Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۴۷ دارم این دفعه که پریود شدم ۱۴روز بود پاک نشده بود به پزشک مراجعه کرد قرص استروژن پروژسترون دادند شب دوتا صبح دوتا ولی خیلی در درد داشتم وهنوز قرص تمام نشده پریود شدم با خون ریزی شدید دوباره به پزشک مراجعه کردم یک قرص متررومسی پروژسترون ویک استروژن دادن شب وصبح بخورم الان چهار روز است استفاده می کنم .ولی هنوز پاک نشدم به نظر شما چکار کنم خیلی نگران هستم
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
با سلام بنده 28 سالمه و سه بار سزارین شدم میخاستم بدونم میتونم در بیمارستان مجهز زایمان طبیعی داشته باشم، البته قبل از انجام اینکار بررسیهای لازم به لحاظ سلامت رحم را انجام داده باشم. ممنونم
- قرص مدروکسی پرژسترون
سلام خانم دکتر.برای اولین بار یک بسته قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم که در حین مصرف لک بینی داشتم و وقتی آخرین قرص از بسته رو خوردم پریود شدم آیا غیر طبیعی نیست ؟؟علت مصرف این قرص خونریزی شدید هنگام پریودی بوده.روزی که آخرین قرص رو خوردم و پریود شدم موقع پریود شدنم هم بود.لطفا راهنمایی کنید .مگه نباید چند روز بعد از اتمام قرص پریودی رخ بده چرا واسه من اینطوری نبود؟؟؟؟
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید کسی که تنبلی تخمدان داره،اگه دارو مصرف نکنه،اگه تخمک بالغ داشته باشه خودش آزاد میشه،یا با hcg آزاد میشه؟؟؟
- سزارین
با سلام.ایا سزارین اختیاری در همه بیمارستان ها ممنوع شده یا فقط در بیمارستان های دولتی ؟
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام من میخواستم جواب عکس منو تفسیر کنید. دیفکت های متعدد در کاویته رحم و کورنه چپ دیده میشود که مطرح کننده چسبندگی است میوم های ساب موکوزال در تشخیص افتراقی قرار دارد.هر دو لوله رحمی باز است ترشح کنتراست به حفره پریتونن دیده میشود. ممنون میشم جواب بدین
- قرص ریپاون
درود وقت بخیر خسته نباشین🙏🙏شرمنده من قرص سیپترون کامپاند میخوردم برا اینکه دیرتر پریود بشم و نمیدونستم که خانومهای ۴۰ سال به بالا نباید بخورن کم کاری تیرویید داشتم ۲ سال کرونا آزمایش نداده بودم هفته قبل آزمایش دادم و TSH بالا بود۱۱ونیم بود دکتر غدد انلاین گفتن که خانومهای ۴۰سال به بالا قرصهای هورمونی نباید بخورن و گفتن قطع کنم وآزمایش کورتیزول و ادرنالین دادن که ۶هفته پس از قطع سیپترون کامپاند آزمایش بدم.من ۲هفته قبل پریود شده بودم از یکشنبه این هفته که قرص سیپترون کامپاند نخوردم امروز پریود شدم و زیاد هست و خیلی بی حال شدم حالا نمیدونم چی بخورم که خونریزیم کم و قطع بشه؟ قرص ریپاون الان نیم ساعت پیش خوردم ممنون از راهنماییتون🙏🙏
- راهکاری برای قطع پریود طولانی مدتم؟
با سلام من مجردم و 28 سالمه چهار ماه که مدام پریودم وقطع نمیشه ازمایش هورمون و سونو گرای هم انجام دادم فقط تنبلی تخمدان دارم و باعث شد این پریود طولانی مدت دچار کم خونی بشم قبلا سابقه کم خونی نداشتم و دکتر برام چهاده روز که آمپول واریوپپتیل تجویزکرده وخونریزیم کمتر شده این آمپول تا چند روز بعداز تجویز اثر میزاره لطفا جواب بدید؟
- سلام از پماد کلوتریمازول چطوری استفاده کنم میشه راهنمایی کنید
- مهم
سلام ۲۷ شهریور پریود شده بودم دیگه نشدم تا ۲۷آذر که در دو روزی که گذشته فقط لکه بینی در حد یه قطره ،روی نواربهداشتی فقط در حد یه لکه بوده،علت چی میتونه باشه؟۳۸سالمه متاهل هستم بچه ندارم
- تخمدان پلی کیستیک
سلام دکتر من ۱۶ سالمه و تنبلی تخمدان دارم باید برای درمان برم دکتر؟یا به مرور خوب میشم ؟چون میخوام برم لیزر و گفتن اگه درمان نکنم دوباره موها درمیاد لطفا حواب بدین ممنونم🧡
- اندومتریوزیس
با عرض سلام . آیا اندومتریوزیس باعث سرطان میشود ؟
- حامله نشدن
سلام من۲۱سالمه وازخرداداقدام به بارداریم و مشکل بالابودن پرولاکتین و ادنوم هیپوفیز داشتم دکترفقط بهم امپول سینال اف لتروزول متفرمین کلومفین دفاستون دادن وسریع پیشنهادای وی اف دادن که به اسرارخودم عکس رنگی انجام دادم کاملاسالم بودم وشوهرمم ازمایش دادمتوجه شد یه مقدارحرکت اسپرمش ضعیفه بااین حالی که میدونس که مشکل اصلیم چیه باز خودسرانه رفتم دکترغددمتوجه شدم گره تروئیددارم که خیلی مهم نیست اماحامله نمیشم حتی اخرین باربااستفاده امپولا۱۸تاتخمک داشتم اماباز نشدتروخداراهنمایم کنین فعلابازدکترغددبرام ازمایش پرولاکتین و تروئیددادن باید برم انجام بدم واقعاخسته شم ازاین همه قرصوامپولو هزینه الکی ممنون میشم کممکم کنین
- Nt 2.3 mm
سلام
آیا Nt 2.3 mm مشکلی دارد؟
با تشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید ماه پنجم بارداری رو تموم کردم از ابتدای بارداری هرشب اسپرین ۸۰ استفاده کردم اما امروز هنگام شستشوی صورت و بینی یهو خون دماغ شدم خیلی زیاد ...به مدت ۱۵ دقیقه طول کشید تا شدتش کم شد...چیکار باید انجام بدم ؟
- ضرب دیدگی رحم
سلام وقتتون بخیر من توی دعوا با داداشم با لگد به رحمم ضربه خورده و اون قسمت هم کبود کرده الان زیرش همانگار سفت شده.روز اول هم خونریزی داشتم ولی بخاطر اون شرایط دعوا و استرس بوده خودم حس میکنم .سونوگرافی هم رفتم گفت تخمدانات سالمه بنظر شما نگران باشم بازم یا به دکتر مراجعه کنم؟و اینکه به چه دکتری مراجعه کنم بهتره؟؟
- مصرف انتی بیوتیک قبل از انتقال جنین
تا روز انتقال جنین به مدت یک هفته قرص سفیکسیم و ازیترو برای درمان سرماخوردگی استفاده کرده ام مشکلی برای انتقال جنین به وجود آمده است آیا؟
- سلام
خانم دکتر وقت بخیر لگن درد و کمر دردی که تقریبا یه ماه از شروعش میگذره علامت چی میتونه باشه و آیا خطرناکه؟
- دردواژن دربارداری
سلام هفته ۲۲گاهی ولژنم تیرمیکش دردمیگیرارمایش ادرارم میدم یکم باکتری دار خون درادرارمثبت میزن دکترم میگ چیزی نیست هپارین مصرف میکنم خطرناک نیست


