Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارتولن
سلام خانم دکتر کیست بارتولن من با سرنگ توسط دکتر خالی شده از کجا بدونم کلا خالی شده چیکار کنم پاکسازی بشه کلا
- عاملگی
سلام خوبی خسته نباشید من ۱۱ هفته است عامله ام آبریزش دارم سفید پنیری است
- مصرف استرادیول
سلام خسته نباشید ، برای انتقال ، از روز ۳ پریود قرص استرادیول ۲ مصرف کردم و به علت اینکه محلول خارجی نداشتن انتقال کنسل شد و گفتن قرصو قطع کنم ، ۱۰ روز مصرف قرص داشتم ، بعد قطع قرص خونریزی شدید داشتم و الان در موعد پریودم ، پریود نشدم ، احتمال بارداری هست ؟ پریودمم منظم بوده
- بارداری ناخواسته
سلام دو روز از پریودم گذشته میترسم حامله باشم آیا قرص خاصی هست که جلوگیری کنه از بارداری یا با قرص اورژانسی میتونم پریود بشم
- سوال
سلام من 18سالمه 23روز هس از پریود تموم شدم تست بارداری هم انجام دادم منفی بود هر از گاهی حالت تهوع بدون استفراغ دارم البته دوماه واکسن کووید زدم بد اون اینجوری شدم میشه راهنماییم کنین
- ضایعه solid
من در سونو ضایعه solid درپستان چپ هیپواکو با حدود مشخص وابعاد ۲۰در۱۰میلی وفاقدکلسیفاکسیون آیا خطرناکه وبدخیمه؟
- ار اف
سلام ،ایا ار اف برای افتادکی رحم به دلیل هسترکتومی مناسب هست؟
- واژن
سلام خانم دکتر من واژنم خارش داشت و قسمت داخلی لابیای خارجیم و با ناخن خاروندنم و رو انگشتم چند قطره خون دیده شد اصلا سمت لابیای داخلی نرفتم امکان آسیب به بکارت هست ؟ یا اینکه اون خون برای خارش هستش خیلی میترسم
- پیشگیری از بارداری
سلام خسته نباشید من ۳ هفته پیش رابطه بدون جلوگیری داشتم و ۸ ساعت بعد رابطه قرص تنسی ۱.۵ خوردم اما با این وجود هنوز پریود نشودم آیا امکان بارداری وجود داره
- میکروسفالی
با سلام، در سونوگرافی هفته سی و پنج، تشخیص دادن که دور سر بچه نسبت به سن حاملگی کم تر است و احتمال میکرو سوفالی دادن، من خیلی نگرانم چیکار باید بکنم؟
- جراحی زنان
باسلام به خانم دکتر من سه بار سزارین شدم هر سه سال یه بار العان از آخرین بارم هفت سال میگذره جای عملم درد میکنه علت چیست
- بدون شستن آلت دوباره سکس داشتم
سلام من یکبار ارضا شدم و بدون شستشو آلت بعد چند دقیقه دوباره رابطه رو شروع کردم امکان بارداری چقدر هست؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ماه قبل پریودیم تاخیر داشت رفتم دکتر با بتای منفی بهم یک ورق قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت شبی دوتا بخور که دوتا ازش خوردم پریود شدم البته همون روز لکه بینی هم داشتم واین ماه مجددا تاخیر داشتم که از روز ۳۱ام شروع کردم همون قرص رو خوردن به مدت ۳شب یعنی ۶عدد بی بی چک هم زدم منفی بود آیا با قطع کردن قرص پریود میشم یا باید آزمایش و سونو بدم؟
- هورمون fsh
سلام خانوم دکتر عزیز دختری 18 ساله و مجردم ماه پیش در روز سوم پریود ازمایش خون دادم که بدین صورت بود fsh=9.9 که نرمالش در بازه فولیکولار از 3.5 تا 9.2 هست lh=5.0 که نرمالش در فاز فولیکولار 1.9 تا 9.2 هست و استرادیولم هم بود estradiol=17.5 همشون نرماله به جز اف اس اچ که یکم زیاده تا اونجایی که میدونم بالا بودن این هورمون به معنی کاهش ذخیره تخم دانی هست ولی من هنوز 18 سالمه و این هورمون از رنج نرمالش زیاده خیلی نگرانم یعنی من در اینده باید از طریق تخمک اهدایی باردار شم؟؟؟ ایا این عدد بازم افزایش پیدا میکنه؟ چیکار باید بکنم؟
- سونو گرافی
توی سونو گرافی من نوشته جفت سیکولار رویت شد آیا خطر داره؟
- تعداد قرص سیپروترون
سلام، من برای کیست تخمدان سیپروتروند کامپاند میخورم. امشب اشتباهی ۲ تا قرص خوردم بجای یکدونه، چکار باید بکنم؟ قبلا هم این اشتباه رو کرده بودم حالم خیلی بد شده بود و سر درد شدیدی گرفته بودم. لطفا بهم بگید چکار کنم.
- سلام من پریود نشدم به پزشک مراجعه کردم دهروز روزی دوتا قرص پرژسترون به مت دادولی پریود نشدم نمیخوام باردارشم چون قرص لیتیوم مصرف میکنم چیکار کنم بنظرتون
- لکه بینی حین مصرف دوزسپتیو
سلام من از سیکل بعدی دارو های پانکچر رو شروع خواهم کرد پزشکم دوماه است که داروهای مکمل رو با قرص دوزسپتیو تجویز کرده که در روز 20 پریودم لکه بینی شدیدسیاه رنگ دارم آیا مصرف قرص را قطع کنم یا ادامه بدهم؟
- کلیتوریس
با سلام خانم دکتر عزیز
خانم دکتر دختری مجرد و 24 ساله ام در دوران دیرستان با تحریک کلیتوریس خودارضایی میکردم و به این علت دچار بیرون زدگی کلیتوریس شده ام الان ترک کرده ام دو تا سوال دارم
1-اگه کلیتوریس بیرون بمونه به دلیل برخورد با لباس زیر و اب اسیب میبینه؟؟
2-خانم دکتر ایا خودارضایی با تحریک کلیتوریس باعث کاهش مدت ارگاسم میشه؟؟
3- اگه خودارضایی ترک شه به مرور زمان باز هم مدت زمان ارگاسم زیاد میشه؟؟یا دیگه مثل قبل نمیشه؟؟
لطفا راهنمایی کنید نگرانم - کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما


