Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترمن ۱۸شهریورپریودشدم تقریبا ۱هفته بعدش باهمسرم رابطه مشکوک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم ک ۹روزبعدش پریودشدم یعنی ۱مهر الان ک ۱۹آبانه دیگ پریودنشدم بیبی چکم زدم منفی بود ایا احتمال بارداری هس؟
- بارداری
سلام من تقریبا ۲هفته از زمان سقطم میگذره ودیشب نزدیکی داشتم ولی جلوگیری نکردم خونریزی هم دارم البته خونریزی به دلیل سقط آیا احتمال بارداری هست؟
- سلام ماموگرافی نشان داده دردوسینه فیبروگلاندواربطورپراکنده دیده شده چکارکنم
- سلام رحم بزرگترازنرمالمیومتریال هتروژن درابعاد۹میلیمترفولبکول فیزیولوژیک ابعاد۱۸درتخمدان راست ۴۲ ساله هستم رفتم تست پاپسمیربدم ازدردشدیدسونوگرفتن ومتوجه ی ایناشدندوالانم خیلی نگرانم هر۲۱ ردزپریودمیشم ولکه بینی بین پریودیام دارم ایاکارم به عمل میکشه سه تازایمانم داشتم
- عفونت زنانه
با سلام من یه هفته ای میشه که رحمم خارش داره و موقع ادرار سوزش دارم دوبار هم از رحمم خون و لخته خون اومده و همینطور ترشحات سبز رنگ
- آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من در در هفته ۱۱ بارداری هستم دو بار سونوگرافی انجام دادم که همه موارد نرمال بوده من از هفته ششم دچار لکه بینی شدم که شیاف سیکلوژست ۴۰۰۰ شبی یک عدد استفاده می کنم وآسپرین مصرف می کنم ولی باز دچار لکه بینی و گاهی به فاصله دو روز دچار خونریزی در حد خیلی جزیی می شوم در ضمن من ۸ ماه پیش به علت حاملگی پوچ سقط داشتم ۰تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با تشکر
- بارداری
باسلام.من حدود یک ماه ونیم است که موقع نزدیکی جلوگیری ندارم.به دلیل تزریق آمپول ضدبارداری که یک بار تزریق داشتم اون هم ماه نهم سال قبل پریود نمی شدم.الانم حدود یک هفته میشه درد زیر شکم دارم ویکی دوبار هم لکه بینی خیلی کم به رنگ قهوه ای داشتم .الان میخام ببینم همون پریودی هست یا نه .ایا ممکن هست باردار باشم.ممنون از راهنمایتون .
- بارداری
سلام خانم دکتر من دو قلو باردارم و به خاطر لک بینی استراحت مطلق دارمخواستم بپرسم میتونم هندوانه بخورم؟ عسل هم میتونم؟
- بارداری ،،،
سلام خسته نباشید ،چهار پنج روز قبل از پریودی لکه بینی و ترشح قهوه ای همون لحظه و قطع شدن آن نشانه بارداری است؟
- اکوژن خطی bright در تخمدان چپ
اکوژن خطی به ابعاد ۲۷ م م جهت رد احتمال وجود کیست در مویید با انجام MRI تو صیه می شود .
- پارگی پرده بکارت؟
بعد از پارگی خون به چه اندازه ای است ؟ این خون تا چند ساعت بعد ادامه خواهد داشت؟ آیا ممکن است پارگی طی چند دفعات رابطه صورت گیرد و هر بار خون خارج شود؟ بعد از پارگی بکارت پیشنهاد شما چیست ؟ چه کاری باید انجام دهیم تا به سلامتی مان آسیبی وارد نشود؟
- سلام من مجردم و در ناتیجم اکوفری کاویته اندومتریال دیده شده خطرناکه؟
- تفسیرپاتولوژی
مفهوم وتفسیر"Disordered proliferative endometrium"
- درد جای بخیه
سلام وقتتون بخیر ۷ سال پیش زایمان سزارین داشتم و الان دوهفته ست قسمت چپ جای عملم میسوزه و موقع نشست و برخاست خیلی درد میگیره لطفا راهنماییم کنید که به خاطر چیه
- سلام من بارداری ۲۰ هفته هستم طول سرویکسم۳۳هست دهانه رحم باز شده جند دکتر گفتن باید سرکلاژ بشه ولی دکتر دیگه گفته نیازی نیست بهم دارو داده حالا تکلیف من چیه به کدوم دکتر اعتماد کنم
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- تخمدان من در سونوگرافی مشخص نشد و رحم من به ابعاد۴۳×۲۲م ماست
- سرطان سینه
سلام من سونوگرافی رفتم گفتن توده هیپواکو به ابعاد 33mm در پستان سمت راست دیده میشود آیا سرطان است؟
- بارداری و دندان پزشکی
با سلام و احترام. تاریخ اولین روز قاعدگی اخر من 21 فروردین بود قصد بارداری دارم و هفته اول اردیبهشت میخام اقدام کنم. منتهی دوتا از دندونام باید پر بشن که با مراجعه به دندان پزشک هفته دوم اردیبهشت بهم وقت دادن. میخاستم بدونم اگه باردار بشم و یک هفته گذشته باشه اقدامات دندان پزشکی ضرری داره؟؟؟؟


