Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان زایمان
سلام ببخشید من روز سیزده انتقال جنین فریزشده هستم ترشح ژله ای دارم از چی میتونه باشه
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام.امروزسونورحم وضمايم انجام دادم،نوشته درحاشیه لترال تخمدان سمت راست یک کانون مدورهیپوکوابه قطر20میلی دیده،آزمایش سونوواس قبل آزمایشات قبل بارداری هست،من حامله نیستم
- Play Chicken Road at a reliable online platform securely – Our guide.
Searching for a quirky adventure? Look no further, Chicken Road is a must-play.Built by a trusted developer, Chicken Road offers a hilarious theme with bonuses.What’s Chicken Road Like? Picture a cartoonish adventure, where eggs are on the line. This is the soul of Chicken Road.The look are dynamic, with cartoonish effects. The vibe brings Uzbek "ovoz" (rhythm).Chicken Road Highlights On the feature front, Chicken Road is a winner. It includes:Free plays Random multipliers Flexible reels Surprise ScattersDuring gameplay offers a chance special animations.Where to Play Chicken Road? Curious Chicken Road? No problem: trusted sites include Chicken Road.Such as: Melbet perfect for Chicken Road tested by our team.Chicken Road Review - Our Take We’ve tried Chicken Road and it’s worth a spin.Highlights: Big multipliers Quirky vibeHeads-Up: Not for serious gamersFor a fresh experience, Chicken Road is a total "yaxshi" (awesome) game!.
- عمومی
سلام بنده ده روز پیش سرماخوردم و چند روزی تقریبا ۴ یا۵روز متوجه حس بویاییم شدم که هیچی رو نمیتونم بو کنم هیچ مشکلی ندارم ولی فقط بونمیتونم هییییچ کنم چه دارویی استفاده کنم بنده تواقدام هم هستم آبریزش و گرفتگی ندارم فقط حس بویایی ندارم
- اقدام به بارداری
سلام دکترعزیزم وقتتون بخیر34ساله هستم من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان ورحم دارم پریدمن 6آبان بوده ومن میخوام اقدام به بارداری کنم دکترزنان رفتم وبه من مدروکسی پروژسترون داده که از14پریدی 2عدد به مدت10شب بخورم *ومن پریدنبودم ولی از14ماه شما گفتین شروع کردم به خوردن قرص مدروکسی وبه مدت 10شب 2عددقرص روخوردم وقرص فولیک اسید هم داده وخداروشکر پریدشدم یعنی 27آذرپریدشدم والان 5روزه پاک شدم خانوم دکترگفتن کیت تخمتگذاری رو گرفتم وازیازده پرید یم شروع کردم به استفاده کیت تخمکگذاری الان دو روزه کیت تخمکگذاری رو استفاده میکنم وخط پررنگی دربالا وخط کم رنگی درپایین میفته دکترزنان گفتن اقدام روانجام بدین تا 3ماه اگه بارداری نشدی بریم مرحله بعدی رو حالا مااقدام کنیم برای بارداری ؟؟؟ببخشیدنزدیکی ما هرشب باشه یا یک روز درمیان؟؟؟ مدروکسی پروژسترون راتاکی ادامه بدم تاوقتی بارداربشم ؟؟ ممنون میشم جواب بدین 🌹🌹🌹
- شیاف
سلام خانم دکتر دخترم و۲۳سالمه من وقتی پریود میشم دل دردو کمر درد دارم میتونم برای این از شیاف دیکلوفنلک استفاده کنم ؟و اینکه عوارضی داره؟ ممنون
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام من میخواستم جواب عکس منو تفسیر کنید. دیفکت های متعدد در کاویته رحم و کورنه چپ دیده میشود که مطرح کننده چسبندگی است میوم های ساب موکوزال در تشخیص افتراقی قرار دارد.هر دو لوله رحمی باز است ترشح کنتراست به حفره پریتونن دیده میشود. ممنون میشم جواب بدین
- ترشح سفید
با سلام خسته نباشید از امروز عصر همش احساس میکنم مبخام پریود شم چون درد پریودی دارم ولی تا تاریخ پریود 12 روز مونده ولی ترشح سفید سفت بی بو دارم به طوری که وقتی انگشتمو داخل واژنم فرو میبرم به انگشتم میچسبه خواستم بدونم این نوع ترشح نشانه چیه
- سوزش
سلام خانم دکتر ببخشید دو الی سه روزه یکم سوزش واژن دارم و یکم عفونت سفید رنگ مثل کمی نشاسته خیلی کم ازم بیرون میاد . چ کار کنم ک سوزشم از بین بره .ممنونم
- عوارض دارویی
