Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من خانمی ۴۴ساله هستم ایودی هم دارم حدود دوماه پریود نشدم بی بی چک هم گذاشتم منفی بود دوتا آمپول پروژسترون زدم و حدود ۷روز گذشته ولی هنوز پریود نشدم لطفاً راهنمایی کنید حدود یک ما
من خانمی ۴۴ساله هستم ایودی هم دارم حدود دوماه پریود نشدم بی بی چک هم گذاشتم منفی بود دوتا آمپول پروژسترون زدم و حدود ۷روز گذشته ولی هنوز پریود نشدم لطفاً راهنمایی کنید حدود یک ما
- استخوان لگن کنار زیر شکم و زیر شکمم محکم به سنگ خورد و کبودی نداره ولی تو ران پام و ساق پام مایعی گرم حس کردم و حتی زیر شکمم و بیشتر داخل ران پام. ایا احتمال خونریزی هست؟
- بارداری
- هموراری ساب کوریونیک
هفته ی 5سونو دادم مشکلی نبود ولی در هفته ی 7همورازی ساب کوریونیک به ابعد 8/24میلیمتر در اطراف ساک حدود 30درصد محیط ساک را در برگرفته دیده شد معنی این چیه چکار کنم از ابتدای بارداری گه گاه لکه بنی دارم تا الان ایا جنین سالم است؟
- سقط
سلام خسته نباشید من ۲۸سالمه تقریبا نزدیک ۲۰ روزی میشه که سقط داشتم و ۱۰ روزی هم هست که کلا خونریزی و لکه بینی قطع شده .قراره اگه قسمت بشه تا ۱۰روز دیگه برم کربلا خواستم ببینم کی قرص ال دی مصرف کنم پریود نشم و اینکه اثر میزاره تا اونموقع
- خونریزی پریودی
سلام.بعلت خونریزی شدید پریودی سونو دادم که گفتن رحم با اندازه 104در57زده واندومتر ب ضخامت10,9میلی و با نمای هتروژن و حاوی نواحی سیستیک کوچک است خیلی میترسم میشه راهنماییم کنید ی دنیا ممنون
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- قاعدگی
سلام خانم دکتر شب بخیر.خانمی ۴۵ ساله هستم از یکسال پیش بمدت ۴ ماه دچار قطع قاعدگی شدم وبعد از مراجعه به ماما استروژن و پروژسترون دادن بمدت ۲ ماه تو این دو ماه پریود منظم داشتم بعد دوباره قطع شد اما بعد از ۴۰ روز شروع کردم به مصرف پروژسترون وبا این دارو پریود میشدم.یک هفته پیش از پریود پاک شدم الان روز سیزدهم هست دوباره با درد پریود شدم مثل روز اول.حال فردا که ۱۴ قاعدگی هست و باید پروژسترون مصرف کنم آیا باید صبر کنم پاک بشم یا نه میشه مصرف کنم؟ ممنون میشم پاسخ بفرمایین
- سلام خسته نباشید من بعدازچهرسال الان قسمت راست بخیه سزارینم درد میکنخ میخواستم علتشو بدونم
- پریودی نامنظم
سلام خدا قوت من ۴۶سالمه و چندماهی است پریودیم به هم ریخته و ماهی دوبار با فاصله کوتاه پنج شش روزه از همدیگه دوباره پریود میشم به دکتر مراجعه کردم قرص دوفامد ده رو برام تجویز کرد به همراه مفنامیک اسید طریقه مصرفش هم گفت که اینقدر تو اتاقشون رفت و آمد بود که اصلا متوجه نشدم خودم فکر می کنم علت این به هم ریختگی قرص های اورژانسی هست که برای پیشگیری از بارداری با موافقت همسرم مصرف می کردم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید واقعا عصبی شدم از این وضعیت
- تنبلی تخمدان
سلام من سه ماه پیش پریودم ب مدت ۲۰روز عقب افتاده بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون دادک ازشب ۱۴ پریود ب مدت ده روزاستفاده میکردم ک شب نهم پریودشدم ماه بعدشم همینطور یعنی یه هفته قبل از تاریخ پریودم پریودشدم، اما این ماه قرص نخوردم امروز بایدپریودمیشدم ولی نشدم
- رحم با ابعاد۳۲×۶۲طبیعی؟
- خونریزی بعد از زایمان
من زایمان طبیعی داشتم بعد از ۳۰ روز خونریزیم قطع شد و تقریبا رو ۶۰ پریود شدم که ۵ روز خونریزی داشتم ولی ۱۵ روز بعد دوباره خونریزیم شروع شده و خون تقریبا سیاه هستش. می خواستم بدونم علت چی هست و چکار باید انجام بدن؟
- ازمایش پرولاکتین
سلام خانم دکتر میشه ازمایش پرولاکتین تو هر روزی انجام داد؟ شما گفته بودین که در روزهای ۲تا ۴ پریودی وتو اون روزها ازمایشگاه تعطیل بود و بعدش که من رفتم دکتر ازمایشگاه گفتن که فرقی نمیکنه تو هر روزی انجام بشه الان من میتونم ازمایش بدم یا بمونه برای ماه بعد؟ممنون
- سلام خسته نباشید من وقتی که با همسرم رابطه دارم خیلی درد دارم و حین رابطه پشتم درد میکنخه به طوری که فکر میکنم دسشویی شماره دو لازم هستم میشه بگین علتش چیه
- مایع ازاد خفیف ذرات کوژن نشانه چیست
- آیا میشود بعداز ده روز از سقط قرص ال دی خورپ
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر خسته نباشید ممنون از جواب سوال قبل ببخشید اگربخواهم برای تعیین جنسیت آی وی اف کنم با اینکه مشکل برای باردارشدن ندارم وبه طور طبیعی سه تا فرزنددارم آیا امکان دارد با آی وی اف بارداری موفقیت آمیز نباشه و هزینه زیادی که میشود ازدست برودممنون
- اکتی ژل
سلام من ماه ۶بارداری ام دکتربراترشحاتم اکتی ژل داداشکال روبروشورش نوشته براجلوگیری ازعفونت ۳روزیباراستفاده کنید تا اخربارداری استفاده کنم زود به زود عفونت دارم
- بارداری
من ۳۲سالمه اقدام به بارداری کردم الان ۹روز میگذره از اقدارم از فردای روز اقدام به بارداری سمت راست رحمم نبض میزد و زیر دلم تیر میکشید الان هم سینه هام حساس شدن امروز تست بی بی چک زدم منفی شد!آیا من باردارم یا به نتیجه بی بی چک اعتماد کنم؟


