Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانوم دکتر.ایا استفاده از ژل آرومیکس برای تسکین درد کمر در بارداری مجاز است؟
- خون ریزی بعداز زایمان طبیعی
سلام من الان ۵۵روزه زایمان کردم تا یک ماه خون ریزی داشتم بعدش قطع شد ولی بعد از ۴۰روز دوباره شروع شده شدتش هم زیاد هست رفتم دکتر کپسول مفناک اسید با ترانسیدتگزامیک بهم داده خوردم قطع شد ولی دوباره شروع شده من هم به بچه شیر خودم میدم خطری برای بچه ام نداره وچه دارویی بخورم برای همیشه قطع بشه من در بارداری آمپول آنوکسان هم استفاده میکردم
- ایزواکو
- سلام خانم دکتر ممنون می شم معنی early secretoty endometriumendometriumرا بهم بگین
- من دارم از ترس و درد سرم میمیرم. صداس هوا با هر حرکت سرم رو میشنوم گرفتگی و حتی بو رو حس میکنم. حتی پشت چشمم میاد و صدای قیچ قیچ میده و اطراف سرمم همین صدارو میده خانوم دکتر توروخدا بگین این هوای مقعد که از سوراخ وارو بدنم شد و بعد سرمـو بعد دو سال هنوزم هوا تو سرمه و تو ام ار ام سرم گرفتگی نشون داده شده، خطرناک؟ هوا که نیست یه گاز خطرناک
- طولانی شدن پریود
سلام وقت بخیر
دوازده اردیبهشت پریود شدم هفت روز بعد کاملا پاک شدم وقتی رفتم حمام زیر دوش خونریزی کردم و تا الان بعد از گذشت یازده روز از شروع پریود خونریزی کم و بدون درد دارم.تا الان سابقه نداشته.۲۶ساله و مجرد هستم - بارداری
سلام خانم دکتر عید شما مبارک من یه پسر سه ساله دارم یه سال بعد زایمانم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم بعد ۵ماه دچار لکه بینی وخون ریزی شدم رفتم دکتر بهم دارو داد وخون ریزیم بند اومد حدود ۶ماه اصلا پریود نشدم و بعد اون تقریبا یه سال وچند ماهه که پریودم منظم شده ولی باردار نمی شم دکتر رفتم ازمایش وسونو هم دادم ومشکل نیس خواهش میکنم کمکم کنید ۴ماه پیش دکتر برام عکس رنگی نوشته که هنوز نرفتم نمیدونم چرا با این که مشکلی نیس باردار نمیشم کلی بگم یه سال که آمپول زدم دوساله که بدون جلو گیری هستم نمیشم
- متخصص زنان و زایمان
باسلام من ۴۲سال سن دارم. و سه دوره قرص سیپروترون کامپاندرواستفاده کردم. بعداز اون هم چاق شدم و هم فشارخونم بالامیره. لطفا راهنمایی بفرماید.ممنونم
- قرص سیبل
سلام من دچار اندومتر هستم و دکتر برام قرص جلوگیری تجویز کرده الان بسته دومم دارم مصرف میکنم کاخراشه و هرشب میخورم یکشب فراموش نکردم بعد رابطه بدون جلوگیری داشتم میخاستم بدونم احتمال بارداری دارم یانه
- پریود طولانی
سلام ۲۵ مهر دومین دوز واکسن رو تزریق کردم از فرداییش ۳روز خون ریزی خفیف ولی بعدش شدید تا الان که با ۳ روز لکه بینی ۱۰ روز شده بازم پریود هستم علت چیه؟یکماه هم دیر کرده بودم،ایا مشکلی برام پیش اومده یا طبیعی هستش؟با این دفعه دوبار هستش که پریودم طولانی شده
- پرده بکارت
سلام من دوسال پیش پرده بکارتمو از دست دادم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده ندارم میخواد منو ببره دکتر زمان پاره شدن پرده بکارت مشخص میشه؟؟؟
- پریودی طولانی مدت
سلام من ۸ماه پیش واکسن سینوفارم تزریق کردم از اون موقعه به بعد هر ۱۰روز یکبار پریود میشم وه لکه های شدید قهوه ای رنگ دارم سنوگرافی وه ازمایش هورمون تیروئد دادم جوابشون خوبه دکتر واسم قرص عفونت وه مدروفم نوشته به نظرتون تاثییر داره🥲
- بارداری
سلام خسته نباشید .من چهارساله ازدواج کردم .سه سال می خوام بچه دلر شم اما نشدم پیش خیلی دکتر رفتم هیچکاری نتونستن بکنن میگن مشکلی هم ندارم .نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنیداین باعث جدایی داره میشه برام
- سوال
سلام ایا قرص راکوتان و ضد التهاب و ازیترومایسین با قرص ال دی تداخل دارد؟
- ………….
سلام خانم دکتر ایا مصرف قرص ال دی مدام باعث نازایی میشود
- بارداری
سلام خوبین خانم دکتر من تنبلی تخمدان داشتم البته دیری پیش دکتر رفتم دارو بهم مدروکسی پرسترون بیک دیگه همنام این باساشه داد الن مدروکسی تموم کردم بیبیچک زدم خطکمرنگ افتاده ایا امکان داره باردار باشم فقط تاغذا میخورم تهوع دارم وصبح تهوع
- بعد از جراحی اندومتریوز
بنده عمل جراحی اندومتریوز کردم و بعد از عمل اولین پریودم امپول زولادکس زدم دکتر گفت بعد تزریق امپول پریود نمیشوم الان ۱۷ روز بعد اول پریودم و تزریق زودالادکس پریود شدم در صورتی که با توجه به تزریق زولادکس ۱۷ روز بعد پریود قبلی دوباره پریود سدم ایا مشکلی هست ؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ... من بخاطر تنبلی تخمدان میخوام لتروزول مصرف کنم .میخوام بدونم همراه قرص لتروزول ،باید قرص دگزامتازون هم استفاده کنم ؟؟ ماه پیش هم طبق تجویز پزشک لتروزول از شب ۳ تا ۵ شب استفاده کردم و دگزامتازون از روز اول تا ده پریود خوردم و روز ۱۲ فولیکول ۱۵ داشتم وضخامت اندومتر ۳ بود . روز ۱۴ آمپول hcg تزریق کردم و نتیجه نداد. این ماه دیگ نمیتونم برم دکتر خودم میخوام بخرم ممنون میشم راهنمایی کنید. اینوفولیک هم ۱ ماه هست که روزی دوساشه استفاده میکنم
- پولیپ رحمی
سلام مدت یکسال و سه ماه اقدام به بارداری دوم بعد از هفت سال کردم، ولی وقتی موفق نشدم به متخصص زنان مراجعه کردم که سونوگرافی داخلی انجام داد در سونوگرافی چیزی شبیه پولیپ دیده شد که دکتر گفت برای اطمینان بیشتر باید سونوگرافی داخل آب انجام بشه، به نظر شما من این سونو گرافی را انجام بدم؟
- آمپول دیفرلین
سلام من مشکل ادنو میوزیس دارم دکتر بهم آمپول دیفرلین داد منم آمدم خونه پریود شدم برداشتم سریع آمپول دیفرلین زدم که بازنشم و به خونریزی نیوفتم چون کم خونی شدید پیدا کردم ولی بدتر به خونریزی افتادم الان چهار روزه که لخته لخته خونریزی دارم آیا به خاطره آمپول شده