سلام هفته ۷ بارداری هستم،،با توجه به استفاده از قرصهای اعصاب و تپش قلب و زوج مینور بودن قصد سقط دارم که دکترم گفت نمیشه و من از پرسو جو از اطرافیان قرص سایتوتک رو خریداری کردم ولی الان از استفاده از اون میترسم،چون میگن خطر ایست قلبی داره،،الان من چه کنم؟لطفا راهنمایی کنید🙏🙏
- تصویری به نفع فیبروم در نسج میومتر رحم مشهود نیست یعنی چی
سلام بعداز ۲۱روز از پریود دوباره پریود شدن طبیعی است؟یعنی از موعد پریود ۸روز جلوتر شدم،اولین باره اینطوری زود شدم.فیبروم هم دارم
- Guía completa de Plinko en casinos online Argentina 2025
El juego de Plinko, muy popular en Argentina, garantiza diversión y la posibilidad de ganar bonos exclusivos. Con esta guía completa descubrirás todo lo necesario para disfrutar de Plinko en los top casinos online.En primer lugar, descubre las reglas básicas de plinko (https://economis.com.ar). Tú como jugador necesita comprender cómo ubicar las fichas, y cómo operan los multiplicadores y los métodos se pueden usar para aumentar las ganancias.También, la mayoría de los casinos ofrecen bonificaciones especiales para los jugadores de Plinko, lo que permite bonos extra. Cuando te inscribes, asegúrate de revisar las condiciones de los bonos para usarlos correctamente.Además, proporcionamos estrategias para mejorar tu resultado en Plinko. Comenzando con la elección de casinos seguros, hasta gestión de tus apuestas, todos los aspectos puede marcar la diferencia.Para concluir, Plinko no solamente es un juego emocionante, sino también una manera de ganar incentivos especiales en los casinos online en Argentina. Gracias a esta guía, lograrás la información necesaria para jugar Plinko al total.
- بارداری
با سلام .موعد پریود بنده ۱۰ روز پیش بود که گذشته و حدودا ۵ روز پیش خونریزی مختصری در حد یک پد بهداشتی داشتم و سپس لخته های قهوه ای.با توجه به اینکه سه بار سقط عمدی و یک بار سقط خود به خودی داشتم آیا امکان سقط هست؟؟ بیبی چک مثبت نشان داده شده است.ایا اون حجم خون نشانه آمادگی سقط است؟
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من الان ۱۹ سالمه دوساله عروسی کردم از همون اول پریودیام نامنظم بود دکتر هم رفتم جواب درست نداد بهم و هرچقدر اقدام کردیم به بارداری جواب نداد رفتم دکتر بهم قرص داد دوماه منظم شد دیگه نرفتم پیش اون دکتره رفتم پیش ی دکتر دیگه ازم سونو داخلی گرفت بهم قرص متفورمین و زینک وکلومیفن دادن گفتن داروهات تموم کرد بیا کلومیفن و استروژن گفت از سوم پریودی بخور الان ی ماه و ۸ روز عقب افتادم ۲۰ روز پیش تست بی بی چک زدم منفی بود ممکنه اشتباه بشه تست؟ علائم هایی که دارم تکرر ادرار _ ضعف و سیر نشدن _خستگی و کوفتگی _ترشحات سفید آبکی زیاد _و درد شکم به نظرتون من باردارم ؟؟
- مدروکسی پروژسترون
باسلام آیا مدروکسی پروژسترون باعث خونریزی شدیدتر و یا طولانی ترشدن زمان قاعدگی میشود؟
- سقط
سلام خانم من دوهفته پیش سقط داشتم بهد یه هفته رفتم سونو گفتن یه مقداری ازجفت مونده رفتم دکتر بهم قرص متیل ارگونین داد اندازه ضخامت دولایه اندمتریو ۱۵mmبعدناحیه هتراکو واسکولار به سایز تقریبا ۲۵×۱۴mmبااین وصف حالم نیاز به کورتاژ دارم هنوز بعداز قرص سونو نرفتم
- خون لخته درپریود
- آمپول سینال اف
سلام خدمت متخصص محترم تخمدان من پلی کیستیک هستند و باردار نمیشم دکتر برام ۵ روز ، روزی ۳تا لترزول و آمپول سینال اف دو بار ۷۵ واحد تجویز کردن میخواستم بپرسم بعد از مصرف این دارو ها کی باید برم برای سونوگرافی تا ببینند دارو تاثیر داشته یا نه ، دکترم هیچی در مورد مراجعه مجدد بهم نگفتن آیا نیاز هست برم سونو یا منتظر پریود بعدی باشم ؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام مدت ۵۵روز است خونریزی شدید دارم تشخیص دکترم در آوردن رحم است سنم ۴۵ سال است دارای میوم های زیادی هستم که یکی از آنها۶سانت است.آیا باخوردن قرصترنسید خونریزیم قطع میشه تا بتونم بادکترم تماس بگیرم
- آیا قرص نورم اسکین باعث نازایی میشود؟


