Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی بعد از پریودی
سلام خسته نباشید من همیشه ۷ روز پریودیم طول میکشه دو روز اخر لکه بینی دارم این ماه اقدام داشتم بعد از ۷ روز پریودیم ک تموم شد باز دو روز بعدش لکه بینی دارم علتش چیه؟؟ روز ۶ پریودیمم رابطه داشتم
- کیست سینه
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن ازبیماراتون هستم بخاطر درد وسنگینی دست راست برام سونوسینه نوشتین نتیجه سونوبه اینصورته تغییرات فیبروکیستیک منتشردر پستان هادیده می شود که حاوی چندکیست پراکنده به تعداد وسایزبیشتر در سوپرولترال پستان راست میباشد بزرگترین آنهادرساعت۱پستان چپ به ابعاد ۷در۴میلیمتر ودرساعت ۱۱پستان راست به ابعاد ۱۵در۴ و۱۱در۶میلیمتر است پستان ها فاقد solid massمیباسو وتوده یابزرگی غیرطبیعی غددلنفاوی وآبسه درنواحی آگزیلاری دوطرف مشاهده نمیشود خانوم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنید من یه ماهه واسه بارداری اقدام کروم چکارکنم آیااحتیاج به دارو یاجراحی داره وآیاخطرناکه؟؟ راهنماییم کنیدلطفانگرانم
- درد بخیه زایمان بعد ۵ سال و درد زیر شکم
سلام خسته نباشید من سه ساله سزارین شدم الان نزدیک پنج شیش ماهه بخیه هام میسوزهودردمیکنه به طوری که بعضی وقتا ازدرد دولا راه میرم میخواستم ببینم علتش چی میتونه باشه
- سقط جنین
من یه هفته پیش سقط طبیعی داشتم الان سونو دادم همه چه نرمال بوده فقط گفته تصویر ناحیه ای با اکوی هتروژن به طول ۱۲م م وضخامت ۶م م دررقسمت میانی آندومتر مشاهده مشودکه ناشی از کلات یا بقایا یاهر دو باشد،آیا نیاز به کروتاژ هست یانه ،ممنون میشم راهنمایی کنید
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام من ۱۷ دی پریود شدم و اولین روز شب قرص ال دی خوردم بعد پریودم تا ۱۱ روز طول کشید بعد قط شد با همون اشتباهم پریودم نامنظم شد همیشه ۲۸ روزه میشدم امروز ک ۱۰ بهمن هس و ۹ بهمن دیروز یکچلو لکه بینی داشتم امروز بیشتر شده نمیدونم چیکار کنم گیج شدم ی دکتر دیگ گف ادامه بده ولی دوس دارم قط کنم و بازم مثل قبل پریود منظمی داشته باشم الان چیکار کنم تورو خدا ی راهی جلوم بزارید ک مثل قبلن بشم سوالم اینه ۱. اگه ادامه بدم تا چ مدت ادامه بدم بعدش میتونم قطع کنم که مثل قبلن بشم ؟؟ ۲. اگه بخام مصرف کنم باید از روز چندم بخورم؟ بخاطر این پریودم بهم خورد ک قبل این پریودام من با ال دی بالا میارم حالم بد میشه یکی خوردم ک ببینم چی میشه دیگ نخورم پریودم بهم خورد بعد ۱۴ روز باز پریود شدم ک بعدش تا ۱۱ روز ادامه داشت خیلی اذیت میشم زود ب زود پریود میشم بچه شیر میدم
- درد های شدید قاعدگی
سلام،۲۳ساله و مجرد هستم،درد های قاعدگی وحشتناکی در روز اول و ساعت های اولیه خونریزی دارم،طوری که درس و کارم مختل میشه و مجبورم خودمو برسونم بیمارستان سرم و آمپول بگیرم، دوره هام منظم هست نهایتا دو روز عقب یا جلو می افتد اما درد شدید زیر دل،درد مقعدی وحشتناک، تهوع و استفراغ و اسهال دارم، به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما نتیجه نگرفتم،واقعا نمیدونم چیکار باید کنم دیگه خسته شدم
- هزینه عمل تنگ کردن واژن چند میشه والان باوجود کدونا عمل انجام میدید
- سلام سونوگرافی گرفتم 10/25بودایاباردارهستم
سلام آزمایش خون دادم توی آزمایش 10/25بودایااین نشانه چیه
- درمان کیست
آیاتابحال کسی باخوردن قرص وروژست کیست اندومتروزش درملن شده؟
