Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام کنیم برای بارداری
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم وکیست درتخمدان و6ماه قرص مدروکسی پروژسترون رواز14پریدی تا10روزشبی دوعددمیخورم وکه همینجوری دارم ادامه میدم وتیرویید دارم که قرص لووکسین میخورم دکترم گفت مشکلی نداره حامله بشی. حالا دونوبت هست که به من قرص لتراکس لتروزل دادن که از3قاعدگی تا5روز بخورم ومن خوردم وامروزپریدمن پاک شده که روز 8پریدیمه میخواهم اقدام کنم برای بارداری ازامشب میشه ؟؟؟قرص مدروکسی رومشکلی نداره این ماه دوباره از14پریدیم هم بخورم چون دکتر گفته باید ادامه بدی ؟؟؟ممنون که جواب میدین
- گرفتگی گوش
سلام من در هفته ۲۱ بارداری هستم گرفتگی گوش دارم از قطره بتامتازن استفاده کنم اشکال نداره
- بلوغ زود رس دختران
با سلام.دخترم ۷ سال و ۱۰ ماه سن داره متوجه شدیم بلوغ زود رس داره.۱۰ روز پیش آمپول واریوپپتیل رو زیر نظر پزشک براش تزریق کردیم متاسفانه امروز صبح پریود شده این خونریزی همراه با دل درد چه دلیلی میتونه داشته باشه.از همکاری شما سپاسگزارم.ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام .میخاستم بدونم در سنو زده ضخامت رحم 5میلیمتر با توچه ب خونریزی مختصر در خط وسط میباشد ینی چی .روز سوم پریودیمه
- خیلی خلی مهم
سلام توروخدا زود جواب بدید من هفته ۲۰ بارداری هستم دو سه روزه زیر شکمم خفیف درد میکنه از چی میتونه باشه؟؟؟
- برای عفونت واژن چکار کنیم
عفونت واژن دارم چکار باید انجام بدم اول پاهام درد میکرد بعد سینهام حالا درد پا وسینه خوب شده عفونت دارم میشه راهنمایی کنید
- لب شکری
با سلام من شوهرم لب شكري هست منم ٦هفته باردارم استرس دارم از كجا بدونم بچه م سالم؟تغذيه و داروي خاصي بايد مصرف كنم؟ممنون ميشم كمكم كنيد
- داشتن فولیکول
خانمی هستم 39 ساله در بارداری اولم بدلیل مصرف متوفرومین وکلومیفن دوقلو باردار شدم الان اقدامم برای بارداری سه دوره لترزول مثرف کردم دوتا فولیکول باسایز 20 داشتم درسمت چپ ایا احتنال دوقلو سدن هست با وجود دو تخمک در یک تخمدان اونم با سیاز 20
- توده هترواکو
با سلام توده هترواکو در قدام تنه رحم خطرناک است؟چیکار باید بکنم
- بارداری
سلام من پریودام منظمه و ۳۰پریود میشدم مرداد ماه باردار شدم و ۴مرداد دفع شد بچه نموند خود به خود دفع شدالآن ۱تیر هستیم من هنوز پریود نشدم درد سینه دارم تبخال زدم.دردای خفیف پریودی دارم اما هنوز پریود نشدم آیا امکان داره باردار باشم ؟
- سلام من چهارشنبه انتقال دارم امروز ۵روز مونده آمپول پرژوسترون بزنم
سلام من چهارشنبه انتقال دارم از امروز آمپول پروژوسترون وبزنم
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید تنبلی تخمدان دارم و در حال اقدام برای بارداری و دو دوره قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم تو دوره دوم بعد از خوردن آخرین قرص پریود شدم در حالیکه یک هفته تا پریودم مونده بود الان هم بعد از ۸روز همچنان خونریزی خفیف دارم این موضوع طبیعی هست؟
- پاتولوژی رحم
Macroscopic : Received specimen in formalin consist of multiple fragments of gray - brownish soft tissue TM - 3.8x2.8x1.7 cm . SOS : M / 2 E = 100 % LABELLED AS ENDOMETRIAL CURETTAGE : --Suggestive of mid to late secretory phase endometrium . --please see note
- زگیل تناسلی
با سلام و خسته نباشید. من زگیل تناسلی دارم و زیر نظر پزشک تحت درمان با TCA هستم. منتها زگیل های اولیه که در دهانه ی واژن بودن نه تنها درمان نشدن که بیشتر هم شدن و دو سه تا اطراف مجرای ادرارم هم دراومده. میخواستم بدونم شما چه روش درمانی دیگری رو پیشنهاد میکنید؟ و خودتون از چه روشی استفاده می کنید؟ با تشکر
- پریودی با مصرف قرص وروژست
با سلام وقت بخیر ببخشید حدود 40روزه وروژست مصرف میکنم در کل بگم لک داشتم و از ناحیه ی شکم کمی هم درد ولی بعد از نزدیکی اویل دردم زیاد بود ولی الان یکم کم تر شده ولی الان هم شکم م درد میکنه هم پریود شدم خواستم ببینم این طبیعیه ؟
- بارداری
باعرض سلام وخسته نباشید حضور خانم دکتر عزیز,خانم دکتر برای آزمایشهای غربالگری دوم باید ناشتا باشم,سوال بعدیم اینه که مصرف کندر در بارداری مفید هستش؟ممنون از راهنمایی های مفیدتون
- بارداری بدون برنامه
خانم دکتر سلام
تصمیم باداری نداشتم ولی تست میگه بارداری بدون برنامه بود. خیلی استرس دارم چون هم یادم نیست قرص مصرف کردم اسید فولیک که نخوردم یعنی نزدیکی بدون برنامه خطرناک نیست ازجلوگیری هم استفاده کردم ولی ... - شیردهی
سلام خانم دکتر. من سه ساله دخترمو از شیر گرفتم شیرم به تدریج خشک شد اما دوباره سینه هام شیر کرده چکارکنم کمکم کنید نگرانم و خیلی ازیتم میکنه اینکه شیر دارم.باردارم نیستم رفتم دکتر قرصم بهم داد اما یک ساعت بعدش حالت تهوع گرفتم شدید ممنون میشم کمکم کنید .
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من تقریبا سه ماه قبل قرص اورژانسی مصرف کردم، دقیقا به موقع پریود شدم الانم پریود شدم دقیق فقط الان فهمیدم که قرصی ک تنسی اورژانسی بوده خوردم تاریخ انقضاش ۲۰۲۲/۰۲هست و ده ماهیه ازش میگذره میخام بدونم اثر داره یا نه خیلی نگرانم🥲🥲بیبی چک گذاشتم بعد اینکه پریودشم مارک روژان سه تا زدم هاله داشت بعدش وندفو زدم هاله نداشت میشه راهنمایی کنید استرس دارمم پریودیمم منظم بوده الانم ک روز تخمک گذاریمه اواسط سیکلم یک دردخفیف شبیه ب پریود دارم ولی پریود نیستم اخه زیر شکمم هست بعضی اوقاتم جای تخمدانام قبلا این دردو نداشتم تا این ماه!!
- سلام وقت بخیر من تقریبا یک ماه پیش موعد پریودیم بود و ۱۱ پریودیم لکه بینی داشتم و از ۲۰ بدج تا ۲۷ برج دردم شدید شد و درد کمر ران و یاق پا بیشترین درد در ناحیه پاین سمت چپ شکمم بود و هم چنان در طی این یک ماه همینجوری درد داشتم و درد واژن هم داشتم تقریبا دو سه روز پیش در خواب خون دماغم شدم میشه لطفا راهنمایی کنین


