Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کمک
سلام خانوم دکتر .. دختر ۲۲ ساله ای هستم که احساس میکنم لابیای مینورم تقارن نداره(ینی یه طرف به لحاظ ارتفاع کمی بلندتر و طرف دیگه کمی کوتاه تره) باید چیکار کنم؟خیلی نگرانم. تو سایت هام ک درموردش میخونم بیشتر نگران میشم. ایا این توضیحی که من دادم شامل عدم تقارن میشه ؟یا فقط احساس منه
- بواسیر
باسلام بعداز زایمان سزارینم بواسیر خارجی دراومد و میخوام اقدام کنم چون بچم مرد فرزنداولم هم بود و عجله دارم برای بارداری آیا دارویی هست که بتونم از این ی تیکه گوشت اضافه مقعدی که خیلی درد داره خلاص شم چه دارویی میفرمایین بیارم
- آزمایش بارداری
سلام.. شب بخیر.. آیا میتوان به جواب آزمایش خون بارداری ک در مراکز جامعه سلامت گرفته میشود اعتماد کرد؟
- بارداری از مقعد
سلام وقتتون بخیر من یک روز از اتمام پریودیم رابطه از مقعد داشتم و3بار مایع ارضایی داخل مقعد ریخته شده-و اینکه پریودامم هیچوقت منظم نبوده . هیچ علایمی ندارم فقط پریودم4 روز عقب افتاده و باکره هم هستم ایا امکان بارداری هست؟
- ششمین
سلام خانم دکتر برای ششمین بار می خوام سزارین کنم آیا خطرناک است برای خودم یا نوزاد
- سلام دکتر جان من با روش آی وی اف حامله شدم و سقط کردم دکترم آزمایش ایمنی برام نوشتن که انجام دادم کم کاری تیرویید یعنی خودایمنی تیرویید دارم الان دکترم گفتن یک ماه قبل از انتقال باید قرص پردنیزولون ۵ بخورم .آیا دیگه دچار سقط نمیشم میخاستم ببینم این قرص از سقط جلوگیری میکنه؟؟؟
- جفت پایین
سلام خانم دکتر .۱۴ هفته باردارم جفتمم پایینه و گاهی وقت ها داخل واژنم تیر میکشه .دلیلش همین جفت پایین هست یا از چیز دیگه ای هست ؟طول سرویکس هم ۳۴ هست
- سوزش
سلام من مجرد هستم ،گاهی دچار سوزش و خارش شدید در لبیا ماژور میشم مثل حالت حساسیت، هیچ ترشح و علامت دیگه ای ندارم،لباس زیرم و هم هرروز عوض میکنم میشه بفرمایید چکار میتونم بکنم برا رفع این عارضه؟
- پولیپ
سلام وقت بخیر.من چند وقتیه خونریزی دارم و تقریبا یک ماه پیش رفتم سونو دادم و دکترا بهم گفتن احتمالا یا پولیپ داری یا لخته خون توی رحم داری و باید کرتاژ بشی اما چند روز بعد یکی دو تکه گوشت ازم دفع شد خواستم بپرسم ممکنه همون پولیپ یا لخته خون باشه؟
- قرص ترنسید
سلام خانوم دکتر،من پریودی های نامنظمی دارم چندهفته پیش با خوردن چند دونه قرص ال دی پریود شدم و الان بعد از ۱۲ روز هنوز پریود هستم و دکتر برام قرص ترنسید نوشت و با خوردن قرص خونریزیم کمتر شد و تقریبا قطع شده سوالم اینه دوباره قرص خوردنو ادامه بدم یا قطع کنم؟؟ اگه قطع کنم دوباره پریود میشم؟
- تزریق آمپول واریوپیپتل
سلام خونریزی قطع نمی شد وکیست هم داشتم.واریوپیپتل تزریق کردم ولی خونریزی زیادترشده آخه چرا تاکی ادامه داره این خونریزی؟
- سوال
سلام ایا قرص راکوتان و ضد التهاب و ازیترومایسین با قرص ال دی تداخل دارد؟
- بیماری زنانه
سلام دخترم ۱۶ سالس چیزی مثل حباب میگه از الت تناسلیش میاد ولی لباس زیرش نه خیس و نه لک میشه لطفا راهنماییم کنید
- زایمان
سلام من 45روز زایمان کردم اولش خیلی کم بود32روزه زیادشدقرص مفنامیک مصرف کردم قعط شد 3روز فعالیت کردم بازشروع شدزایمانم هم سزارین بود
- سلام وقت بخیر . بنده یازده ماه پیش بخاطر خونریزی زیاد مجبور به زدن آمپول دیفرلین شدم که حدود یازده ماه راحت بودم، الان دوباره پریود شدم و شدید هم بود. سئوالم اینه که آیا این که من بعد یکسال دوباره پریود شدم همون یائسگی واقعی هست یا کاذب
سلام.من ۴۹ سالمه چندماه که پریود نمیشدم اگر هم میشدم یه روزه بود ولی الان دو هفته است خونریزی دارم اول کم بود ولی الان بیشتر شده چکار کنم قطع بشه
- اندومتریوز
سلام ایا اندومتریوز۵۱×۷۵باقرص وروژست برطرف میشه یا نه
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید من مبتلا به زگیل تناسلی شدم متهل هستم نوع58 اما علت اینکه دکتر برام 5 جلسه لیزر نوشتن رو نمیدونم میخوام شما برام توضیح بدید که چرا تو 5 جلسه هر جلسه چکار زگیل میشه الان سه جلسه رو رفتم ولی هنوز سرجاشه
- آسپرین در طول بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید من باردارم ۲۰هفته.دکترم بهم قرص آسپرین داده ماکزیمم فشار خونم بین ۱۰ تا ۱۲ متغیره .تو اینترنت سرچ کردم برای جنین خطرناکه .چیکار کنم؟
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- سرکلاژشکمی
سلام من یه سقط در ۲۱هفته بعدامینوسنتز یه حاملگی پوچ تا۸هفته زایمان زود رس در۲۶هفته باوجنود سرکلاژ داشتم از شروع ماه۴ دهانه رحم من شروع میکنه به باز شدن با وجود استراحت الان دنبال راه حل هستم سرکلاژ شکمی جواب میده؟ من خودم مشکل کرومزوم۹هم دارم که میگن سقط مکرر میاره ایا سرکلاژشکمی جواب میده؟ شما لاپراسکوپی عمل میکنین؟ تو خدا کمکم کنین


