Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری وترشحات
سلام سفیکسیم دربارداری ضرردارد
- تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من برای تعیین جنسیت میخواستم اقدام کنم شما برنامه غذایی میدین یا براساس روز تخمک گذاری میگین اقدام انجام بشه ؟
- اگر کیی بهش تجاوز بشه و اینکه پرده اش از دس بره شما کاری انجام میدهید؟؟
- سزارین چهارم
سلام دکتر من بعداز هشت سال ناخواسته باردارشدم اللن استرس دارم خواستم راهنمابی کنید
- کیست حاوی سپتا
سلام یک کیست به حجم ۴0ccدرچپ مطرح کننده همورازیک در سنوگرافیم رویت گرددیده آیا خطر داره
- پریودنامنظم
سلام دکترم خانمی ۳۳ساله هستم وبچه۱۷ماهه شیرمیدم هربارکه پریودمیشدم۳یا۴روزعقب مینداختم همسرم یکساله که فوت شدن الان این ماه تقریبا۸روزه که عقب انداختم وپاهام داغ میشن ونمیدونم چراپریودنمیشم کشورها ندارم که بگم تحملم ممنون میشم کمکم کنیداجرتون باخدا
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- بارداری
سلام من دوروز از تاریخ پریودم م گذشته ولی عادت نشدم...فردا بی بی چک میزارم البته دقیق تر باید بیشتر بگذره.فقط امشب یکم لرز دارم...اگه مثلا سرماخوردگی باشه قرص سرماخوردگی و استامینوفن بخورم ضرر نداره برام؟
- پریود
سلام من کیست دارم و الان سه ماه قرص الدی مصرف کردم بخاطر رفع کیست ماه اول پریود شدم و مثل دفعات قبل خونریزی داشتم ولی ماه دوم و سوم پریود شدم فقط لکه های قهوی داشتم امکان اینکه باردار باشم هست یا مشکل دیگی هست لطفان جواب بدید ممنون
- قرص گین آپ
سلام من قرص گین آپ مصرف میکنم الان یک هفته از زمان پریودم میگذره و پریود نشدم ممکنه عوارض قرص باشه
- علت خونریزی
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟
- آمپول دیفرلین وآبله مرغان
سلام دخترم آمپول ضدبلوغ دیفرلین تزریق میکنه الان ابله مرغان گرفته،مشکلی نداره تزریق بشه
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من دیشب قرص اورژانسی مصرف کردم ولی تاریخ برا 2020بود آیا تاثیری داره؟تکرار کردن قرص اورژانسی جدید لازم هست ممنون میشم کمکم کنید
- سلام ایا ساعت یک و نیم شب پریود شدن همون روز جساب مبشه یا از روز بعدش باید حساب کنیم
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید خانوم دکتر همسر بنده برای پریود نشدن از نشاسته استفاده کرده و الان دو هفته ای میشه ک پریود نشده خواستم ببینم آیا حامله اس؟ اگه نیس میخوام بدونم چه مدت عقب میندازه پریود رو نشاسته
- عفونت
سلام خانوم دکتر،علت اینکه انگار زیر شکمم عین موتور یخچال کار میکنه چیه؟(رحم).فیبروم خارج از رحم هم دارم،ممکنه از عفونت باشه؟لطف میکنین راهنماییم کنین که چیکار کنم؟
- لکه بینی
با سلام خدمت خانم دکتر محترم من بیمار شما هستم.در هفته یازدهم بارداریم . تا حالا مشکل خاصی نداشتم اما امروز چند رگه خون تیره مشاهده کردم. چند روز هم میشه که کمر درد دارم. آیا این لکه های خون طبیعیه؟ نوبت ویزیت بعدیم خدمت شما دوازده روز دیگه هست. آیا لازم که زودتر مراجعه کنم؟ با تشکر از جواب شما.
- قرص داستینکس
با سلام من کیست سینه دارم و تحت درمان هستم دکتر برام قرص داستینکس تجویز کرده اند میخواستم بدونم بابت چی
- بارداری
سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم هفت روز دیرتر پریود شدم و الان ماه دوم هست که باید هفدهم پریود میشدم ولی سیزده روزه میگذره هنوز نشدم میتونه علائم بارداری باشه؟ نوک سینه هامم حساس شده علائم پریودی هم دارم
- کیست تخمدان
با سلام با توجه به این که من در انتهای ماه سوم بارداری هستم و به دلیل مصرف کلومفین دچار کیست تخمدان شده ام، آیا نزدیکی در این شرایط را مجاز می بینید؟! البته گفتنی است تاکنون مشکلی از لحاظ نزدیکی نداشته ام اما شنیده ام که نزدیکی می تواند سبب بزرگی کیست و در نهایت پارگی آن شود. قبلا از راهنمایی شما سپاسگذارم.


