درد و خارش نداره ،اندازشم یک سانتی میشه خودم مطمئنم که زگیل تناسلی نیست چون زمینه انتقالش رو نداشتم.خجالت میکشم به پزشک مراجعه کنم.ممنون میشم اگه در این مورد منو راهنمایی کنین و بگین راه درمانش چیه؟؟
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام .من دیروز بعداظهر با شریک جنسیم از طریق لاپایی رابطه داشتم بعد مایع منی رو ایشون روی کمرم ریختن بعد فقط با دسمال خوشک کردم و یادم رف چیکار کنم اومدم خونه استرس شدید گرفتم یه حالت حالت تهوع دارم با شکمم یجویه
- اثر روزه گرفتن بر عادت ماهانه
سلام و وقت به خیر، بعد از ماه رمضان پریود نمیشم و چهار روزی هست که عقب افتاده، اما علائم پریودی مثل درد پا و کمر و دل درد وجود داره، این عقب افتادن به خاطر روزه هست؟ چیکار کنم که پریود بشم تا از شر درد ها و علائمش خلاص بشم؟
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
رحم بزرگ بوده اکوژنیسته آن هتروژن میباشد توده هتروژن به ابعاد۹۰×۹۱-۹۴×۷۰_۸۷×۷۲


