Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکلات واژن
سلام ببخشید لزی واژن بعد از پریودی طبعیی
- فشارخون
باسلام ازدوسال پیش که فشارم 15 بود مصرف داروهای پروپرانولول 40 دوعدد و والوسپ 80/5 یک عدد را شروع کرده ام.الان فشارم 10 روی 7 است آیا ادامه دهم یا نیاز به کاهش دارو هست؟ با سپاس
- بیماریزن
قبلاکیستداشتموباقرصکیستمبرطرفشدچسبندگیرحموعفونتلگنواندومتریوزدارمپزشکم۳تاامپولمیکرورلینتجویزکردندومن۱امپولتزریقکردممشکلخونریزیطولانیمنحلنشددلیلانچهمیتونهباشهباترنسیدومفنامیکخونریزیمنقطعنشد
- قرص امگا3
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید خانم دکتر من واقعا تو بلع قرص امگا 3مشکل دارم میتونم روغن داخلش دربیارم و بخورم.مشکلی ایجاد میشه؟ البته ماه 4 بارداری هستم
- قاعدگی
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالم هست متاهلم پریودیم ۳ روز خوب میاد روز۴هم یک کمی خون میاد بعد دیگه تاروز ۶ لکه های قهوه ی میادروز هفتم دیگه پاک میشم مشکلی نیست خانم دکتر
- شیردهی
سلام ده روزه پسرمو از شیر گرفتم سینه هام سفت و درد ناک شده شبها تب و لرز میکنم هر کاری کردم ن کم شد ن خشک میشه قرص بخورم تا خشک بشه اسم قرص هم بگین لطفا با تشکر
- بارداری
سلام. بنده سه ماهه باردارم در سونو خونریزی پشت جفت دیده شده تا چه حد خطرداره و چیکار باید انجام بدم ممنونم
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
رحم بزرگ بوده اکوژنیسته آن هتروژن میباشد توده هتروژن به ابعاد۹۰×۹۱-۹۴×۷۰_۸۷×۷۲
- رابطه جنسی
سلام .ببخشید من بانامزدم ۲۶ مهررابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی من ریخته شد وبعد از۲۴ ساعت دوتا قرص اوسیز۰/۷۵خوردم وابان ماه هم سروقت قبلی یعنی یازدهم پریودشدم ولی بجای پنج روز سه روزبود وتموم شد الان ک اذرماه وچهاردهم هست پریودنشدم به نظرشما چیکارکنم؟؟خیلی نگرانم خواهشا جواب دقیق بهم بدید ممنونم ازتون
- آیا تنگی واژن و لابیا پلاستی هم انجام میشه توسط،دکتر
ایا تنگی واژن و لابیاپلاستی هم انجام میشه؟
- قطع نشدن خونریزی بعداز سقط
باسلام خانوم دکتر در سونوگرافی من یک ناحیههتروژن اکوژن به ابعاد 17*24*19 mmوحجم تقریبی 4/4cc در کاویتهاندومتر مشهود است آیا با دارو برطرف میشود
- تداخل دارویی
خانم دکتر من میخوام قرص الدی بخورم و دکترم هم برای جوش های صورتم قرص های نورم اسکین و آزیترومایسین داده میخواستم ببینم اینا با قرص آلدی تداخل دارویی دارن؟
- سرطان کبد وسرطان پوست
سلام وقتتون بخیر یه سوالی خواستم بپرسم پدر من ۷ سال پیش براثر سرطان کبد فوت کردن دیر متوجه شدیم سر ۴ ماه مادرم هم سه سال هست متوجه شده بود سرطان پوست نوع ۴ بدخیم ملانوم داشت وامسال فوت شدن میخواستم بدونم چه ازمایشی مشخص میکنه که زود پیگیر بشیم وپیگیری بشه که خانواده مون ندارن مثل خواهر وبرادر وچون شنیدم سرطان موروثی هست که کجا باید مراجعه کنیم پیش چه متخصصی چون میگن سرطان پوست خیلی سخت تشخیص داده میشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم از جوابگوییتون خسته نباشید
- سوزش و درد خط بخیه زایمان
درود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرماییددرود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست برای کسانی که قبلا سزارین شدن هم سزارین ممنوع هست؟ چیزهایی شنیدم در ارتباط با اینکه در رشت زایمان سزارین فقط در بیمارستان توتونکاران انجام میشه و در بیمارستانهای خصوصی انجام نمیشه آیا صحت داره؟
- مریض
سلام من دختری ۱۸ساله هستم الانم تو عقدم و قرص ال دی استفاده میکنم دو روز قرص نخوردم و الان خونریزی دارم دوباره قرص را شروع کردم بازم خونزیزی دارم باید چیکار کنم . بعد این مورد قرص ضرری ک ندارد
- نازایی
سلام من 5سال ازدواج کردم دوسال اقدام به بارداری کردم تو ازمایشات فهمیدم که اسپرم شوهرم صفر واینکه بی تحرک باید چیکار کنم پیش کدوم دکتر بریم
- بارداری
سلام خانم دکتر من بد از معاینه دهانه رحم توسط پزشک لکه بینی دارم چکار کنم
- پرده بکارت
با سلام، اگر پرده بکارت خراش سطحی داشته باشه امکان ترمیم خودبه خودی هست یا خیر؟ ممنونم از راهنماییتون
- بیرجند hm
سلام وخسته نباشید من 7ماه پیش عملهیستروکومی کردم بعد از 2 ماه سوزش در پایین شکم و اطراف دارم سونوگرافی ولزنی دو دفعه انجام دادم سالم هستم وهیچ مشکلی ندارم ولی این سوزش خیلی منو اذیت میکنهو وقتی کمی ایستاده هستم زیر شکمم ورم میکنه و سنگین میشه و سوزش شدید دارم از چیکار کنم ممنون


