Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بواسیردربارداری
سلام هفته۲۷بارداریم امروز فهمیدم بین مقعدوواژنم ی چیزیه..میتونه بواسیرباشه؟واس جنین ضررداره؟
- timor, markers cea, ca19-9 یعنی چی
- سلام من ۳۷ سالم هست پولیپ داشتم هیستروسکوپی کردم جواب پاتولوژی…..Endometrial polyp…nopolypiod endometerium..proliferatuve phse sos m/3. Et. Endometrium polyp polypctomy!
پولیپ رحم هیستروسکوپی داشتم
- درمان آندومتریوز
ازشهریورسال پیش خونریزی زیادداشتم موقع پریودودچارکم خونی شدم باسنوگرافی واژینال متوجه شدم این مشکل دارم دکترزنان برام ۶مرحله آمپول واریوپیپینل تجویزکردکه همشوهر۲۸روز۱بارتزریق کردم بعداز۳ماه قطع کردن امپول هادوباره پریودشدم باهمون وضع قبل خونریزی زیادمجددسنوگرافی واژینال دادم گفتم ابعادکیست هاکه درهر۲تخم دانم بودنسبت به قبل بزرگترشدن دوباره دکترم برام ازهمین آمپول نوشته گفته ۴۴سالمه بایدتایایسگی ازاین آمپول استفاده کنم یاکلن رحمم تخلیه کنم به نظرشماهم تنهاراه درمانم همینه؟ممنونم
- کیست به قطر ۴۳*۴۴ میلیمتر با حدود مشخص مولتی لاکونار با سپتاهای متعدد نازک داخلی قطر کمتر از ۳ میلیمتر
- کیست با نمایground glass
سلام خدمت شما 36 سال دارم. امروز سونوگرافی داپلر واژینال انجام دادم که نوشته در تخمدان راست یک کیست Unilocular با نمایGround Glass حاوی اکوژن واضح دیده شد که فاقد واسکولاریته داخلی است اندازه کیست 24×27×29 است. ازمایش Ca125 هم عدد 38 میباشد. خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید. آیا من سرطان دارم؟؟؟؟
- انتقال جنین
من هجده روزه که انتقال جنین کردم دوروزه دیگه وقته ازمایشمه.پریودنشدم هنوز.ایاممکنه که نشدن پریودم به خاطر بارداری باشه
- زایمان
باسلام و خسته نباشید من حدود چهار ماه پیش زایمان طبیعی داشتم ولی دهانه رحمم خیلی تنگ شده موقع نزدیکی درد دارم احساس میکنم جای بخیه هام نازک شده دست میزنم درد میگیره طبیعی هستش
- درباره پودر اینوفولیک
سلام من ۲۶سالمه و کیست تخمدان آندومتریوز دارم دکترم بهم قرص لتراکس و پودر اینوفولیک داده و آمپول hgc الان روز ۱۲پریود هستم پربودم روز ۸تموم شد بعد روز ۱۰تا ۱۲بعد از خوردن پودر دچار لکه بینی میشم بعد روز ۱۴باید آمپول hgcبزنم الان این لکه بینی تو تخمک گذاری اثر داره و اینکه خطرناک؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- سقط جنین
6 ماهه ک حا ملم بخاطر یک سری مشکلات میخوام بچرو بندازم چیکار باید بگنم کمکم کنید
- Lär känna Chicken Road i svenska casinon det här året
Chicken Road blir ett roligt casino-spel som lockar stort intresse i Sverige. Med färgstarka symboler och intuitivt gameplay har detta spel blivit ett favoritval för både casinofantaster.Steg-för-steg: Chicken Road Reglerna för Chicken Road behöver inte vara komplicerade. Spelet består av flera nivåer där spelaren kontrollerar symboler över en bana för att vinna priser. Varje runda påverkar resultatet och underhållningen förstärks för varje nivå.Strategier och tips Trots att spelet är baserat på tur delvis bygger på slump, kan man använda strategier för att förbättra resultat. Att planera dina drag smart kan ge bättre utfall. Utöver detta kan man analysera speciella rundor som spelet erbjuder under varje spelomgång.Spela med extra förmåner Flera online casinon i Sverige presenterar Chicken Road inklusive bonusar. Bonuserbjudanden kan innehålla matchbonusar som förbättrar spelupplevelsen. Rekommenderas att leta aktuella kampanjer i Sverige ger bättre spelupplevelse.Varför Chicken Road är populärt Chicken Road är inte bara underhållande, utan ger chans till vinster för varje casinospelare. Tydliga instruktioner och flera nivåer är Chicken Road populärt i svenska casinon. För både nybörjare och erfarna blir det en rolig upplevelse som ger spänning och belöningar.If you have any queries relating to in which and how to use chickensroad.se (playchickenroad.se), you can get hold of us at our webpage.
