Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جلوگیری
سلام خسته نباشید خانم دکتر کاندوم روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟
- کانون اکوژن در قلب جنین
سلام دکتر خوبی من باردار هستم همه سونوهام با آزمایشات خوبه بجز یکیشان که گفته کانون اکوژن درقلب راست جنین دیده شده
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر ماه پیش پریودی م چندروز عقب افتاد دو روز پشت سر هم قرص اورژانسی خوردم چندروز بعد پریود شدم سونو دادم طبیعی بوده آزمایش منفی پریود دوم تاخیر افتاده باید صبر کنم ؟ اثر ات قرصه ؟
- پیشگیری از بارداری
بعداز سقط جنین از چه زمانی میشود،ازقرص جلوگیری استفاده کرد؟
- استروژن
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۴ سالمه تقریبا ۵ ساله که حجم پریودم کم شده و یک و نیم روز یا دو روز خونریزی دارم آیا لازمه که آزمایش استروژن انجام بدم؟
- پریودی نامنظم دارم
باسلام،من 3ماهی است،که وقت پریودم 4،5بالکه بینی شروع میشه و بعد روز7خونریزی ام شروع میشه،امروز،روز11پریودم هست بازم خونریزی دارم چیکارکنم قطع بشه؟
- آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- …..
سلام بعداز آمپول سینال اف و ام جی چه روزی ازچرخم نزدیکی برای بارداری داشته باشم
- دردشکم
با سلام،درد از سمته کیسه صفرا به قسمتها تخمدان سمته راست،گاها شدید با درد معده و درد به سمته پای راست،البته سابقه جراحی سنگ مثانه دارم،یکسال قبل،
- درد هنگام سکس
ببخشيد مكمنه روش مصرف اين پماد را توضيح دهيد ؟
- اندومتر
اندومتر دو لایه تریپل لاین یعنی چی و آیا خوبه یا نه؟
- جلو گیری از پریودی
من در سفر زیارتی هستم وبا این که بعد از پاکی قبلی شروع به خوردن قرص دروسبلا کردم بازم الان لکه بینی و علایم شروع خونریزی رو دارم،میشه راهنمایی کنید چه دارویی بخورم که دو روز پاک. باشم تا بتونم اعمال رو انجام بدم
- کانون کلسیفیهpunctate
باسلام خدمت خانم دکتر.توسونوگرافی مادرم نوشته تعدادی کانون های کلسیفیهpunctate درتخمدان راست رویت شد.این چیه خطرناکه؟؟چیکاربایدکرد؟لازمه بررسی بیشترانجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- تالاسمی مینور و یائسگی
با سلام و خسته نباشید.دختری۳۲ساله و تالاسمی مینورم.سه ماه پیش بعد از پایان پریودیم لک میدیدم تا حدود ۱۰روز بعدش دوباره پریود شدم الآن دو ماه پیاپی حدود اول و آخر ماه یعنی ماهانه ۲ بار پریود میشدم.میخواستم ببینم علايم یائسگی میتونه باشه؟؟؟با سپاس
- سقط جنین
سلام هفته ۴ بارداری با قرص سقط جنین داشتم و افتادم ب خونریزی و دل درد شدید الان ۵ روزه ک از سقط میگذره همچنان دل درد شدید و خونریزی زیاددارم ایا طبیعیه ؟؟ تا کی این روند ادامه داره
- سونو خط سزارین
سلام سونو دادم در اسکار جلدی خط سزارین ضایعه هایپواکو ۱۸*۸ م م در لترال راست بافت نرم رویت شد.تشخص اندومتریوز جلدی و با احتمال کمتر گرانولاسیون است
- سلام من 22 هفته باردارم چن سونوگرافی انجام دادم گفتن روده جنین سفیده. میخوام بدونم بچم ب دنیا بیاد چه عوارضی دارد. و درمان وجود دارد چیکارکنم
- مصرف ال دی بعد لز سقط
بغد از سقط میشه ال دی استفاده کنم برای تموم شدن خونریزی
- قرص اورژانسی
باسلام خسته نباشید من شوهرم بعداز شیش ماه نزدیکی داشتیم سه روز پریودیم تموم شده بود هفت ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان دل درد دارم بنظرتون باردار شدم
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۱۷سالمه و مدتی هست که از ناحیه واژن احساس بوی بد میکنم خارش وسوزش هم دارم باید به پزشک مراجعه کنم


