Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید.یه سوال داشتم من ۵هفته و ۲روز باردارم و رفتم سونوگرافی شرح سونوگرافی به این شکل بود که ساک حاملگی دفرمه حاویyolk sac و بدون فتال پل دیده شده اندازه ساک ۱۱میلی متر واکنش دسیدوایی مختصر هتروژن خواستم ببینم با این اوضاع احتمال سقط و تشکیل نشدن جنین برام چقدره؟خیلی نگرانم
- بارداری پوچ
با عرض سلام من به علت بارداری پوچ با قرص سقط کردم. الان دکترم بهم قرص متیل داده چون بقای به اندازه یک سانت دارم ولی خونریزیم خیلی کم شده در صورتی که فعالیت کنم خونریزی دارم اونم کم ولی لخته ای دفع نکردم از وقتی شزوع کزدم به قرص خوردن ایا دفع بقایا باید فقط لخته باسه با ممکنه بادخون پریودی هم دفع بشه بعد یک پریودی دیگه صبز کنم مشکلی ایجاد نمی کنه برام ؟
- کیستیک اکو فری به دیامتر. 44* 72 در تخمدان
سلام خانم دکتر خوب هستین میخواستم ببینم کیستیک اکو فری به دیامتر 44*72 در تخمدان میخواستم بگم آیا کیستیک من بزرگ هست یا نه یا خطر داره یا نه میخواستم هم بزارم بچه دار بشم آیا بزارم یا نه ممنون میشم
- س
سلام خانم دکترمن توهفته ۱۲ طول سرویکسم ۳۰ بوده نرماله یانه سونوشکمی بود
- بقایای سقط جنین
سلام وقت بخیر دو ماه پیش با قرص سایتوتک سقط انجام دادم ده روز خونریزی داشتم وقتی پریود شدم قطع شده بود دومین دفعه که پریود شدم خونریزیم شروع شده و الان ده روزه ک همچنان خونریزی دارم تکه های گنده هم ازم دفع میشه رفتم سونو گفت بقایا داری۲۷میلی دکتر گفت باید کورتاژ بشی من میترسم اصلا شرایطشو ندارم بهم راه حل بدید لطفا😔
- کانون اکوژن در قلب جنین
سلام من هفته ی۱۷بارداری هستم تمام آزمایشاتم سالمه به جز سونوگرافی که نوشته کانون اکوژن ریز به قطر ۳م م در بطن چپ قلب جنین مشاهده شد آیا این خطری داره؟اکوی جنین هم سالمه.
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خسته نباشین،من در المان زندگی میکنم و میخواستم ببینم امکان ویزیت انلاین هست؟
- اقدام به بارداری دوم
سلام خانم دکتر خسته نباشید، می خواستم بدونم بعد یک سال از سزارین می تونم برای بارداری دوم اقدام کنم یا هنوز زوده؟
- سونوگرافی
سلام خاوم دکتر عزیز لطف کنید هر مشکلی بود دقیق بهم بگید:رحم به ابعاد (۳۰#۸۵)و اکوی میو متریال نرمال مشاهده میشود.رحم orientation طبیعی دارد.آندومتر به ضخامت (۶م.م)رویت شد.فولیکول متعدد۲_۹م.مدرپریفرال هردوتخمدان مشهوداست که با افزایش حجم استروما همراه است ومطرح کننده ی PCOM(pCOمورفلوژی)می باشدو تطابق با علایم بالینی وازمایشگاهی جهت R/OPCODتوصیه میشود.مایع ازاددرفضای لگن مشهود نمی باشد.یافته اتفاقی:مثانه حاوی مختصردبری رویت شد(تطبیق باچک U/Aتوصیه میشود.
- سقط جنین یک ماهه با قرص اورژانسی
- سلام من پریود نشدم به پزشک مراجعه کردم دهروز روزی دوتا قرص پرژسترون به مت دادولی پریود نشدم نمیخوام باردارشم چون قرص لیتیوم مصرف میکنم چیکار کنم بنظرتون
- بقایای بارداری بعد از سقط 20mm
سلام من ۶هفته و ۴ روز بارداری سونو دادم قلب نداشت بعد از ۵ روز چند لخته خون بزرگ و یک تیکه سفیدصورتی دفع کردم بعدش سونو دادم ضخامت اندومتر 10mm و هتروژن است که در بررسی با کالری داپلر مطرح کننده بقایای بارداری ب طول تقریبی 20mm میباشد پزشک بهم قرص سایتوتک داد گفت هر نیم ساعت زیر زبونی بزار بقایای بارداریت بیوفته اما چیزی دفع نکردم و فقط لکه دارم بهم گفتن کورتاژ نکن چون زایمان نداشتی نباید ب رحمت دست زد بنظرتون چکار کنم
- سلام قرص Duphgstonباید چطوری مصرف کنم از چه روز قاعدگی شروع کنم
- زایمان طبیعی
با سلام. فرزند اول من زایمان طبیعی شده والان قصد دارم عمل لازک چشم انجام دهم میخواستم بدونم برای بارداری بعدی من برای زایمان طبیعی مشکلی پیش نمیاد باتشکر
- حاملگی
من 13اردیبهشت و11خردادپریودشدم الانم انتظارداشتم همون موقع هابشم ولی نشدم یعنی حامله ام
- سلام من دوقلو بار دارم یکی از قل هام روده اش در سونو۱۸هفتگی هایپر کوژن هست ایا دچار سندروم داون هستند؟؟
- تداخل دارو اسپرولاکتون باقرص ارژانسی
باسلام خسته نباشید.خانم دکتر من قرص اسپرولاکتون میخورم برا هورمونام ک دکتر پوست برا صورتم داده میخواستم بدونم این قرص داخل داره با قرص ارژانسی..من ساعت۱۱شب روز یک شنبه اسپرولاکتون خوردم ساعت ۲ارژانسی خانم دکتر راهنمایی گنید ک باردار که نمیشم ممنون اثر قرص ک نمیبره
- زنان
سلام خسته نباشید من رابطه مقعدی داشتم احساس میکنم کمی آب منی داخل واژنم ریخته شده بعدش چهارتا قرص ال دی خوردم و صبح هم دوتا بعدش حالت تهوع گرفتم امکان بارداری هستش؟؟
- بارداری
سلام تست بارداری من مثبت شده و الان ۶ هفته و یک روز میشه که دکتر برای هفته بعد برام سنو نوشتن ، علائم خاصی نداشتم جز اینکه از چن روز پیش سینه هام سنگین و اگر بهشون دست میزدم درد میکردن ولی از دیشب دردشون کم شده و احساس میکنم شل شدن گاهی دردهایی هم زیر شکم دارم که بعضی اوقات هس و بعضی اوت نیست . البته من دو سقط دیگه هم داشتم یکی که رشد جنین در هفته ششم متوقف شده بود و یکی هم تیتر بتا بالا نرفت و خودبه خود سقط شد .
حالا میخواستم بپرسم این کم شدن درد سینه های من دلیلی میشه که جنین رشد نکرده باشه یا قلبش تشکیل نشه خدای نکرده؟؟؟ دکتر برام قرص دوفامد ۱۰ که هر ۱۲ ساعت و قرص آس آ۸۰ روزی یک عدد تجویز کردن و دارم استفاده میکنم. - امپول سه ماه زدم میترسم حامله بشم


