Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی لازمه
سلام من سه ماه قرص سیپرو ترون میخورم این ماه 8 شب خوردم دیشب یادم رفت امروز رابطه پرخطر داشتم الان لازمه اورژانسی بخورم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من دوتا زایمان زودرس تو هفته های 24و25داشتم که دوتاش با سرکلاژ واژینال انجام دادم حتی بارداری دومم تو هفته 13با نخ مرسلین و حلقه سپاری همزمان گذاشتم و کاملا استراحت مطلق بودم ولی تو هفته 22که میرسم دهانه رحم تا سر نخ باز میشه و بآ درد و انقبیاض به بیمارستان مراجعه کردم و بچه ها مو از دست دادم دوتاشون هم مکونیومی بودن من برای بارداری بعدی باید چکار کنم آیا سرکلاژ شکمی میتونه کمکم کنه؟
- توده
باعرض سلام من تقریبا یک ماه ،یک توده به اندازه فندق بزرگ زیر پوست روی فرج احساس میکنم ،لازم برم دکتر ممنون
- امپول پرولوتون
سلام باردارم هفته ۲۳ هستم هفته ای یه امپول پرولوتون میزنم جایی که تزریق میشه میخاره همون محدوده ازبس خاروندم زخم شده ایا من حساسیت دارم ؟ باید چیکار کنم البته بلافاصله بعدازتزریق خارش نمیگیره چندروزبعد خارش شروع میشه
- بارداری
سلام باردارم هستم . خواستم بپرسم سرم سولفات منیزیم تا چند هفته خطر زایمان زودرس رو رفع میکنه؟ هفته ۳۵ ... ۳۶ هم میشه باز تزریق کرد ؟ ۲۹ هفتگی تزریق کردم بخاطر کمر درد .
- سونوگرافی روز دوازدهم سیکل
سلام در سونوگرافی واژینال که انجام دادم برای بارداری نوشته تصویر فولیکول سیستیک حاوی اینترنال اکو به ابعاد ۱۲×۱۳ دیده شده. میخوام بدونم چیز نگران کننده ای هست.لطفا توضیح بفرمایید
- کیست تخمدان
سلام من حدودا یک ماه و یک هفته از عمل کیست تخمدانم میگذره ولی هنوز پریود نشدم آیا عادی ؟؟؟
- بارداری
سلام من رفتم ازمايش amh٥.٧٦ بود ايا باردارميشوم خودبه خود؟
- زنان بارداربودم ولی بچم سقط شده الان میگن زیات بارداری داری مثل اکوژن وهیتروژن پکار کنم
- خودارضایی
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم خودارضایی باعث نازایی میشه و ب پرده آسیب میزنه یا نه ضرر داره ؟
- کیست مغز جنین
سلام ببخش من تو سونوگرافی هفته ۱۸گفتن یک کیست تو مغز جنین خوش خیم احتمالا تا هفته ۱۸ازذبین بره گفتن آزمایش آمینو سنتز بده ترسیدم ندادم به نظرت با چی درمان میشه
- بارداری
در هفته پنجم بارداری هستم لکه بینی داشتم رفتم سونوگرافی گفته صدای قلب بچه شنیده نشده کمی از بیرون رحم سوزش دارم،چکار کنم
- احتمال بارداری
- در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما
- توصیه جراحی به خاطر تصویر اکوژن دیده شده در داخل حفره چپ رحم
سلااااام خانم دکتر مهربون در تصویر سونو گرافی رحم من در ۱۲ اردیبهشت همین سال یک تصویر اکوژن به ابعاد ۱۰ در ۴ میلیمتر در داخل حفره چپ اندومتر دیده شد ودکتر توصیه کردن که در اتاق عمل نمونه برداری کنن بخاطر ترس از کرونا نرفتم والان چهار ماه گذشته ضخامت اندومتر هم ۴در ۷ بود و سن ام ۵۰ هست خونریزی های نامنظم داشتم ولی الان نه فقط لکه خونریزی خیلی خفیف دارم چکار کنم الان ؟
- ناباروری
- jvu انتقال جنین
سلام خانم دکتر.من هفت روز که انتقال جنین انجام دادم.بعد از انتقال. چون راهمون خیلی دیر بود فقط روز اول.لکه بینی داشتم.. خواستم ببینم مشکلی بوجود آمده
- آزمایش بارداری
با سلام. برای آزمایشات دوران بارداری پرسیدم که میشه اینترنتی نوشته بشه یا نه فرمودین مریض مطب شما هم یا خیر. من مریض شما نیستم اما اگر ممکن مجازی با پرداخت هزینه برای من آزمایش هفته ۱۵و سونوی آنامولی رو بنویسید. به خاطر کرونا ترجیح میدم با دکتراینترنتی ویزیت بشم امکانش هست؟
- بارداری
سوال:سلام خسته نباشید من ۱۸ ماه قبل لکه بینی داشتم تا ۲۴ بعد هم ۲۴ تا ۳۰ پریود شدم بعد رفتم متخصص زنان بهم سوزن اچ ام جی زد بعد دوباره ۶ تا ۱۰ پریود شدم بعد الان موعد پریود اصلیم ۲۶ بوده ولی من از روز ۲۴ تا ۲۷ لکه بینی داشتم و بعد از ۲۷ هم از داخل موقع خشک کردن بعضی اوقات لکه صورتی رنگ هست و علائم بارداری هم دارم مثل سرگیجه ، خواب آلودگی، تکرر ادرار، کمر درد داخل پایین کمر و بعد هم روز پنجشنبه رفتم آزمایش منفی بود و حالا من باردارم یا پریودم میخواد بیاد
- زمان مصرف بی بی چک
سلام خانم دکتر خداقوت.من بعد رابطه بدون دخولی که داشتم و واژنم از طریق آب طرف مقابلم خیس شد ۴ قرص ال دی و بعد ۱۲ ساعت ۴ قرص دیگه مصرف کردم بااین وجود پریودم به تاخیر افتاده چندروز .آیا احتمال بارداری هست؟؟و اگر بی بی چک بخوام استفاده کنم که ده روز از رابطم گذشته نتیجه مشخص میشه؟


