Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رفع تیرگی واژن با لیزر
با سلام . ببخشید خانم دکتر آیا کسانی که قبلا زگیل تناسلی داشتن و با لیزر زائده رو برداشتن و الان اثری از زگیل در قسمت واژن ندارن میتونن از لیزر بلیچینگ واسه روشن کردن واژن استفاده کنند ؟ و از لیزر برای رفع موهای زائد هم میتونن استفاده کنن ؟
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- استفاده از مناد کلوتریمازول در اقدام به بارداری
سلام دکتر، وقت بخیر ، آیا استفاده از پماد کلوتریمازول ۲٪ واژینال در حین اقدام به بارداری از روز ۲۰ سیکل به بعد مشکلی برای بارداری ایجاد نمی کند؟
- رحم
من رحمم ضخیم شده بود دارو مصرف کردم الان پریود شدم یه تکه گوش ازم خارج شد یعنی رحمم نازک شده
- عادت
دیدن تکه گوشت خونی در پریودی برای اولین بار دیدم و وقتی دیدم درد پریودیم خیلی کمتر شد و تک کلیه ای هستم مشکلی نیست ؟
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- بارداری
تو رو خدا جواب سونوی منو بخونید و جوابمو بدید از نگرانی مردم تصویر کانون اکوفری حاوی کانون های اکوژن ظریف داخلی به دیامتر28×17میلی متر در ناحیه تحتانی ساکروم مشاهده شد که مطرح کنندهmeningoceleمیباشد. تصویرواضحی به نفعArnold chiariمشاهده نشد
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر. تفسیر این پاتولوژی چی هست؟ تحت عمل هیستروسکوپی قرار گرفتم برای برداشتن پولیپ رحم . اینم جواب پاتولوژی هست: میخواستم نتیجه پاتولوژی رو بدونم disordered proliferative endometrium superimposed with secretory changes. fragments of endometrial polyp
- لکه بینی
روز نهم انتقال هستم .دستمال میزارم لک قوه ای میشه .خیلی کمرم درد میکنه نگرانم
- فیبروم
سلام خانم دکتر خوبین ببخشید من یکسال باردارشدم قبل بارداری فیبرم داشتم بعدبارداری فیبرم رشدم میکنه ممنونم
- من قرص سیپرونولاکتون 25 خوردم و حالم بد شد. من نه هرمون مردانه نه جوش نه مو نه هیچی ندارم و مشکل نارسایی قلبی یا کلیه هم ندارم چون خوندم که مال نارسایی و پتاسیم خون رو بالا میبره… ایا خطرناک؟ یدونه خوردم صبح و دیگه نخوردم ایا مواد از تو بدنم دفع میشه؟ خیلی نگرانم. شب هم نتونستم بخوابم تو رگام وقلبم حس عجیبی دارم و سبکم و میترسم شب بخوابم حس میکنم تو خواب سکته میکنم چون خوندم باعث سکتخ قلب و مغز میشه
- مصرف دارو دزوسپتیو
با سلام این داروی دزوسپتیو رو دکتر برای کیست تخمدانم تجویز کرده ولی من در یک وب سایت خوندم که برای ضایعه چشمی خطر دارد من چشمم ضعیف است و مگس پران دارم برای همین ترسیدم مصرف کنم آیا خطر دارد برای چشمم ؟ و مصرف این قرص پرمویی را زیاد میکند ؟
- سلام دکتر دیشب سقط جنین با جفت داشتم امروز که رفتم برا سونو گفتن اکوژن باابعاد تویی 28 /24/17وجود داره واسکولاریه به چه معناس میخاستم بدون توده بزرگی هس در رحمم؟
- سلام من نمیدونستم باردارم و ۳ تا دونه قرص گلکسی فت خوردم البته نه پشت سر هم آیا ممکنه برای جنین مشکلی پیش بیاد؟
- دکاپیتیل
بنده توده ای در پستان عمل کردم البته خوش خیم بود و پستان دیگرم توده ای حس می کنم با سونو و ماموگرافی تشخیص غده چربی دادند.تزریق آمپول دکاپیتیل مشکلی نداره؟ آمپول دکاپیتیل ببه سرطان پستان ربطی داره؟ ممنون از پاسخگویی شما
- سرکلاژشکمی
سلام میبخشید من سرکلاژ شکمی شدم و دوتا زایمان زودرس داشتم و ازاینکه طبیعی باردار نمیشم مجبور شدم ای وی اف کنم میخواستم بدونم دکترم دوتا واسم انتقال میدن اگ یوقتی دوقلو گرفت میتونم نگهشون دارم ایاممکنه با دوقلو رحمم جواب بده ازاینکه استراحت مطلقم باشم باید بازم یکیش روریداکت کنم یامیشه دوتاش نگه دارم؟ ممنون
- زخم
سلام زخم دهانه ی رحم دارم پماد پویدون ایدان استفاده می کنم اگه دوتا مصرف کنم ضرری نداره اگه خوب نشد گفتن بسوزونم ایا ضرری نداره چیکار کنم پاپ اسمیر دادم مشکلیم نداشتم
- بارداری
سلام من دوره ی قاعدگیم ۲۸ روزه هست و یک هفته از وقتم گذشته آزمایش بتا دادم عددش ۴۲۸۰ شد.ایا من باردارم . اندازه اش زیاده یا نرمال


