Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص لونسترول تاریخ گذشته
تاثیر دارد؟
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان 35سالمه یک دختر14ساله دارم من تنبلی تخمدان وکیست درتخمدان ونامنظمی پرید والان دوماه فهمیدم تیروئید دارم لوکسین 50میخورم وبرای نامنظمی پریدهم6ماه قرص مدروکسی پروژسترن میخورم به مدت 10شب شبی دوعدد حالا من هر سری قرص مدروکسی پروژسترون میخوردم دوروزبعدش پریدمیشدم ،اما الان یه هفته عقب میفته بعد پریدمیشم علتش چیه ازقرص تیروئیدهستش ؟؟؟وتحت دکترزنان الان 6ماه اقدام داریم ولی 3ماه قرص لتروزول ولتراکس واون سری که پریدشدم آمپول منوتروپین زدم وتا10روز فقط لکه بینی داشتم واین دفعه که پرید میشم یک دوره دوباره قرص لتراکس لتروزول بازم دارم از3قاعدگی تا5روز بایدبخورم حالا سوال من اینه من باردارمیشم بنظرتون ازچندم قاعدگی شروع به اقدام برای بارداری کنم که موفق بشم؟؟؟؟آخه من اون سری که اصلا سابقه نداشته تا3روز پریدشدم اماهمیشه تا7روز پرید میشم الان دوماه اینجوری شدم تا3یا4روز پریدخیلی کم میاد ازم ولی من تا7روز صبرمیکنم هیچی نمیاد از7روز به بعداقدام به بارداری میکنم حالا چکارکنم اگه لک هم داشتم بعداز3روز پریدی بایداقدام داشته باشم یانه ؟؟؟؟وراستی من الان 14ساله قرص پنتوپرازول میخورم آیا ضرر داره برای اینکه حامله بشم یااقدام کنم ؟؟؟ممنونم ازتون که جواب مارومیدین شما خیلی دوست داشتنی هستین امیدوارم همیشه موفق باشین توی همه مراحل زندگیتون
- سلام من پریود خیلی نامنظم حالا دارم قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم برای سه دوره باید مصرف کنم باره اول از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب خوردم یکیش مونده بود پریود شدم حالا پریود تا ۸روز ادامه داشت بعد که پاک شدم از عادت ماهیانه ۵روز بعدش دوباره خون ریزی دارم یعنی دوباره پریود شدم حالا نوبت بار دوم شده از که قرص بخورم حالا خون ریزی دارم باید چی کار کنم بنظرتون دارو چه طوری مصرف کنم راهنمایی کنید چرا ۵روز بعد پاک شدنم دوباره خون ریزی دارم دلیلش چیه
- کیست دروموییدتخمدان
دخترم کیست درموئید تخمدان راست داره حدودا 2سانت دکتر براش قرص دی ای داده همیشه طرف راستش درد میکنه وقتی قرص تموم میشه وپریود میشه خوب میشه دوباره که از روز پنجم شروع به خوردن قرص دی ای میکنه طرف راست شکمش دردهای تیزی داره این طبیعیه وتا چند دوره قرص باید بخوره
- روزه گرفتن و پریودی
سلام خسته نباشید من برای تنطیم قاعدگی با دستور پزشک نزدیک به دوسه ماه متفورمین همراه با یه دوره اتیسترون خوردم و الان نزدیک ده روزه که متفورمین تموم شده الان دارم روزه میگیرم میخواستم ببینم آیا روزه گرفتن باعث میشه که پریود من عقب بیوفته چون دفعه آخر ۲۲ روزه پریود شدم ولی الان در سیکل ۲۸ روزه هستم و پریود نشدم میخواستم ببینم روزه گرفتن تاثیری در عقب افتادن پریود داره؟ اینم بگم قبل از اینکه پریودم بهم بخوره و بخوام دکتر برم و متفورمین بخورم همیشه چند ساله که ۳۰ روزه پریود میشدم.
- ار اف
سلام ،ایا ار اف برای افتادکی رحم به دلیل هسترکتومی مناسب هست؟
- لخته خون در پریود
با سلام وقتی پریود میشم همزمان با خون لخته های سیاه هم بیرون میریزه، که خیلی زیاده، چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟ البته چهار سال پیش یه جراحی هم در مورد برداشتن آندومتریوز که شما انجام داده بودید داشتم.
