Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات بیش از حد
دختری ۲۷ ساله هستم اکثرا ترشح شدید همراه با دل درد دادم دلیلش چیه؟
- پلی کیستیک
سلام.دخترم مجرد و ۱۵ سالشه.pco تشخیص داده شده .بعد از اولین پریود در ۱۲ سالگی دیگه پریود نشد.به این صورت که فقط با دارو پریود میشه.دکتر دوفامد ۱۰ تجویز کرده.به این صورت که ۱۰ شب ،شبی دوعدد مصرف کنه بعد از پریود ۴۰ روز صبر کنه در صورت پریود نشدن دوباره به طریق قبل مصرف کنه.میخاستم بپرسم که این طریق مصرف درسته و تاثیر داره؟
- پرره پکارت
سلام خسته نباشید من با دستمال واژن مسح کردم و خون دیدم ممکن که پرده آسیب دیده و بعد چند روز به از این حادثه بازم همینکارو کردم دستمال را می کردم و نمی دونم محکم مسج کردم که خون دیدم مال جسه ممکن پرده آسیب دیده باشه دو بار یعنی خون دیدم
- پیش از بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من تحت نطر دکتر متخصص هستم برام امپول سینال اف نوشتند ولی ب دلایلی نتونستم تزریق کنم الان امپول بخاطر جابجایی منزل ۶۰۷ساعت بیرون بوده بنطرتون امپول فاسد شده
- عقب افتادن پریودی
سلام من 12فروردین پریود شدم 17فروردین تموم شد بعد 20فروردین باهمسرم نزدیکی داشتم اما مایع منی تو واژنم نریختش 27فروردین سینه هام میترکید از درد که مجدد 31فروردین پریود شدم تا 4اردیبهشت لخته خونم داشتم اما هنوز پریود نشدم 19اردیبهشتم آزمایش خون دادم منفی بود چیکار کنم دوباره آزمایش بدم خیلی مضطربم دیوونه شدم راهنماییم کنید ممنونم
- پریود نامنظم
سلام دخترم ۱۴ سالشه و الان یک ساله پریود شده و ادامه دار بوده، یعنی همیشه پریود بوده چندفه هم دکتر بردم ازمایش و سنو گرفتن ولی میگن هیچی نیست، دارو دادن ولی هیچ تاثیری نداشته، باید چیکار کنم
- سلام من دخترم و ۱۹ سالمه ولی زیر نافم تکون میخوره و حتی شکمم ی چیزی حس میکنم تکون میخوره در حالی ک کمر درد دارم وروز های قبل شدید پهلوهام درد میکرد و اسهال هم هستم دلیلش چی میتونه باشه
- ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر ۲۵سالمه و مجردم میخوام آزمایش هورمونی بدم و ببینم هورمونی هام منظمه یا نه چون یه مدته حجم خونریزی پریودم کم شده میشه بگین چه آزمایشاتی باید انجام بدم واینکه تو چه روزی از سیکلم انجام بدم اگه میشه اسم همشونو برام بگین ممنون
- پریود
سلام خانم دکتر من دوشیزم و ازدواج نکردم ماه پیش پریود شدم ولی قهوای رنگ و کم بود و این ماه فقط یک لکه کوچیک دیدم و بعدش اصلا درد کمرم دارم چیکار کنم
- ژل مرطوب کننده Renorme
سلام وقت بخیر خانم دکتر ژل مرطوب کننده Renorme آیا فاقد استروژن هست وبرای پستان ضرری نداره؟ برای خشکی واژن ناشی از در آوردن رحم و تخمدانها می تونم از ژل مرطوب کننده Renorme استفاده کنم که برای پستان هم ضرری نداشته باشه؟
- کیست هموراژیک
با سلام و احترام خیلی ممنون از راهنمایتتون فکر میکنم قاعدگی م منطم هست فقط لکه بینی دارم قبل از پریود پریودهای من با احتساب روز های لکه بینی این ماه ۳۴ روزه و ماه پیش ۳۰ بوده منطم هستم؟
- سلام خسته نباشید من ۱۹ ساله هستم
- بزرگی رحم
سلام خانم دکترحالتون خوبه من یکماه پیش سقط کردم امروزسونودادم تاببینم بقایای بارداری مونده یانه توی سونوگرافیم نوشته رحم به ابعاد98*48mmدارای کمی اندازه بزرگ میباشدنمیدونم یعنی چی خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید ممنون.
- سلام دکتربراعقب افتادن پریودیم قرص پروکسی ستروژن دادکه ۵روزقبل ازپریودی بخورم.الان بعد۳شب که خوردم حالت پریودی دارم و لک دیدم ،ادامه بدم یاقطع کنم.میخام برم زیارت
- تفسیر سونوگرافی
یک کیست با جداره نازک و با محتویات مایع آکوفری به ابعاد ۲۹ در ۲۱ در تخمدان چپ دیده میشود؟ خطر ناکه؟ درمان؟ چرا ایجاد شده؟ برای بارداری خطر داره؟
- هایمن
سلام خانم دکتر خیلی نگران هستم خودارضایی به صورت فشار دادن پاها بهم باعث پارگی پرده میشه؟اخه حس فشار زیادی حس میشه خیلی نگرانم
- تخمک گذاری
با سلام و خستع نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در مرداد ماه روز 17م ÷ریود شدم و در شهریور ماه روز 22م. و در مهرماه هم روز 22م. جهت اقدام به بارداری از چه روزی میتوانم از کیت استفاده کنم که درصد بارداری بالا باشد. ممنون
- سونوگرافی
سلام سونونوشته داخلuterine cavityیکgsباواکنش دسیدوایی نرمال درمکان مناسب مشهود است .gaبراساس اندازه گیری msd=8mmدرحد تقریبی 5w+4dاست. درحال حاضر yolk sacوfetal pole در سونوگرافی دیده نشد
- نامنظم بودن پریودی
سلام من ۲۳ ساله و مجرد هستم پریود من همیشه نا منظم بود یا ۲ ماه یا ۳ ماه عقب می افتاد و زمانی که پریود میشدم درد شدیدی در زیر شکم و کمر داشتم و خون ریزی شدید هم داشتم تا اینکه ۴ سال پیش یه بار ۴ ماه پریود نشدم و به دکتر مراجعه کردم و دکتر برای من آمپول نوشت که هرماه میزدم تا پریود شم یه مدت آمپول زدم و قرص مصرف کردم وبعد مصرف قرص و آمپول قطع کردم خوب بودم و سر وقت پریود میشدم ولی الان ۴ ماهه دوباره پریود نمیشم ولی بعضی وقت ها فقط لکه قهوه ای میاد لطفا من رو راهنمایی کنید باید چیکار کنم ببخشید که طولانی شد
- سلام و عرض ادب،ده روز از زایمانم میگذره و دچار عفونت ادرار شدم واژنم ب شدت تیر میکشه و موقع ادرار درد زیادی داره،چ دارویی میتونم مصرف کنم؟


