Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- ###بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر من سه ماهه که بع بارداری اقدام میکنم اما باردار نمیشم رفتم دکتر گفته هیچ مشکلی نداری سه ماهه که اقدام میکنم اما پریود میشم حامله نمیشم از چی میتونه باشه چرا اینطوری میشه ۳ ساله ازدواج کردم ۲۱ سالمه خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنین
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص کلوفین داده که از روز ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم خیلی یا گفتن اگه کیست تخمدان داشته باشی کیست بزرگ تر میشه باقرص کلوفین میخواستم نظر شما بدونم
- جلوگیری بارداری
سلام ببخشید من چندساعت پیش طی رابطه با همسرم متوجه شدم که بیشتر اب منی درواژنم ریخته احتمال بارداری چقدره؟برای جلوگیریش چی کنم
- چسبندگی جفت
سلام وقت بخیر.من قبلا جراحی باز فیبروم داشتم.فیبرومم اینترامورال بود.الان باردار هستم هفته۳۲هستم.جفتم قدامی هست.ایا نیازه به لحاظ چسبندگی سونوگرافی داپلر انجام بدم؟به دکتر زنانم گفتم،گفتن نیازی نیست چون فیبرومم اینترامورال بوده گفتن جای نگرانی نیست.
- زنان زایمان
سلام چند وقت باید از ترک مواد امفیتامین ها و مخدر سیگار بگذره تا بدن پاک بشه برای اقدام به بارداری
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر من حدودا یه سال از آخرین تزریق آمپول ضد بارداری ام گذشته، پریود نمیشم چرا و اینکه ممکنه حامله بشم
- اثرات کلومیفن
با سلام سوال من این هست ک اگر یک نفر ماه پیش کلومیفن استفاده کرده باشه و همون ماه ده روز تاخیر در پریود داشته است ، آیا اثرات کلومیفن همچنان هست و این ماهم تاخیر در پریود داره؟ ماه پیش روز ۵ تا ۱۰ کلومیفن خورده است این ماه چیزی مصرف نکرده میخام بدونم چرا تاخیر داره ولی تستشم منفی هست آیا از کلومیفن ماه گذشته است
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من پنج ماه جلوگیری نداشتم و باردار نشدم بعدش چهار ماه تخت نظر دکتر بودم مشکلم تنبلی تخمدان هست 27 سالمه این ماه آمپول اچ ام جی و اچ سی چی زدم...البته روز 13 پریود دوتا تخمک سایز 18 داشتم که روز 15 دوتا آمپول باهم زدم این ماه کلا چند روز بعد از زدن امپول زیر دلم تیر می کشه و ول میکنه ترشح شیری هم دارم سینه هامم سفت و دردناکه...امروز 11 روز از زدن آمپول میگذره امکان بارداری هست؟
- جنسیت
سلام، وقت بخیر خانم دکتر، من دو دختر دارم، و می خوام اقدام به بارداری مجدد کنم ،خودم و همسرم تمایل به داشتن فرند پسر داریم، در این مورد میشود راهنمایی بفرمایید.چند ماه قبل باید برنامه داشته باشیم، اگر نیاز به مراجعه حضوری هست بفرمایید.
- جفت لاترال
سلام خانم دکتر، بنده در سونوم نوشته جفت لاترال رسات با گرید 1 قرار دارد سن بارداری 31 هفته است آیا برای این سن گرید 1 مناسب است؟
- سلام دکتر قرص کلومیفن داد از روز 5قاعدگی قرص ولتروزول داده از روز 3قاعدگی برای تخمک گذاری ایا این دو قرص مشکلی ندارم هر دو بخورم میشه توضیح بدین ممنون میشم ازتون
- روده اکوژن
سلام من الان در هفته ۱۷ بارداری هستم و غربالگری سه ماهه دوم رو. انجام دادم و. گفتن فقط روده اکوژن ۲ دیده میشود و. دکتر ازمایش امنیوسنتز نوشته احتمال خطر. چقدر هست؟
- طول سرویکس
سلام طول سرویکس من در ۱۸ هفته و ۳ روز ۳۵ هست در سونوی آنومالی . من خونمون زیاد پله داره ولی آهسته میرم و میام .آیا ممکنه طول سرویکسم کمتر بشه ؟
- سونوگرافی بارداری
سلام تصویرساک حاملگی دفرمه حاوی YolkSacبا GSحدود4w+4dداخل کاویته رحم رویت شده به دلیل سن پایین بارداری شواهدی ازفتال ضربان دار رویت نمی شود سوال اینه آیابایدسقط شود
- سقط
سلام خانوم دكتر خسته نباشيد من بايد در اصل ١٠ هفته باردار ميبودم ولي تو چند تا سونوگرافي دكترا بهم گفتن جنين تو ٦ هفتگي رشدش متوقف شده و قلبش تشكيل نشده الان در حدود ٥ روزه كه سقط كردم با قرص سايتوتيك نميخوام بازم اين اتفاق تو بارداري بعدي واسم بيفته چيكار كنم كه اينطور نشه و اينكه از كي ميتونم اقدام به بارداري مجدد كنم؟؟ ممنونم
- کیست تخمدان سمت راست
سلام.من کیست تخمدان دارم و الان به مدت یک ماه است که قرص ال دی می خورم. من تازگی نزدیکی داشتم. میخواستم بدونم ممکنه که حامله بشم.مرسی
- فلوکلونازول۱۰۰
سلام من دوقلو باردارم وهفته ۲۳ هستم دکترم برای عفونتم قرص فلوکلونازول۱۰۰ هفته ای یک عدد واسم تجویز کرده ایا خطرناکه خوردنش؟
- سقط جنین
من سقط داشتم ولخته خیلی سفت و بزرگ گوشتت مانند پریشب دفع کردم قبلش لخته جیگر مانند خیلی دفع شده ولی خونریزیم هنوز بند نیومده چرا بنظرتون بند نمیشه حتی یه دوره از قاعدگیمم تودخونریزی رد شده رفته
- بارداری
سلام من دو نوبت لوپومیر ۷۵تزریق کردم برای درمان اندومتریوز ایا احتمال بارداری ناخواسته هست ؟


