Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- قرص آهن
سلام خانم دکتر خسته نباشین یه سوال داشتم از خدمتتون اینکه قرص آهن easy iron دیگه تو بازار نیست و من 2 روز که ezine plus میخورم 9 روز دیگه زایمانم هست اگه همین قرص بخورم کافیه؟ یا مارک دیکه ای پیشنهاد میکنید؟ با تشکر از زحماتتون
- سلام وخسته نباشین ببخشید امکان داره که این جنین من که رشدش وایستاده بخاطر مصرف غذاهای سرد باشه یا علت دیگری داره ممننم از راهنمایی خوبتدن
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- بارداری
سلام من ۵ هفتمه یهو امروز تب کردم شدید نبود الان کمتر شده صورتم گرمه دست و پام ولرم الوچه خوردم ممکنه از الوچه نارسم باشه یا مشکل دیگه ای باشه
- آزمایش اسپرم
سلام آزمایش اسپرم بعداز نزدیکی چندساعت انجام شود بهترین زمان رو بفرمایین
- پاسخ مثبت آزمایش اچپیوی
من آزمایش پاپاسمیر و اچپیوی دادم که پاپاسمیر منفی و اچپیوی مثبت شده است، اعداد اچپیوی مثبت ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۰،۴۲ هستند. سن من ۳۶ سال است و خیلی نگران شدم، لطفا راهنمایی کنید، سپاس فراوان.
- قرص ال دی قبل از دوران قاعدگی مصرف کنم که چند روز قاعدگیم عقب بیفته ایاضرر دارد
- سلامخستهنباشیداکوی میومترغیرنرمالرویتشدیعنیچی
- سونو آنومالی
سلام . اکوژن فوکوس در قلب جنین دیده شد یعنی چه ؟
- هایمن
سلام آیا واقعا شیاف هایمن وجود داره؟
- پریودشدن بعدازخوردن یک هفته قرص مدروکسی پروژسترون الان بایدداروراقطع کنم؟
سلام من بعدازیک هفته خوردن قرص مدروکس پروژسترون پریود شدم الان باید دارو راقطع کنم؟۴شب دیگه دارم تا تموم بشدلطفامراراهنمایی کنید
- قرص اهن
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر. خانم دکتر قرص اهن برای دوران بارداری معرفی میکنید لطفا. هموگلوبین من در ازمایشم پایین هست و در هفته ی هشتم بارداری هستم
- بارداری
سلام شبتون بخیر . هفته ۲۶ و ۳۰ آمپول بتامتازون تزریق کردم یعنی ۱۲ تا . الان ۳۵ هفته ام . ریه بچه تشکیل شده یا باز باید بزنم ؟ بچه چند هفته بیاد نیاز ب دستگاه نداره ؟
- سقط و بارداری بعدی
با سلام. بنده 31 ساله هستم. از فروردین اقدام به بارداری کردم . ماه دوم باردار شدم. قبل بارداری ازمایشات و سونو سینه و رحم و پاپ اسمیر هم دادم و خوب بود . در هفته 7 بارداری سونو دادم و جنین 7 هفته و 4 روز بود و ضربان قلب داشت فقط هموراژی ظریف در پشت جفت دیده شد که دکترر شیاف پروژسترون دادن. در هفته 10 بدلیل از بین رفتن ناگهانی علایم بارداری سونو دادم که گفتن جنین رشد نکرده و 7 هفته و 4 روزه و ضربان نداره. دکتر گفت باید سقط شه. برام ازمایش pt , ptt, و عفونت و رو نوشت انجام دادم. اونام خوب بود و مشکلی نبود. الان چند روزه سقط کردم. میخواستم بدونم آیا امکان تکرار بازم وجود داره؟ چرا این اتفاق افتاد تو سونو اول که خوب بود میتونه بخاطر هموراژی باشه؟ با توجه به سنم 31 سال دوباره از چند ماه بعد اقدام کنم؟ ممنون خانم دکتر.
- زگیل تناسلی
سلام دکتر خواهر من درگیر زگیل تناسلی شده و پاپ اسمیرش خوب بوده فقط دکتر گفته دیواره واژن تعداد ضایعات زیاده . چکار باید کرد برای درمان ؟ خیلی نگرانیم
- سلام خسته نباشید خانوم دکتر جواب تست پاپسمیر من نگرانم کرد توش گزینه Routine Follow_ Up هست اگه لطفاً جواب بدید ممنونم
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردار هستم نتایج ازمایشگاه قند بارداریم در هفته ۲۴ بارداری: GTT 75gr :FBS :100 GTT BS 1Hr: 129 GTT BS 2Hr: 136 W.B.C: 10500 3.77 : R.B.C ممنون میشم راهنمایی کنید
- نازایی
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم و اقدام به باردار کردم،خاستم ببینم آیا یبوست تاثیری رو باردار شدن دارد یعنی باعث میشه باردار نشم
- فیبروم
سلام ببخشید من 18 هفته باردارم..فیبرومم هم به ابعاد 173در 118 هستش..خیلی نگرانم..انومالی هم گفت مشکلی فعلن نیست مشابه ه من بوده کسی؟؟


