Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من کبد اکوژن داره دارم بچه شیر میدم ایا خطر ناک
- خ ریزی زیاد ولخته
سلام از فروردین امسال خونریزی های طولانی همراه لخته های بزرگ همراه خونریزی زیاد وبعد تمام شدن دوران پریودم لکه بینی مداوم تا پریودی بعدی پارسال اسفند یه سقط ۸ هفته داشتم که باید کورتاژ میشدم ولی انجام ندادم تا خودش باقی بقایا دفع شه سه تا دکر زنان در طول این مدت رفتم اولی آزمایش پاپ اسمیر نوشت دادم مشکلی نبود جز یه عفونت خیلی کم که گفتن طبیعیه بعد دکتر دوم سونو نوشت تو سونو گفتن مشکلی نیست دکتر سوم برام مفنامیک اسید ویتامین کا واهن نوشت گفت اگه باز خوب نشوی بیا برای معاینه واونو ترانس واژینال میخواستم بدونم مشکل چیه آزمایش خون هم دفعه اول پیش دکتر رفتم دادم برای بارداری فکر کردم باردارم منفی بود ولی همش لکه بینی دارم در طول ماه در پریودم هم خونریزی شدید ولخته که از کار زندگی میفتم دوتا بچه دارم یکی ۳ یکی ۱۰ ۳۲ سال سن دارم خونریزی غیر طبیعی تو خانوادمون مادرم مثل من بوده
- ازمایش پاتولوژی هیسترکتومی
specimen received labeled as uterus consists of uterus whit out annexed. the uterus measures 8*5*3cm. The cervix measures 2cm in diameter. one section the endocevix polyp measuring 2cm in diameter. on sections the endometrium measures 0.1 cm and the myometrium measures 1.5 cm in thickness. 1. chronic cervicitis whi endocervical polyp. 2.proliferative endomerium
- لکه بینی ۴۰روزه
سلام وقت بخیر من دکترم برام قرص ترنسید ۲۵۰تجویزکرد بعد۳۹روزیعنی دیروز کیستم افتاد الانم مسافرتم نمیدونم چند ورق تجویز کرده بودن دوورق خوردم الان نمیدونم توخونه بازم دارم یان.الان باید بخرم استفاده کنم؟
- انومتریوز
خانم دکتر عزیز.خسته نباشی .آیا شما اندومتریوز رو درمان می کنید
- آزمایش خون در بارداری
سلام هفته۲۴ بارداری هستم شما برام ازمایش خون یعنیcbcنوشتید و تحمل گلوکز . Wbc خونمو زیاد زده نگرانم😥 قندناشتام ۸۰ قند بعد گلوکز یساعته ۱۳۱ اینا چطوره؟
- مدت پریودم کوتاه شده است
من قبل از عید نزدیکای اسفند رابطه داشتم اما دخولی صورت نگرفت و چند روز بعد پریود شدم ولی پریودم دو روز بیشتر نبودم (من ۷ روز همیشه پریود میشم) و ماه بعدن همین طور بود پریودم خیلی کوتاه بود ۳ روز بود و بیبی چکمم جوابش منفی بود و قبل از اینکه اصلا رابطه غیر دخولی برقرار کنم خیلی زیر دلم درد میکرد چون نزدیک های پریودمم بود می خواستم بپرسم ایا ممکن است باردار باشم؟
- پولیپ رحم
سلام و خسته نباشید من ۳بار سونو دادم و هربار گفتن پولیپ دارم به اندازه۱۳میلی و اقدام به بارداری کردمو موفق نشدم ایا باید پولیپ را جراحی کنم و امکان بارداری افزایش پیدا میکند
- بعداز عمل سرکلاژ شکمی قبل از بارداری اسپرم از چه راهی وارد رحم میشه و بارداری انجام میشه؟
پنج روز بعد عمل سرکلاژ یهچیز مثل ترشح جنس مخاط بینی ولی دراز وپهن از بدنمخارج شد یعنی چی میتونه باشه میترسم
- Pci
سلام خسته نباشید من pcoدارم و Amhتخمدانم بالا هست میخواستم بدونم خطرناکه
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹
- هوا
سلام ایاگرمی هواباعث زایمان زودرس میش
- توده اکوژن
سلام وقتتون بخیر،سونو واژینال انجام دادم و مشخص شد ک توده اکوژن 3در 2 میلی میتر دارم و دکترم گفت چیز مهمی نیست و داروی خاص ام بهم ندادن،خیلی استرس دارم میخواستم بپرسم نیهزی هست من جای دیگه مراجعه کنم،اگه امکانش هست راهنماییم بفرمائید با سپاس
- فیبروم وپولیپ
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- بیمارستان
سلام ...میخواستم بدونم شما در بیمارستان پارس عمل زایمان انجام میدید؟
- سلام من مدتی در هنگام نزدیکی انتهای آلت شوهرم زخم میشه خواستم دلیل این بدونم
- سونوی رحم و تخمدانها
رحم به ابعاد ۴۸×۹۰ میلی متر با نمای نرمال و اکوی میومتریال مختصر هتروژن مشاهده شد ضخامت آندومتر ۹ میلی متر می باشد آیا خطرناک هست خودم هم مجرد هستم و ۳۹ سال دارم
- مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
سلام من واس اجاره رحم رفتم وتمام مراحل وانحام دادم خوب بودحتی عکس رنگی رحمم خوب بود، دکتراسترادیول تجویزکردوبعدچندروزمصرف یه خونریزی کوچیک داشتم بعداز12روزمصرف استرادیول سونوواژینال انجام دادم دکترگفت اندومترم دیده نشدورحمم اب انداخته وهمه روکنسل کرد ایااسترادیول باعث شده؟؟ اندومتر ضخیم شده یانازک؟؟ ممنون میشم سریع پاسخ بدید
- شیر اومدن از سینه
سلام خسته نباشید.من دو سال پیش زایمان کردم.و یکساله شیر نمیدم ب بچم.و شیرمم خیلی کم بودس.ابقه کیست سینه هم دارم.چهار ماه پیش یونو سینه دادم به خاطر درد سینم،گفتن کیسته که اصلا امکان خطرناک شدنش نیس.الان یهو حس کردم لباسم از سمت چپ خیس شد.هردوتا سینمو فشار داد ی مایع سفید کرنی مث شیر ازش خارج شد.طبیعیه؟


