Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام فردا عمل پانکچر دارم ولی امروز کمی ابریزش بینی دارم و گلو درد فردا میتونم تخمک کشی انجام بدم یا میتونه مشکل ساز بشه
- ای وی اف
با سلام ۲۱ مرداد انتقال داشتم ۱۱ روز بعد انتقال بتا ۳.۹ شد روز ۱۸ دادم ۴۰ شد رنج آزمایشگاه بالای ۲۵ رو حامله نوشته بود دو روز بعدش دادم متأسفانه ۱.۹ شده بود روز ۲۰ خونریزی و دفع لخته داشتم میخواستم راهنمایی بفرمایید اگه مثبت بود چرا یهویی منفی شد
- دوقلویی
باعرض سلام ووقت بخیرمن ۳۲ساله هستم دودختر۱۲و۲ساله دارم دوست دارم پسر داشته باشم دوقلو میتوانم باIVFدوقلوبارداربشم وهردوتاهم پسرباشن میتوانید توضیح بدهید ممنون میشم
- انتقال
من روز 10انتقال جنین بلاست هستم روزهای اول تا روز 9درد پریودی درد کمر داشتم ی کم سینم درد میکرد امروز هیچ علامی ندارم لک لانه گزینی هم ندیدم یعنی جواب میگیرم یان
- کم استفاده کردن از شیاف پروژسترون
من روز هفت انتقال جنین هستم تا سه روز بعد از انتقال روزی دوتا امپول پروژسترون میزدم و بعد از اون روزی یه دونه شیاف پروژسترون به جای هر هشت ساعت یک عدد استفاده کردم(دکتر هر هشت ساعت رو فراموش کرده بود بنویسه)الان چه کاری میتونم انجام بدم دکترم نیست و مرکز میگه اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد(من تعیین جنسیت انجام دادم)
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- علت قطع شدن خونریزی با خوردن استرادیول
سلام من میخوام آی وی اف کنم هیسترو و حذف پولیپ شدم ال دی مصرف میکردم ۵دونه مونده امروز پروید شدم یه سوال داشتم استرادیول و شروع کردم تا خوردم خونریزیم قطع شد علتش چیه
- آی یوآی
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم یک فرزند سالم داریم شوهرم ۶ سال پیش وازکتومی کرده الان برای بارداری آی یو آی میتونم انجام بدم
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- ای وی اف
سلام سونو شدم تخمک بالای ۱۷داشتم موقع تخمک کشی فقط یکی تخمک کشی شدم موقع تخمک کشی متوجه شده بودند که تخمدانم راستم۲تا کیست اندومتریوزداشتم دلیلش چیه با تخمک خوبی که داشتم فقط یه تخمک گرفتن
- روز نهم انتقال مثبت شدن بیبی چک
سلام وقت بخیر امروز رونهم انتقالمه بی بی چک گذاشتم همون دیقه اول یه هاله صورتی رنگ افتاد یعنی احتمال بارداری وجود داره یااثر آمپول hcgهست؟یه سوال دیگه هم روز هشتم انتقال بتا خون باید چند باشه ؟خواهش میکنم جواب بدین
- عوارض قرص استرادیول والرات برای انتقال جنین
من هشت روزپیش سیکل میکرو انتقال جنین فریزداشتم ازروزسه پریودروزی سه تاقرص استرادیول۲ خوردم ازبی دقتی پزشکم بعدانتقال قرص استرادیول ۱ میلی برام نوشتن درصورتی که من پرسیدم گفتن نمیتونم استرادیول کم کنم من ازروز۴ تا۶ یک ورق قرص یک میلی گرمی روزی سه تاخوردم الان دوباره دومیلی گرمی میخورم روزهشتم انتقالم هست روزی دوتا پروژسترونم دادن ولی هیچ ویتامینی حتی فولیک اسید۵ندادن الان من خیلی استرس دارم ایا اون یک ورق باعث کاهش ضخامت اندومترم میشه خواهشا منوراهنمایی کنید روزچندم بی بی چک جواب میده
- سلام چطور میتونم تخمک اهدائی پیدا کنم ۶ ماه تو موسسه مهر تو نوبتم
سلام چطور میتونم تخمک اهدائی پیدا گنم ۶ ماه هست تو موسسه مهر تو نوبتم ولی هنوز خبری نشده
- نازایی
سلام خانومدکترمن یکی از مریض های خودتون هستم.میخاستم بدونم شما بغیراز ivf آیا iuiهم انجاممیدید؟میشه بگیدهزینهiuiچقدرمیشه؟
- Ivf
سلام من ۵ شنبه پانکچر شدم و دیروز انتقال جنین انجام دادم از بهمن ماه هم اینوفولیک و پرینامکس(new mum) و فولیک اسید میخوردم میخواستم بدونم الان هم باید در کنار پروژسترون و استرادیول و پردنیزولون اونها رو ادامه بدم؟
- علت تب وپادرد وتیرکشدن بدن بعدانتقال جنین چی هست؟
سلام وقتتون بخیر.من امروز۸انتقالم هست ولی الان چندروز پادرد دارم ویدفه بدنم تیرمیکشه . بعدش روزششم انتقالم یدفه ازجام بلندشم وزیر دلم هم تیرکشید وهم درد گرف میشه بگید که ممکنه به جنینا اسیب زده شده ممنون میشم زود پاسخ بدید
- ای وی اف
سلام خانومدکتر آمروز تازه ۳روزه ازانتقال ای وی اف میگذره ۴تاجنین مرولا ۳روزه انتقال دادم کیفیت A.b.b.bبود احتمال مثبت شدن چ قدرهست؟
- آیای مصرف قرص استرادیول ضرردارد
باسلام این ماه من باید برای انتقال جنین میرفتم از روز دوم پریدی روزی دوتا خوردم دیروز ک برای سونو رفتم پلیپ داشتم آیا انتقال انجام میشه یااینکه قطع کنم خوردنش
- ناباروری
من یکسال در رویان تحت نظربودم،عمل تخمک کشی هم انجام شد ولی تخمک پوچ داشتم پرونده م مختوم شد،میتونم ازقرص اووابوست استفاده کنم ،۴۵ساله هستم
- ای وی اف
سلام خانم دکتر من شش روزه انتقال جنین انجام دادم چهار روز اولش شکم درد خیلی شدید داشتم پاهام تخمدان هام ورحمت تیر میکردن الان احساس میکنم توتخمدان چپم یه توپ هست ممکنه لانه گزینی کرده باشه دوتا جنین آ گذاشتن ۲۸ سالمه باتشکر


