Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع پروتئین
با سلام خدمت دکتر نازنين آيا احتمال دارد که خانوم باردارى که در دوران حاملگي دفع پروتئين دارد پس از زايمان نيز دفع پروتئين داشته باشد يا دفع پروتئين پس از وضع حمل متوقف ميشود؟ با تشکر از جواب شما :*
- اولین خونریزی بعد از برداشت پولیپ
سلام وقت بخیر ۳ هفته پیش عمل هیستروسکوپی برداشت پولیپ داشت بعد از ۳ هفته پریود شدم ۳ روز خونریزی خیلی شدید و درد دل و کمر خیلی شدید دارم آیا طبیعی است
- سوزش ناحیه بخیه سزارین
بعداز پنج سال که از سزارین میگذرد احساس سوزش در ناحیه بخیه سزارین دارم ممنون میشم راهنمایی منید
- پسر
سلام من پارسال سقط داشتم، میخام بازبزارم باردارشم و میخام دیگه سقط نشه، چیکارکنم؟ رژیمی براپسرزایی دارید شما؟؟؟
- مایع مختصری با محتوای اکوفری در فضای آندومتر رویت شد
- زنان
سلام.من ۲۴ ساعت پس از مصرف اورژانسی کواموکسی کلاو خوردم آیا اثر اورژانسی رو از بین میبره؟
- کم شدن اب دور جنین
سلام وقتتون بخیر کم شدن اب دور جنین چ خطراتی میتونه داشته باشه؟
- بیماری داخلی
سلام خسته نباشید پریود نمیشودم رفتم آزمایش دادم بار دار نبودم رفتم دکتر کیست داشتم دکتر بهم قرص مدروفم داد که پریود بشم شبی دوتا میخوردم بعد لکه ایی شدم تا سه روز بعد از سه روز خونریزیم شروع شد تا 8روز از روز 5پریودم بهم گفته بود قرص ال دی بخورم الان 16روز ولی بازم خون ریزی و لکه ایی میشم یه روز پاک میشه دوباره لکی ایی میشم
- Iui
سلام خسته نباشید من بیمار خودتون هستم تصمیم به انجام iui دارم برام قرص ال دی تجویز کردین. مصرف کردم الان ۳ روزه که قرص تموم شده ولی هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم اگه پنجشنبه پریود شم کی برای سونو بیام؟شما گفتین پریود که شدم روز اول یا دوم پریود بیام واسه سونو
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- ببخشید کانون نامنظم اکولوسنت ینی چی
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من به تجویز دکتر برای مشکل لکه بینی و فیبروم رحم، از روز ۶ قاعدگی مصرف قرص سیبل رو شروع کردم. ۴ روز مصرف شده ولی پاک نشدم. امروز روز دهم قاعدگیم هست. ایا باید روزانه یک عدد مصرف کنم یا دو عدد؟ معمولا با مصرف قرص جلوگیری چند روز طول میکشه تا پاک بشم؟ متشکرم
- سقط ناقص
سلام من ۴۸رزو پیش سقط داشتم بدون خونریزی بقا حدود ۴سی سی هستن پریود نشدم، همه قرص شیاف استفاده کردم باز م پریود نشدم ، آزمایش بتا دادم با فاصله دو روز هردفعه بتا کم میشه ولی بقایا هنوز هست دکتر آمپول پروژسترون داد آیا با استفاده از آمپول پریود میشم
- سلام خسته نباشید من کیست اندوما وهمروژیک دارم دکتر آمپول لوپرامر داده لکه بینی دارم چکارکنم
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان اندوما وهمروژیک دارم که دکترامپول لوپرامر داده است لکه بینی دارم چکار کنم
- سلام خسته نباشیدسونوشکم ولگن انجام دادم مایع باضخامت۶mmدرون کویته اندومترمشهوداست یعنی چه راهنماییم میکنید
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من pco بودم و با قرص لتروزول باردار شدم میخواستم بدونم این مشکل تنبلی تخمدان با بارداری ازبین میره یا اینکه من برای بارداری بعدی هم با مشکل رو به رو میشم؟
- مصرف دارو
سلام من به متخصص غدد مراجعه کردم و برای چاقی بهم قرص Zink Plus 15 یدوفولیک موتیلوور(دومپریدون)۱۰ تجویز کرد این داروها برای چاقی مناسب هستن؟ قرص موتیلوور برای چی استفاده میشه؟ ضرر نداره؟؟؟؟ عوارض نداره؟ تشکر
- سلام من سه بار سزارین شدم که آخرین بار ۳سال پیش بود.الان یه هفته لی می شه که سمت راست بخیه ها ازداخل چیزی اندازه ی یه نخود زیر شکمم احساس می کنم که درد هم داره.درآخرین بخیه هست.یه مدت خوب بود دوباره بعد ازیه هفته درد می کنه..لطفا می شه راهنماییم کنید علتش چیه؟ممنون
- ارگاسم
سلام ببخشید علت اینکه تا اوج ارگاسم رسید اما ارضا نشد چیه؟
- سلام من پریود نامنظم و زود به زود پریود میشم وهر ماه قرص مدروکسی پروژسترون میخورم من باید تا کیه این قرص هارو بخرم که عادت ماهیانه درست بشه من تنبلی تخمدان دارم پلی کستیک دارم نظرتون چیه میشه رونمایی کنید لطفا و عوارض ندارن این قرص هارو بخرم ۱سال میشه میخورم این قرص مدروکسی پروژسترون


