Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازنین
سلام خسته نباشید سه هفته از پریودم گذشته من چهار بار تست بارادری دادم مثبت بود و درد داشتم رفتم متخصص زنان بهم گفت کیست بزرگ داری ممکنه که تست از کیست مثبت بشه
- غده های در زیر بغل
سلام دکتر بنده حدود دو ماهه که درد بسیار وحشناکی در زیر بغل دارم به حدی که به دستم میرسه و دستم از درد نمیتونم تکون بدم چند تا غده زیر بغلم هست میخواستم بپرسم آیا این غده ها سرطانی هستن یا نه چی هستن سه بار مراجعه کردم به جراح عمومی ایشان نظرش لنفاویه و فقط بهم ویتامین ای و گل مغربی داده که هیچ اثری نکرد به دکتر غدد مراجعه کردم آنتی بیوتیک داده و من حتی دست به سینم میزنم به شدت درد میگیره در سنوی که یکماه و نیم پیش دادم فیبروکیستک سینه و دارای دو لنف نود بودم میخواستم ببینم الان من چه مرضی گرفتم از استرس چکار کنم دارم دیونه میشم
- بارداری
سلام من از روز ۳ سیکل قرص لتروزول ودر روز۶ و ۷ سیکل هر ۱۲ ساعت امپول سینال اف و روز ۱۲ سیکل سنو کردم و در روز ۱۴ دو عدد امپول hcg و در روز ۱۵ سیکل iui کردم و شیاف پروژسترون استفاده کردم الان ۱۰ روز از iui میگذره و هیچ نشانه ای ندارم من چه زمان باید تست بدم و ایا شانسی برای بارداری دارم سن من ۴۲ هست
- سلام وقت بخیر. من هفته 24بارداری هستم انقباضات خفیف مثلا5_6بار در طی روز دارم جوری که کمی احساس درد هم دارم لازمه شیفا پروژسترون شروع کنم با چه دوزی؟؟
شیاف پروژسترون
- سونو nt
سلام .۱۱هفته و ۲ روز برای سونو ان تی خوبه؟
- کیست دارای سپتوم
من سونو گرافی. دادم قاعدگی هم منظمه الان تو سونو نوشته کیست جدار نازک بدون جز سولید و یک سپتوم جدار ظریف درونی در تخمدان راست دیده میشه این یعنی من نمیتونم باردار بشم راهنماییم کنید
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من ۳۰ سالمه و ۷ ماه که درحال اقدام به بارداری هستم تنبلی تخمدان داشتم و دکتر از فروردین یه دوره ۳ ماهه بهم قرص دوفاستون داد دوماه اول ۲۸ روزه پریود شدم ولی این ماه روز ۱۸ پریودی دوروز خونریزی خیلی کم داشتم بعد یه روز قطع شد و دوباره روز بعد یکی دوقطره امد و بعد قطع شد و مجدد ۶ روز بعد یعنی دقیقا روز ۲۸ دوره پریود شدم علتش چی میتونه باشه
- مو
سلام خانم دکتروقت خوش. ۲۴سالمه،چندسالی هست دوسه تاازموهام سفید بودن که فکرمی کردم خاله که این چندتاسفیده الان تازگی بیشترشده ،شماعلت رومیدونید ؟قابل درمان هست؟
- دردپهلوی راست وزیرشکم
باسلام خدمت شماخانم دکتر .. ببخشید مادرم متولد ۴۳چند سالی یایسته شده .یک ماهی هست که درپهلو وفشار برروی مثانه داره خیلی درداش زیاده.متخصص داخلی براش ازمایش ادرار وسونوپهلو ها وزیر شکم گفت انجام داده همه چیز خوب بود بعد به متخصص زنان رفتند معاینه شد اونم همه چیز خوب بود ولی همچنان دردش خیلی زیاده یعنی مشکلش چیه چیکار باید کرد خواهش میکنم کمی راهنمایی بفرمایید..
- بارداری
سلام دکتر من طبق آن تی ۳۷ هفته هستم ولی طبق پریودم ۳۹ . بنظر شما کدوم تاریخ برای زایمان باید حساب شه .؟ وزن بچه هم در ۳۴ هفتگی ۲۵۰۰ بود .
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
۴ماه زایمان کردم تا چهل روز خون دیدم،۴۰روز به بعد هم خون ریزی دارم،در ماه فقط چند روز خوبم وگرنه همش خون ریزی
- کیست بارتولن
با سلام لبیای داخلی من ب صورت یکطرفه اندازه یک لوبیا ورم کرده ،موقع تحریک احساس درد دارم،با سرچ احتمال خیلی زیاد میدم کیست بارتولن باشه،چه دارویی پیشنهاد میکنید؟شرایط دکتر رفتن ندارم لطفا راهنمایی کنید
- Pcom
من در آزمایشم pcomو کولپوس لوتئوم دیده شده چه کار بکنم
- سوال از دکتر زنان
سلام خسته نباشید باردار هستم و در هفته ۲۱ بارداری هستم و با سرکلاژ طبق دستور پزشک از شیاف پروژسترون استفاده میکنم و طبق دستور خودش واژینال امشب استفاده کردم شیاف رو احساس کردم بخیه های سرکلاژ رو لمس کردم میشه راهنمایم کنید استرس دارم خطری داره ؟؟؟
- زگیل تناسلی
سلام من زگیل تناسلی داشتم میخواستم برای درمان بیام پیش شماازچه روشی برای درمان استفاده میکنید
- سلام خانم دکتر کورپوس لوتئوم باقطر۲۰میلی یعنی چه؟
- مصرف قرص سیبل
سلام خسته نباشید من برای نامنظم بودن قاعدگی به دکتر مراجعه کردم که تشخیص دادند تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل تجویز کردند اما قرص ها را به اشتباه از قرص سفید شروع به مصرف آیا این مشکلی ایجاد نمیکنه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- گرفتگی گوش
سلام من در هفته ۲۱ بارداری هستم گرفتگی گوش دارم از قطره بتامتازن استفاده کنم اشکال نداره
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید شنبه مطب باز هست
- سلام من قصد باردار شدن دارم اما الان که زمان پریودیم هست در سه روز کلا دوقطره خون دیدم احتمال داره حامله باشم یا اینکه عفونت پنهان دارم که خونریزی ندارم چون زیر دلمم درد میکنه ؟ ممنونم از پاسخگوییتون .


