Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید من هفت ماهه زایمان طبیعی کردم از اون وقت هم یه بار ارگاسم شدم به نظر شما از زایمانه
- استفاده از پماد ان ان در بارداری
سلام من هفته ۱۰ بارداری هستم و خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم از پماد تریامسینولون ان ان به طور موضعی استفاده کنم .یا شما کدوم پماد را پیشنهاد میدهید . خدا قوت
- عفونت زنانه
خسته نباشید من مدتی هست که سوزش ادرار و تکرر ادرار دارم و بعد از ادرار بینهایت اذیت میشم چه دارویی مصرف کنم خوبه؟
- سلام خانم دکتر من ۲۱ سالم این قرص دومامد رادوماه استفاده کردم الان پریودم منظم نیازبه ادمه قرص هست یانه
- احساس فشار ادرار
با سلام من سه روز پیش هندوانه مصرف کردم اما الان یک روزی می شه احساس آزار دارم
- اندومتریوس تخمدان
سلام وادب خدمت خانم دکتر من چن سال هست که درد زیادی هنگام پریودی. دارم وتقریبا تمام علائم اندومتریوز را دارم وحدود یک سال هست درد مقعد هم همراه شده هنگام قاعدگی تا امسال نمیدونستم وهر وقت مراجعه میکردم میگفتن درد طبیعی است ام امسال گفتن اندمتریوس تخمدان دارم ولگنم را گرفته سوالن در مورد درمان هست با توجه به اینکه نازایی هم دارم و۳۴ سال هم هست ومن ۱۶ سالگی ازدواج کردم ولی درد دوران قاعدگی وخونریزی های زیاد واقعا ازار دهنده است وبدون مسکن قابل تحمل نیست
- واژن
سلام خانم دکتر من دخترم ۲۰ماهشه موقع تعویض پوشک زمانی ک داشتم میشستمش ناخنم ب لبه واژنش خورد و خون اومد ممکنه پرده بکارتش آسیب دیده باشه؟باید چیکار کنم؟
- بتا ۴۰۰۰ روز موعد
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد و پررنگ بود من حساب میکنم حداکثر ۲۱ روزه میتونه باشه خطرناکه؟نه درد خاصی دارم جز درد خیلی خفیف پریودی لکه بینیم ندارم چرا بتام بالاست؟خارج رحمی نیست؟من مادربزرگم دوقلو داشتن ممنونم🙏🏼🙏🏼
- ناباروری
به دلیل کیست وتنبلی تخمدان نزدیک یک ساله با قرص پریود میسم ودیگه حسته شدم وبارداری رخ نداده میتونم این ماه از کلومیفن استفاده کنم
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- ضرب به تخمدان
دیشب تو مهمونی پسر عموم ضربه نسبتا شدیدی ب شکمم الان درد خفیفی دارم در اطراف زیر شکمم الان خیلی میترسم
- باردارم،کی برم سونو قلب؟
سلام خسته نباشید،من اولین روز اخرین پریودم۱۰بهمن۱۴۰۱بود.بیبی چک زدم مثبت بود..الان چند هفته هستم؟کی باید برم سونو تشکیل قلب؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- هتروژن و آوسکولار بعد سقط
سلام،من چند روز پیش در اواخر هفته سوم سقط جنین داشتم الان سونو زده یک توده هتروژن و آوسکولار به ابعاد 11×8 میلیمتر دیده میشه، این چیه باید چیکار کنم؟ ممکنه سقط نشده باشه؟
- ببخشید خانوم دکتر. خیلی میترسم. دوتادیگه هم امپورنوشتن برام بنظرتون برم بزنم یانه صبرکنم هنوز. توروخداراهنماییم کنید. خیلی استرس دارم همش کارم شده گریه و غصه خوردن چون مشکل بزرگی دراین مورد دارم که نمیشه اینجامطرح کنم
خا
- تزریق واریوپپتیل
سلام وقت بخیر من برای درمان اندومتریوز یک دوز واریوپپتیل زدم و به دلیل حساسیت بهش دوزهای بعدی رو نتونستم بزنم ۱۰ روز بعد از اولین دوز پریود طبیعی داشتم وحدود یک ماه بعد فقط در حد چند قطره خونریزی داشتم و تموم شد الان حدود ۴۰ روز میگذره از پریود طبیعی بعد تزریق و حدود دوماه از آمپول و من پریود نشدم آیا میتونه به دلیل عوارض تزریق باشه که پریود نشدم؟
- سونوگرافی واژینال
باسلام هزینه فریزکردن آندومتر۱۵ میلیمتر چقدرمیشه . آندومتردرخط وسط ب ضخامت ۱۵م م دیده شد ک مطرح کننده هیپرپلازی میباشد
- واکسن سرخچه
با سلام و وقت بخیر خانم دکتر یک سوال خدمتتون داشتم. من آزمایش قبل از بارداری دادم و نتیجه anti-rubella 10 بود. و شما گفتین سرخچه ام مشکوک میزند و باید واکسن سرخچه بزنم. شبکه بهداشت شهرمون واکسن MMR را پیشنهاد دادن. میتونم این واکسن رو بزنم یا حتما باید واکسن سرخچه باشد؟ خیلی ممنون
- سلام من شاهی یه پسره ا ساله هستم هال دو ماه بار دار شدم تواند مالی ندارم می خواهم بچمو سقد کنم چه کنم
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۱۹ بارداری هستم ماه پیش به خاطر داشتن ترشح پنیری سبز رنگ پماد واژینال دالاواگ به مدت سه روز تجویز ش بعد از مصرف دچار خارش شدم و تکرار این پماد بهم تجویز شد که انجام دادم بعد از اون فقط یک بار دیگه خارش داشتم که وقتی به اطلاع دکتر رسوندم بهم پماد تریامسینولون و سرتاکونازول هرکدام روزی دوبار تجویز شد ایا مصرفش برای جنین مشکلی نداره و اینکه مصرف هرکدام از پماد ها با چه فاصله ای از هم باشه و تاچه زمانی ادامه بدم و اگه فعلا خارش نداشتم بازم پمادو مصرف کنم یا نه؟