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام خسته نباشید من ۸ ماه پریود نشدم سیبل رو دکتر دادن گفتن بخور نحوه مصرف رو نمیدونم چطو ی استفادع کنم
- خطرترانگزامیک درشیردهی
سلام خانم دکتر ۳۶ سالمه. یک ماه ونیمه ک دچار خونریزی ولکه بینی شدم وهنوز ادامه داره.متخصص زنان قرص ترانگزامیک اسید بهم دادن.روی شیراثربدی نداره.براکودک ضرر نداره؟
- ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- در مورد سوزش واژن بعداز ادار کردن
سلام وعرض ادب خدمت خانوم دکتر....بنده هفته ای کذشته مطب خدمتون رسیدم بخاطر سوزش واژن بعداز ادرار کردن....شماقرص فلوکونازول...کرم واژینال کرم موضعی کلوبتازول وژل شست شو دادین ...اما اصلا خوب نشدم .....میشه لطفا راهنمایی ام کنین...متشگرم
- بقایای بارداری بعد از سقط
سلام بقایا دارم حدود سه سانت 18اسفند هم سقط کردم در 17هفته آیا امکان داره با پریود این بقایا دفع بشه؟
- علائم بارداری
خانوم دکتر دررابطه با سوالی ک گفته شد رابطه معقدی داشته و مایع ب داخل واژن ریخته شده یکم و بکارتش هم سالمه و نسبتا علائم بارداری رو هم دارن اون خانوم ، شما هم گفتین ک به پزشک مراجعه بشه و سونوگرافی انجام بشه ، خاستم بدونم ایا احتمال بارداری وجودداره یا خیر چون سواله منم ب همین شباهت داره ممنون میشم جواب بدین
- زنان
سلام من ب تشخیص دکتر زنان تنبلی تخمدان دارم و ۲۸ سال سن دارو و دکتر برام لتروزول دو ورق تجویز کرده که من همشو خوردم از شب سه پریودی شبی ۲ با دوتا سینال آف و دگزامتازون و استرادیول والرات میخاستم بدونم دو ورق لتروزول باعث کیست نمیشه
- سقط جنین
سلام من 24ابان با عدد قرص سقط انجام دادم بعد قرص 3که مصرف کردم خونریزی کردم وبعد 4قرص خوردم خونریزی زیاد شد یه لخت خون متوسط دیدم همون موقع بعد ساعت 10شب همون یه لخت دیگه ددم خونریزیم دوروز بود بعدش کم شد حالا چتد روز هس که احساس پریودی دارم تست هم انجام دادم دیشب امشب مثبت بود یعنی هنوز باردارم این مسله منو خیلی نگران کرده اگه میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
- از کجا بفهمم پوچ
از کجا بفهمم قلب بچه تشکیل شده خونریزی ندارم درد هم ندارم
- توده هایپواکو
سلام یک سال پیش دو سونو گرافی انجام دادم به فاصله ۳_۴ ماه که توده هایپواکو ابعاد ۱۱.۸ در ۶ دیده شد در سینه چپ و توصیه شد هر ۶ ماه سونو بدم آیا خطرناک هست؟ باید برم سونو ؟
- تزریق پروژسترون
با سلام مم به خاطر انتقال باید روزی ۲عدد آمپول پروژسترون تزریق کنم وجای آنها درد ناکه عده ای نظر دادند که جای تزریق نباید گرم بشه چون اثر دارو از بین میرود، آیا این نظریه درسته، تورو خدا سریع جوابم رو بدهید جای تکراری آمپولها برای چند ماه اذیتم میکنه
- سلام باداشتن اندومتریوز امکان بار دار شدن هست
- پریود نشدن بعداز قرص تنسی
سلام وقت بخیر ماه قبل روز اخر پریودی، رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل منی ریخته شده بعد نیم ساعت دو قرص تنسی 75%نولژیل بطور همزمان خورده شده. 5روز بعد سه روز خونریزی زیاد بود و تمام. الان بعداز مصرف قرص 38 گذشته ولی پریود نشدم علت چیه؟ تست ببیبی زدم منفی بود


