Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- بارداری با بتای پایین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من ۲۰ روز پیش انتقال جنین انجام دادم اولین آزمایشم بعد از دو هفته بتا شد ۲ ؛بعد از ۴۸ ساعت دوباره آز دادم بتا شد ۲،۷ ؛ به من گفتن داروهاتو قطع کن ؛هنوز حتی لکه بینی هم ندارم ،فقط یه دریایی شبیه پریودی دارم اونم خفیف، به نظرتون نیازه دوباره آزمایش بدم یا ز طریق سونو میشه فهمید که باردارم یا نه؟ آخه زیر شکمم هم سفت شده
- آی یو آی
سلام ..من آی یو آنجام دادم ..پتجشنبه آزمایش میدم تا نتیجش معلوم بشه چون پزشکم در شهر دیگریست میخواستم بدونم شیاف فرژیست یا همون پروژسترون رو بعد ازنتیجه آزمایش هم ادامه بدم یا نه ؟
- پریود نامنظم
سلام من پریودی نامنظم داشتم و دکتر برام قرص سیبل تجویز کرده یا این قرص سبب نازایی میشود
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من از بیماران شما هستم. می خواستم بدونم مصرف آویشن به مقدار کم موجب سقط جنین میشه؟ با تشکر از پاسخ شما
- دوقلویی
سلام من میخوام دوقلو داشته باشم چه قرصی مصرف کنم خواهش میکنم بگید
- قاعدگی نا منظم
سلام خسته نباشید دختری ۲۰ ساله هستم مجردم الان نزدیک ۴ ماه میشه عادت ماهانه نشدم سونوگرافی دادم جوابش خوب بود چیزی دیده نشد میخواستم بپرسم باید چیکار کنم الان؟
- سلام. من گفته بودم سوراخ دارم زیر دهانه واژن گفتید فستیوال. گفتم هوا وارد بدنم شده. ایا اصلا امکان همچین چیزی هست؟
- پلییپرحم
19.9mmدر سگمان فوقانی کاویته اندرومتر چگونه درمان میشه
- سلام من قرص چهل گیاه استفادکردم چندرروزلک گوشتی سفیدروم میفته نمیدونم چیه
سلام من لک گوشتی سفیدروم میفته بعدازاستفاده قرص چهل گیاه
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلام خسته نباشید من برای جلوگیری از قرص سیپروترون کامپاند استفاده میکنم هیچ قرصی بهم نساخته حالت تهوع شدید میگرفتم الان تازه اولین دوره از قرص رو مصرف میکنم اما لکه بینی دارم علتش چی میتونه باشه؟ و این که میشه سه ماه قرص و سه ماه کاندوم باشه روش جلوگیریم؟ ممنون میشم پاسخ بدین با تشکر.
- این جواب سونوگرافی منه ۴۹سالمه آیا خطرناکه؟
در دیواره های قدامی و خلفی رحم کانون های مدور هیپراکوی کوچک به طور پراکنده به نفع adenomyosis مشاهده می شود
- فراموش کردن قرص ال دی
سلام من آخرین دونه قرص ال دی رو فراموش کردم بخورم روز قبل هم رابطه داشتم صبح که یادم افتاد قرص رو مصرف کردم احتمال بارداری وجود داره؟۴ساله که قرص ال دی مصرف میکنم
- اقدام به بارداری
سلام وقتتون بخیر مامیخواهیم نزدیکی داشته باشیم ازچندم پریدی باشه ؟؟؟ازکیت هم استفاده میکنم یه خط بالا میفته یه خط پایین مثلا ماهی دیگه پریدشدم ازچندم پریدی باشه نزدیکی ؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
- فتق ناف
با سلام. و خسته نباشید لطفا کمکم کنید بنده خانومم پنج ماهه باردار هست و چند ماهی هست فتق ناف بالای شکم داره و به اندازه یه گردو بزرگ میشه در حدی هست که اشکش در میاد و درد زیادی داره تو رو خدا بگین چیکار کنم تا دردش اروم بشه ممنون رنجبر ۰۹۱۵۴۴۰۱۸۹۱
- ضد بارداری
من یک آمپول سه ماه ضد بارداری زدم سه ماه تمام شد فقط چند روز بعدش خیلی کم دیدم دیگه ندیدم یعنی پریود زیاد نشدم لطفاً راهنمای کنید چکار باید کنم
- ای وی اف
برای انجام ای وی اف باید صف نوبت رعایت بشه یا هر ماهی که بیایم انجام میشه برامون؟
- سلام وقت بخیر. من هفته 24بارداری هستم انقباضات خفیف مثلا5_6بار در طی روز دارم جوری که کمی احساس درد هم دارم لازمه شیفا پروژسترون شروع کنم با چه دوزی؟؟
شیاف پروژسترون
- Hpv
سلام من تست پاپ اسمیر دادم و اچ پی وی ۱۶ داشتم به گفتهی شما دو ماه قرص پاور فیت رو مصرف کردم و باید دوباره مراجعه میکردم بهتون با توجه به وضعیت فعلی کرونا اگر مطب حضور نداشته باشید من باید چه کاری انجام بدم ؟
- ترویید
سلام من ترویید کم کار دارم و اضافه وزن زیاد گرفتم برای ترس از تداخل دارویی با قرص LDقرص لووترکسین رو نخو ردم میخواستم بدونم این دو قرص با هم تداخل دارویی دارن یا خیر برای جلوگیری از اضافه وزن چیکار کنم