- انتقال جنین
آیا امکان بالارفتن بتا بعد از روز ۱۷ انتقال جنین وجود داره
- پریود
سلام من پریود تقریبا منظمی دارم ،اما در تیرماه و موقع تغییر فصل پریودم عقب میوفته و نیاز به تزریق امپول پروژسترون هست این مشکلی نداره؟الان هم حدودا ۳۷روز گذشته،پریود نشدم اما دل درد و گاهی تهوع مثل موقع پریود دارم
- قرص مدروفم۵
سلام خانم دکتر من مدت ۴ماه میشه این قرص رو برای منظم شدن پریود و بارداری مصرف میکنم من دوره پریودیم دقیق۲۵روز هست البته با خوردن این قرص که از روز ۱۴پریودی به مدت ۱۰روز دو قرص با هم .من روز ۱۰تا ۱۲نزدیکی داشتم و الان زیر شکمم درد میکنه و خیلی کسلم بنظرتون اگر باردار باشم و قرص مدروفم مشکلی نداره بخورم؟ ممنون
- میزان نرمال nt
با سلام من سیزده هفته ودوروز سونوگرافی انجام دادم crl70هس وعددntحدود 2/02است آیا این مقدار آن تی نرمال است ؟هیچ مشکل ژنتیکی هم ندارم وبهتر بود در این سن جنین مثلاً مقدار ntچقدر باشه ؟
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- کیست تخمدان
سلام من ۲۸سالمه ودل دردوپهلودردشدیددارم رفتم سونوگرافی گفتن یک کیست کوچیک دارای چندین سپتای داخلی باابعاد۲۵×۲۹میلی متردرتخمدان سمت چپ دارم.سینه ی سمت چپم هم یک ماده زردرنگ میزنه بیرون.چیکاربایدبکنم؟
- جراحی پولیپ و لکه بینی
سلام خانوم دکتر عزیز چندساله ۴روز قبل پریودی لک داشتم وسیکل منظم ۲۶روزبعدسونو پولیپ ۱/۵سانت بود مهر جراحی کردم پاتولوژی خوب بود ۱ماه اول خوب بودالان دو ماهه مجدد ۴روز قبل پریودی لک میبینم و بعدپریودی هم چند روز باز لک دارم دکتر رفتم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی به مدت ده شب ولی همچنان این شرایط هست سونو هم داخل مطب دادم مشکلی نبود نمیدونم دیگه چیکار کنم روانمو این موضوع بهم زده لطفا بگید من چیکار کنم؟
- سوال دارم برای باردارشدن
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم 35سالمه کیست درتخمدان وپریودی های نامنظم که دکترزنان گفت مدروکسی پروژسترون از14پریدبه مدت10شب بخورم تاپریودیهام منظم بشن ولتروزول لتراکس هم دوورق نوشت که دومین ورق روشروع کردم بخوردن گفت اینم ازشون سوم قاعدگی بخورتا5روز که خوردم و گفت مدروکسی پروژسترون روادامه بده تاپریودی های منظم داشته باشی برای حاملگی حالا 12اردیبهشت پریود شدم واز19اردیبهشت اقدام کردم برای بارداری دوشب درمیان حالا من مدروکسی پروژسترون روبخورم ؟؟؟؟تا کی نزدیکی داشته باشم ؟؟و سوال دیگه من اینه دکترتیروییدم برای من این قرص ها رونوشته قرص تیرویید لووکسین لووتیروکسین 50 میخورم ومولتی ویتامین simoDailyهرروزیک عددمیخورم ویتامین B6صبح یک عددمیخورم ،آلپزیل 50 هم برای حافظه م میخورم و ویتامین Eهم روزی یک عدد جویدنی میخورم وحالا دکترزنان به من یدوفولیک هم داده باید اونو بخورم یانه ؟؟؟ممنونم ازجوابتون خانوم دکترعزیزم
- محل بخیه سزارین
باسلام و وقت بخیرخدمت سرکارخانم دکتر بنده۱۱ماه پیش برای بار دوم سزارین شدم وتابحال محل بخیه هام درد دارم آیا طبیعی هست
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- درد زیر شکم بعد از استفاده از کرم و کپسول داخل رحم برای چیست
سلام . ازروز ۱۴ چرخه ..الان روز ششم هست که طبق تجویز دکتر قرص دوفاستون برای کمک ب باروری میخورم.یکیدوبار هست ک زیر دلم بدجور تیر میکشه شب تو خواب انگار سیخ وارد بدنم بشه زیر دلم سمت چپ اونطور بود آیا علامت بدی نیست ،


