Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زگیل تناسلی
سلام خانوم دکتر من ۱ساله ازدواج کردم چند روز پیش که رابطه جنسی داشتم خونریزی خفیفی داشتم که رفتم دکتر گفتن که عفونت قارچی دارم و دهانه رحمم زخم هست که بهم پماد میکوزین دادن بعد از چند روز به دلیل سوزش شدید پماد عوض کردم و میکونازول گرفتم الان بین واژن و مقعدم متوجه یک دونه برجسته شدم که سرش سفیده و دست میزنم درد میگیره..احتمال زگیل هست؟؟
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم در حین استفاده از مدروکسی پروژسترون میشه اقدام کرد یا بايد تا قطع قرص صبر کنیم؟؟
- بسته بودن لوله های رحم
سلام خسته نباشید من دوبار باردارشدم ولی هردوبار نافرجام بود.جنین بیشتر از ۵ هفته رشدنکرد.البته رحمم دوشاخ بود.پارسال عمل لاپاراسکوپی وهیستروسکوپی انجام دادم.میخواستم ببینم امکان داره لوله ها بسته بشن.چون دکترم از ایران رفتن تو پرونده خیلی کوچک یه جا نوشتن لوله ها بسته بوده در صورتی من عکس رنگی هم حدود یکسال قبلش از رحمم گرفته بودم ولی چیزی دراین مورد اشاره نشده بود.الان میخوام باردار بشم امکان هست لوله بسته شده باشه؟
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟ - سقط مکرر
سلام ببخشید در چه مواردی عمل سرکلاژ شکمی توصیه میشه؟چند درصد موفقیت امیزه؟من دوبار ای وی اف کردم سقط شد.یکبارم طبیعی باردارشدم بیست هفتگی کیسه ابم پاره شد سرکلاژم کردم.ممنون میشم جواب بدید
- لوپومر
سلام .فیبروم داشتم امپول لوپومر یک عدد دادن ایا بعد از قطع دارو فیبروم بزرگ میشه
- عمومی
عرض سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیزم.من پریودیم عقب افتاده بود،بهم قرض پروژسترون دادن روزی دو عدد به مدت ده روز، میخواستم ببینم تاثیر تو پریودی داره؟ و چند روز بعد از اتمام قرص پریود میشم؟البته لک بینی دارم تاثیر قرص میتونه باشه؟ممنون
- زنانه
سلام،من آمپول دیفرلین هندی بصورت عضلانی تزریق کردم ولی شکمم خیلی متورم شده و زیر شکمم خیلی درد داره،درصورتی که ایرانی زده بودم اینطور نبودم،آیا اثرات آمپول است
- پستان
من سونو گرافی پستان دادم که تعدادی کیست ساده دارم که دکترا میگن مهم نیستن با پیگیری و ویتامین ای ..اما این خیلی نگرانم کرده توروخدا بگید باید چکار کنمsolidmassهپیواکو ابعاد ۲۹/۱۵..ایا این کیست فیبراندوم هست؟ التماس میکنم راهنمایی کنید؟
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
- بیماری زنانه
سلام. ببخشید در دوران پریودی میتونم از شیاف واژینال آفی تریمازول استفاده کنم؟ خوردم به پریودی نصفش مونده. نمیدونم چیکار کنم مصرف کنم یا نه؟
- لکه درروده جنین
سلام من هفته ۱۸بارداری هستم درسوپوگرافی انورمالی داخل روده جنین میگه لکه وجوداره ایاخطرناک است من خیلی نگران هسنم
- کیست مغز در جنین
سلام خسته نباید وقتتون بخیر ببخشید من هفته هجده بارداری برای غربال گری انومالی رفتم کیست در مغز جنین نشون داده خیلی هم نگرانم برای سلامتی جنین ینی راه حلی نیست
- بارداری بعد سزارین
سلام ببخشید، بنده در کروموزوم ۴ و ۱۸ جابه جایی دارم که امکان داشتن بچه سالم به صورت شانسی هست و قبلا دوبار تجربه سقط داشتم یکی در ۸ هفته رشدش متوقف شده بود و یکی دیگه در ۱۸ هفته جهش ژنتیکی بود و سقط قانونی شد،بار سوم باردار شدم و خداروشکر بچه ام سالم شد و ۸ دی سزارین شدم و به دنیا اومد،میخواستم بدونم اگه بازم بخوام بعد چند سال باردار بشم و خدایی نکرده جنینم مشکل داشته باشه میشه قانونی سقط کرد یا خطرناک؟درواقع دکتر ژنتیک گفته در هر بارداری ۶۰ درصد امکان دارد بچه مشکل ژنتیکی داشته باشه و به طور شانسی ممکنه سالم بشه.درکل میخوام بدونم سقط قانونی جنین به علت مشکل ژنتیکی بعد چند سال با وجود سابقه سزارین امکان پذیر است یا خطرناک؟
- بارداری مهم
سلام من در هفته ۲۵ که ازمایش گلوکز و ادرار دادم wbc را . ۱۲ H زده .رنج نرمال آزمایشگاه هم ۴ تا ۱۰ هست . زیر گزینه NeutrophilS هم ۵۰ درصد زده . تا شنبه که نشون دکتر میدم نگرانم . یعنی چه این
- طول سرویکس
سلام خسته نباشه من هفته ۲۰بارداری هستم طول سرویکسم ۲۵الی ۲۶گفتن حالاسوالم اینه که من حتمن بایدعمل سرکلاژروانجام بدم؟
- سلام اگه مردی ناتوانی جنسی داشته باشه می تونه روی بچه دارشدنش مشکلی ایجاد کنه میشه راهنمایی کنید
- درباره کیس مولتی لوکولار
سلام باعرض ادب احترام من 30 سالم است یک کیس مولتی لومه لوکولاردرتحتانی کلیه راست به قدر 76m6چکارکنم ممنون میشم رهنمایی کنید
- دهانشویه در بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم تو حاملگی میتونم از دهانشویه استفاده کنم؟ کلا خوبه برای محافظت از دندونها در بارداری از دهان شویه ها استفاده کرد و اینکه باید نوع خاصی استفاده بشه یا فرقی نداره؟
- بی نظمی پریود
سلام بعد پریودی سه هفته لکه دارم دکتر قرص مدرو کسی پرژسنون داد بازم قط نشده بعد مفنامیک اسیدهم استفاده میکنم قطع نشده . دختر هستم


