Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده
- پریود و دوره
سلام خانم دکتر من پریودام 24بهمن 22 اسفند وامروز 23 فروردینه ایا پریود من نامنظمه یا منظم و طول دورم چن روزه مرسییی
- زخم دهانه رحم
سلام من در حال اقدام به بارداری هستم ..زخم دهانه ی رحم دارم ولی زیاد نیست بایدفریز کنم؟
- عقب افتادن پریودی
باسلام.من ۵ سال ازدواج کردم و باردار نشدم با درمان مکرر و همیشه تاخیر پریودم ۲ روزه بوده ولی این دوره ۳ روزه عقب انداختم زیر شکمم درد پریود داره ولی داره ولی پریود نشدم این ماه ۳ روز عقب افتاده و زیر شکمم درد پریود رو داره ولی پریود نمیشم
- درد و سوزش در زمان ادرار
من تقریبا سه هفته ای ان مشکلو دارم که هی خوب میشه و دوباره میگیره سوزش هنگام ادرار و بعد از ان طوری که نمیتونم بشینم با اینککه ازمایش ادرار دادم و مشکلی نداشتم ولی نمیدونم جرا اینطوری میشه تنبلی تخمدان هم دارم
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر عزیز. یکسال و نیمه که مشکل لکه بینی یک هفته قبل از دوره دارم. آزمایشات هورمونی، سونو شکمی و واژینال ، تست پاپ اسمیر و حتی نمونه برداری از رحم انجام دادم . مشکلی نبودتنهاضخیم شدن رحم بوده که 30 عدد دوفاستون برای دوماه استفاده کردم. یک سال و نیم هست که تلاش برای بارداری بی نتیجه بوده. ولی امروز که عکس رنگی گرفتم دو مشکل وجود داشت . یکی اینکهدیفکت ثابتی که احتمالا پولیپ باشد در بالای رحمم قرار دارد و دیگری اینکه لوله چپم به سمت بالا کشیده شده و بسته است. آیا علت لکه بینی همین پولیپ است ؟ این دو مشکل با دارو حل میشوند یا نیاز به جراحی دارم ؟
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام. من بعد از یک رابطه قرص اورژانسی خوردم ده روز بعد پریود شدم به مدت ۶روز ولی بعد از اون در سیکل دوم الان ۴۰روزه پریود نشدم بیبی چک زدم منفی بود. چکار کنم
- دوقلویی
سلام من میخوام دوقلو داشته باشم چه قرصی مصرف کنم خواهش میکنم بگید
- جراحی
با سلام خانم دکتر عزیز
خانم دکتر عزیز من 25 ساله و مجرد هستم در دوران دبیرستان با تحریک ناحیه خارجی خودارضایی میکردم وبه خاطر این موضوع دچار بیرون زدگی کلیتوریس شدم و به دکتر مراجعه کردم و دکتر گفت چیزی نیست و نمیشه کاری کرد و منم از خجالت نتونستم برخی سوالات رو بپرسم خواهش میکنم شما جواب بدین خیلی نگرانم
1-خانم دکتر بیرون بودن کلیتوریس سبب کاهش تحریک پذیری کلیتوریس میشه؟؟
2-اگه کلیتوریس بیرون باشه سبب زود انزالی میشه؟؟
3-میشه بدون دست زدن به کلیتوریس با عمل جراحی مشکل رو برطرف کرد؟؟
خانم دکتر خواهش میکنم راهنمایی کنید خیلی نگرانم - بقایای بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۱۸ بارداری دچار سقط ناخواسته شدم الان دو هفته از سقط میگذره که دکتر برام قرص میزو و مترژن و داکسی تجویز کردن امروز سونو دادم و گفتن بقایا به طول ۳۰ م م و ضخامت ۵ م م باقی مونده نمیخام کورتاژ انجام بدم راه دیگه ایی هم هست که بقایا دفع بشه ؟
- دختر
سلام ،۵ساله ازدواج کردم هنوز دختر هستم یکبار دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت واژینیسموس نیستم لطف میکنین راهنماییم کنیم چیکار کنم؟۳۸سال سنم هستش خیلی دلم بچه میخواد
- مصرف قرص سیبل
با سلام من قرص سیبل مصرف کردم این ماه ولی فکر میکردم اگر ردیف اخر را نخوردم مشکلی نداره ولی الان بعد از ۵ روز ک قرص سفید را نخوردم و پریود نشدم متوجه شدم باید میخوردم ک پریود میشدم الان باید چکار کنم
- کیست تخمدان
باسلام.من درهردوتخمدانم کیست دارم.4ماهه دکترنرفتم.حالا دراستخوان لگنم درد گاه به گاهی دارم و دوهفته اس یبوست شدید دارم.یه هفته قبل پریودی دردوطرف درد دارم.درزمان پریودی هم دردخیلی شدیدوعجیبی دارم درد در لگن و شکم و قسمت پایین دنده ها.وضعیتم خطرناکه؟
- سفید شدن کنارهای کلیتروس و ترشح مایع سفید
سلام میخواستم بدونم اینکه کناره های کلیتروس کمی سفید بشه و هر از گاهی ترشحات سفید بیاد چه مشکلی میتونه باشه و آیا مشکل جدی ای هست؟ ۲۰ سالمه و تازه ازدواج کردم
- iui
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من بیمارستات پرسیدم هزینه ی iuiرو اما گفتن بستگی ب دکتر شما داره ینی دکتر باید بگه ک چقد میشه خواستم بپرسم شما چقد میگیرن بابت iui
- سزارین
سلام من دوبارپشت سرهم سزارین کردم یعنی بعداولی یکسال بعدحامله شدم ودوباره سزارین شدم چندباردیگه میتونم سزارین کنم کلی سه بارسزارین کردم اولی که انجام دادم ده سال بعد دوتا پشت سرهم به فاصله یک سال ...امکان داره دوباره بتونم سزارین بشم متاسفانه این دوبارهردوبارنوزاددخترکه درفاصله سه روزفوت شدن هردو ..خیلی دوست دارم یک بچه دیگه داشته باشم ممنون که وقت میزارین جواب میدین
- اکوڗن
باسلام و خسته نباشید من ۲۶ سالمه و امروز دقیقا ۱۹هفته و سه روز باردارم امروز رفتم آنومالی دادم گفت یه لکه کوچیک روقلب بچه هست وتو برگه آنومالی جلو قسمت قلب نوشته eif is seen
قرص تیروییدو کلسیم ویتامین دی و فیفول هم هرروز مصرف میکنم و داروی دیگه ای مصرف نمیکنم دکترمم رفته مرخصی خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنونم - توده اکوزن
باسلام وخسته نباشید:من به علت لکه بینی هاوخونریزی زیاد درفواصل پریودی به پزشک مراجعه کردم وپس ازانجام سونووازن مشخص شددرسانترناحیه سرویکس توده اکوزن به ابعاد18در13وجودداردکه حاوی نواحی اکوفری بوده ومیتواند ناشی ازهایپرپلازی فوکال ویا توده های اندومتریال این ناحیه باشد وپزشک بنده فرموده باید جراحی بشوم اکنون نظر شماراهم خواهانم؟وبنده40ساله ودارای یک فرزند هستم ودیگرقصدبچه دارشدن ندارم ممنون میشم ازراهنماییتون؟
- سلام خانوم دکترخداقوت ببخشین 36سالمه واولین باره که بعد پریودی پاهام کمی درد ومومور دارن علتش چیه
- کیست
کیست یونی لوکولردارای جدارنازک وحاوی دبری اکوژن به دیامتر ۳۶میلیمتردر تخمدان راست رویت شده


