Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- 💜💜Ὄاقدام برای حاملگی
سلام..خانم دکتر من برای سونوی اول که دکتر میخواد زمان دقیق حاملگی رو بدونه رفتم زمانش رو طوری نشون داده که انگار من تو روز های پریودم باردار بودم ایا این امکان داره..ممنونم از جوابتون
- کیست فولیکولار
سلام من تو تخمک گزاری هستم سونو برای کلیه دادم که تخمدانمم گرفت و متوجه کیست ۲۵ میلی متری فولیکولار شد دکتر عمومی بودن و گفت نیاز به داروی خاصی نداره چون کوچیکه خودش میره نظر شما چیه من برای بارداری هم اقدامم
- درد محل سزارین بعداز سه سال
سلام بعداز سه سال که حالا هم 6ماهه حامله هستم محل سزارین خیلی میسوزه ودرد میکنه آیا بخیه هام باز شده
- زایمان
سلام خانم دکترعزیز من قبل زایمانم دچاره ادم شدم و ب دلیل پرهکلسمی ۳۵هفته و ۶روز و پارگی کیسه اب دجار زایمان زود رس شدم در دوران حاملگی من پاهام نوک انگشتای پاهام درد میکرد الان ک ۴ماه گزشته بعضی وقتا همون حسو دارم خواسم بدونم طبیعی هس یا نه ممنون میشم جواب بدین
- رحم دیدلفیس .ضروریه توروخدا جواب بدید
با سلام من دارای رحم دیدلفیس یا دوتایی هستم خواستم بپرسم حقیقت داره که میگن رحم دیدلفیس کوچکتر ازرحم نرمال وطبیعی هست ؟ علتش چیه و مشکلاتی ایجاد نمیکنه این کوچک بودن ؟،
- نارسایی رحم
سلام ببخشید من ب دلیل نارسایی رحم با اینکه طول سرویکسم ۴۰ بود دو بار در هفته ۱۹ سقط داشتم .نظر شما برای من مهم است چکار کنم
- زخم شدید و عفونت. کمک
سلام. داخل واژنم زخم شدید داره و این زخم عفونت کرده و این عفونت و زخم مربوط به رابطه نیست. رفتم متخصص زنان ولی گفت عفونت داخل زیاد و چیزی معلوم نیست. ایا میتونم به متخصص عفونی مراجعه کنم؟ مدام درد دارم مثل درد پریودی و حالت هایی مثل بی حسی و سردی و تب بهم دست میده و ضربان قلبم میاد پایین. خطرناک؟ دوسال اینطورم
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید و خدا قوت خواستم سوال کنم هفته اول و دوم اردیبهشت امکان ویزیت پیش از بارداری هم هست؟ یا فقط پذیرش خانم باردار دارید؟ ممنونم از لطف شما
- تزریق یا جراحی
سلام من ۴۹ سالمه دررحم و دیواره های خارجی بسمت لگن خیلی فیبرون دارنم چند دکتر به در آوردن رحم تجویز کردن اما دکتر خودم۳ تا امپول واریو پپتیلداد که یکی رو زدم افتادم رو خونریزی شدید با توجه به عوارض آمپول شما چی تجویز می فرمائید ضمنا من توده خوش خیم پستان هم دارم و مامانم در سن ۴۸ سالگی در اثر سرطان تخمدان فوت کردن
- فولیک اسید
سلام خانوم دکترخسته نباشیدممنون ازپاسختون،خانوم دکترفولیک اسیدرحم رواسیدی میکنه؟وآیاهمسرم هم بلیدمصرف کنن؟ممنون
- دستوردارو
سلام.من تنبلی تخمدان دارم ویرای بارداری دوم درحال اقدامم دکترشیاف پروژسترون ۴۰۰تجویزکردن سه بسته خواستم بدونم کی باید مصرف کنم؟؟مصرفش واژینال؟؟؟موقع پریودی میشه استفاده کردیافقط روزهای بدون پریود
- لکه بینی
سلام دکتر جان من ۸هفته و ۴ردز باردارم ۲۶روزه که لکه بینی دارم هرازگاهی یک روز اینا قطع میشه مجدد شروع میشه هماتوم ۱.۶ccدارم و هایپواکو در اطراف ساک حاملگی به ابعاد ۲۱×۱۰×۱۴دارم آیا این هایپواکو خطرناک است لطفا جواب بدین خیلی نگرانم
- تاخیر در پریود
سلام وقت بخیر قرص جلوگیری میخورم و اون ماه ۳۰ فروردین پریود شدم اما الان با وجود اینکه ۳ تا قرص سفید دارونما باقی مونده پریود نشدم آیا مورد خاصی هست؟ تیرویید هم دارم
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۲ماه پیش امده بودم پیشتون خانم دکترچندماهه اقدام کردم چراهنوزحامله نشدمهمه ازمایش هاموهم دیدین گفتین مشکل ندارین
- کپسول فیفول
سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر ,,,میخواستم بدونم ایا مصرف کپسول فیفول در دوران خونریزی باعث زیاد شدن خونریزی میشود ,,؟
- درمان ناباروری
باسلام بنده بدلیل تنبلی تخمدان وکم بودن اسپرم نرمال شوهرم ای وی اف کردم سپس برای انتقال بهم گفتن عکس رنگی بگیر اول بعدش دارو انتقال وبعدم انتقال انجام میشه رفتم برای عکس رنگی خیلی سخت ازم گرفت دکتر وهردولوله باز بود و بی مشکل اما میخواستم بپرسم امکان داره ای وی اف چسبندگی بیاره ویاباعث بسته شدن لوله و زخم بشه؟؟
- عفونت
یلام درماه دوم بهردهری هستم.دکتر زنان برای عفونت ادراری...قرص های سفالکسین و الان هم سفکسیم ۴۰۰ تا۵ روز نوشته...اینا مشکلی برای بچه نداره؟safe هست؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من قرص جلوگیری مصرف نکردم و باداز اینکه باهمسرم رابطه داشتم ولی منی خارج از رحم تخلیه شد ممکنه قطراتی باقی مونده باشه ، 4 تا قرص LD خوردم ، اما استفراغ شدید کردم ،دیگه 12 ساعت بعدش قرص نخوردم ، آیا احتمال بارداری وجود داره ؟ برای پیش گیری چه کار کنم ؟
- ایا قاعدگی من نامنظمه؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ايا پريود من نامنظمه خواهش ميكنم پاسخ بديد
- کیست سینه
سلام خسته نباشید من ۳۴ سالم و ۴ ماه پیش سونوی پستان رفتم هر دو سینه داری کیست های پوچ بود کیستهای یونی لوکولر با دیامتر ۲ -۴میلیمتر نگرانم احساس میکنم سینه چپ ام حجمش از بالا خالی شده ممنونم