- قرص ضد بارداری
سلام. من در حال مصرف بسته ی دوم قرصم(قرص دیان) هستم. 1 شب مصرف قرص در ساعت مقرر رو فراموش کردم. 14 ساعت بعد از زمان مقرر به یاد آوردمو مصرف کردم. بقیه قرصارو مرتب مصرف کردم. آیا احتماله بارداری وجود داره؟
- فوکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکوژن به قطر۲/۲م م چسبیده به لایه اندومتر قدامی در قسمت فوندوس رحم مشهود هست میخواستم بدونم چیه؟واینکه خطرناکه؟ و میتونه باعث ناباروری بشه ؟ممنون میشم زود جواب بدید
- پریود
سلام وقتی میخوام پریودشم از قسمت بالا ی واژن بار اول خون میاد علت چیست؟
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر. من روز یکشنبه انتقال انجام دادم امروز صبح جمعه یعنی 6روزه که گذشته لکه قهوه ایی دیدم. لطفا راهنماییم کنید. نشانه چی هست.
- سوال
سلام خانم دکتروقتتون بخیر. استفاده ازگن درناحیه شکم برای تخمدانها ورحم مضرهست؟
- لک بینی ابتدای بارداری
سلام.من34سالمه.2بارسقط داشتم به دلیل نبودضربان قلب جنین.26و28دی نزدیکی داشتم.امروز19بهمن بتاتیتر دادمجوابش568.6است.لک بینی قهوه ای دارم.شیاف داده دکترم.بتاش خوبه؟وازسقط دوباره میترسم.راهنمایی کنید
- توده هیپراکوژنن
سلام در سونوی انجام شده مشخص شد که توده اکوژن هتروژن در تخمدان چپ به ابعاد ۳۲در ۳۵ دارم رحمم رو در ۴ ماه پیش به خاطر هایپرپلازی تخلیه کردم چکار کنم
- قرص مدروکسی پروژسترون در اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر. من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم 34 سالمه دکتر زنان بهم قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد به مدت 10 شب میخورم. شما گفتین ازاین ماه نزدیکی داشته باشم بعد از دوروزپاک شدن به مدت 4 شب پشت سرهم نزدیکی داشتیم ولی متاسفانه حالم بد شد. دکتر گفته انفولانزا یا مشکوک به کرونا هستم. احتمال داره باردارهم باشم ؟ این ماه قرص مدروکسی پروژسترونم تمام میشه. 3 ماه شده که قرص مدروکسی رومیخوردم ولی فقط این ماه نزدیکی داشتیم که مریض شدم. حالا میشه ازماه بعد دوباره نزدیکی داشته باشیم اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون از دکتر زنان بگیرم؟ چون فقط اون قرص منظم میکنه پریدی منو؟ مرسی ازاینکه سوالامو جواب میدین تشکر
- امپول
سلام من نابارورهستم برام به خاطرکیست تخمدان امپول واریوپپتیل نوشتن به صورت زیرپوستی حالانمیدونم به بازو برنم یا ناف اگه میشه راهنماییم کنین ممنونش


