Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی باید استراحت بکنی از چند هفته بعد ش میتونه به کارای روزمره برسی چند ماه بعدش میتونی بارداربشی
- آیا باردارم؟؟
سلام خسته نباشید ببخشید من تقریبا ۱۰روز قبل از موعد پریود نوک سینه هام حساس شدن و درد دارن ، روز موعدم درد شدید زیر دل و کمر دارم ولی فقط یک روز خون قهوه ای پررنگ داشتم و دیگه قطع شد ولی همچنان درد دارم،ممکنه باردار باشم؟؟
- بارداری
سلام چجوری بفهمم در بارداری مشکلی ندارم یا حامله میشم؟ مشکلات نازایی
- سلام من 42 سال دارم در دوران شیر دهی بیماری ماستیت گرفتم دو سال قرص پردنیزول 5 روزی یکی خوردم بیماریم کامل خوب نشد الان مدت 7 ماهی هست که عادت میشم ولی بعد گاکی تا مدت گاهی تا 15 روز ترشخات قهوه ای دارم لگنم هم بعضی وقتا گرفتگی داره
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم
- نارسایی دهانه رحم و سقط جنین
من بیمار دکتر سمیرا شیاری متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی هستم که مطب شون توی خیابان نواب رشت هست ، من چندبار سقط جنین داشتم تا با ایشون آشنا شدم ، ایشون برای نارسایی دهانه رحم من عمل سرکلاژ و پیشنهاد دادن ، انجام دادم و الان ماه آخر بارداری ام است و خدا رو شکر بچه مو نگه داشتم ، سوالم اینه الان بهتره سزارین بشم یا زایمان طبیعی کنم
- بارداری
ساک حاملگی داخل رحمی در موقعیت فوندال با حدود نامنظم دارای یولک ساک و فتال پل فاقد ضربان قلب وبا واکنش دسیدوال ضعیف رویت شد شواهدی به نفع هماتوم ساب کوریونیک رویت نشد سن حاملگی بر اساس crl 4mmمعادل 6هفته و 1 روز میباشد دیامتر کیسه زرده 9mmاندازه گیری شد تخمدانها با ابعاد واکوی پارانشیمال نرمال رویت شد
- تیرگی واژن
سلام و خسته نباشید. من ۱۷سالمه و مجرد هستم .سوالم اینه که من واژنم خیلی خیلی تیرس و بابت این من خیلی نگرانم چون از دوستان خودم که میپرسم اونا میگن که سفیده .و من از نوره همیشه استفاده میکنم اما بازم تیرس .میخوام ببینم باید به دکتر زنان مراجعه باید بکنم حتما یا اینکه طبیعیه
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- هماتوم ساب کورنیونیک
سلام وقت بخیر من تقریبا دوهفته ست سقط داشتم اما میخام بدونم دلیلش هماتوم بوده ک داشتم یا ن هماتوم تو هفته ۷یعنی ۶هفته و ۵روز بعداز اینکه قلبشم تشکیل شده بود به ابعاد ۶در۴در۳بوده ایا از هماتوم و استراحت نکردن بوده یا ن چیز دیگه ای ضربان قلبم ۱۰۱بوده باتشکر
- توده هیپو اکو در رحم
سلام در سونوي واژينال براي من تشخيص توده هيپو اكو رو دادن و نظر دكتر بر داشتن توده هست به سايز ٢٠-٢٤-٢٥ ايا بايد حتما اين عمل رو انجام بدم و اكر عمل نكنم خطر داره و ايا با دارو درمان نميشود و اينكه براي امل بيهوشيه كامل هست و از داخل رحم وارد ميشوند من با خونريزي كم مراجعه كردم اگر تمايل به عمل نداظتت باشم خطر داره و فيبروم بزرگتر ميشود ممنونم
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- پرسیده بودم گل مغربی رو چند روز قبل شروع پریودی بخورم گفتین ۱۵ روز، خواستم بدونم به مدت چند روز؟ تا چند روز باید بخورم، برای سندروم قبل قاعدگی میخوام مصرف کنم
- علت تشکیل نشدن قلب جنین من توماه دوم دکتر گفت رشدنکرد سقط باید بشه قرص داد سقط شد
- اکنه
سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۲سالمه تخمدان پلی کیستیک هم دارم صورتم جوش های عجیبی زده رفتم دکترپوست قرص آکنوترن۲۰تجویز کرده برام اما شنیدم خیلی عوارض داره میخواستم ببینم حقیقت داره وبا این بیماری من که همون تخمدان پلی کیستیک هست تاثیری نداره اخه شنیدم نازایی هم میاره
- جواب سنو گرافی
سلام من توی سنو گرافیم نوشته،کیست دارای محتویات اکوژن 40×38درتخمدان چپ دیده شده ک مطرح کننده کیست هموراژیک میباشد ،ینی چی.احتمال اینکه سرطان تخمدان داشته باشم هس؟
- نامنظم بودن قاعده گی
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم از ازواج قبلیش یه پسر داره،الان که با من ازدواج کرده، ازمایش اسپرم داد حرکت اش ضعیف بود،ویتامین E و اسپریژن و کیوتین میخوره آزمایشش کاملا نرمال شده، لازمه این سه تا دارو رو بخوره و ادامه بده تا وقتی که من باردار شم؟؟؟ راستی کافیه فقط ویتامین ای و اسپریژن رو بخوره؟؟؟دیگه کیوتین نخوره؟؟؟؟این نرمال بودن ازمایش یعنی دیگه کیفیت و سرعت خوبه خوبه
- امپول لوپیرومر۷۵
سلام من خونریزی داشتم و امپول تزریق کردم و خونریزیم قطع شد بعد از یکماه پریود شدم الان تقزیبا پنجاه روزه پریود نشدم.ممکنه از عوارض امپول باشه؟؟؟
- کمبود تخمک
سلام،وقت بخیر ۳۷ ساله هستم وسال آینده میخواستم باردار بشم متوجه شدم کمبود تخمک دارم خواستم بپرسم با وجود مشکل کم بودن تخمک یکسال جلوگیری خطرناک هستش؟!


