Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای بارداری ک ۲۰ میلیمترهست امکان دفع باداروهست
باسلام من یکماه پیش سقط داشتم وبعدازده روزرفتم سونوگرافی که دکترگفت ۱۸میلیمترمونده ودرحال دفع است ودوباره الان یکماه میگذره ودوباره رفتم سونگرافی ونوشته تصویرکانون اکوژن هتروژن بعضادارای نواحی هایپواکوبه دیامتر۳۴×۲۰م.م منطبق برکاویته اندومترمطرح کننده ی بقایای بارداری درحال دفع میباشدامکان داره بادارودفع بشه ؟
- درد پشت کمر و پهلو و درد لگن
سلام خانم دکتر هفته ۲۰ هستم و قسمت سمت چپ کمرم تقریبا ناحیه ای که به پهلو وصل درد میکنه و بعد درد ول میکنه اما مثلا درد لحظه ای میاد ، خداروشکر لکه بینی اینا ندارم میخواستم بدونم این حالت طبیعی؟ به چه علت این درد دارم؟ دقیقا عین این درد رو در ۱۸ هفته هم داشتم البته اون در قسمت استخوان لگن بود سمت چپ قسمت جلویی به نظرتون علت درد چیه؟
- توده ایزواکو
آیا توده ایزواکو درقسمت تحتانی رحم خطرناک است؟
- کیست تخمدان
باسلام.من درهردوتخمدانم کیست دارم.4ماهه دکترنرفتم.حالا دراستخوان لگنم درد گاه به گاهی دارم و دوهفته اس یبوست شدید دارم.یه هفته قبل پریودی دردوطرف درد دارم.درزمان پریودی هم دردخیلی شدیدوعجیبی دارم درد در لگن و شکم و قسمت پایین دنده ها.وضعیتم خطرناکه؟
- درد جای بخیه
سلام طرف چپ زیر شکمم درد میکنه وقت خندیدن نشستن وبلند شدن ۵سال از زایمان دومم گذشته والان درد میکنه دلیلش چیه هر ۲ زایمان هم سزارین بوده
- بستن لوله رحم
سلام دکتر من 9 ماه پیش طی سزارین سوم لوله هام رو بستم .چند روز پیش که بعد از 9 ماه پریود شدم بسیار خونریزیم کم بود در صورتی که قبل از بارداری و حتی دوران مجردی من خونریزی دوران پریودم به شدت زیاد و شدید بود آیا علت اینکه با وجود 9 ماه پریود نشدن خونریزی من الان اینقدر کم شده بستن لوله هام میتونه باشه؟؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید خانمی ۳۱ساله هستم سونو گرافی رفتم در برگه سونو نوشته کیست های یونی لوکولر دارای جداره نازک ومحتوای اکو فری فاقد اجزا سالید به دیامتر ۳۰و۳۵میلیمتر در تخمدان راست رویت شد
- قرص گین اپ
سلام ببخشید یادم رفت در سوال قبلی بپرسم آیا قرص گین اپ رو برای افزایش سایز سینه را تایید می کنید؟
- تخمکگداری
سلام درد زیرشکم خفیف و ترش لجز مانند بعد از پریود (۹روز بعد پریود یعنی ۲روزه حمام کردم )میتونه از علائم تخمکگذاری باشه؟
- سلام، خدا قوت، یک ناحیه هایپر اکو به سایز 10در کاویته فوندوس رحم رؤیت شد که در بررسی با کالر داپلر فلوی عروقی واضح در آن رؤیت نشد، این یافته ها در درجه اول مطرح کننده یک ادهیژن باند است، این متن رو میشه توضیح بدین برام؟ 💖💖
- اقدام به بارداریم
با سلام و عرض ادب.ببخشید من با همسر قبلا رابطه داشته بودم وبکارتم را چندماه میشه از دست دادم. و شب عروسیم هم خونریزی داشتم. با اینکه رابطه برقرار نکردیم و موقع پریودم هم نبود اما خونریزی غیر عادی داشتم. رقیق تر بود و بیشتر ترشحات بود. روز بعدش هم کمتر شد. الان نگرانم که حامله شده باشم. در ضمن یه هفته بعد از پریودم رابطه داشیم و سه روز بعد هم عروسی کردیم. ممکنه تو این ۱۰ روز حامله شده باشم؟ لطفا راهنمایی کنید. خیلی نگرانم
- قرص اورژانسی
سلام من ۲روز پیشنزدیکی از عقب داشتم آب منی داخل باسن ریخت ولی ترسیدم ک اطرف واژن هم ریخته باشه بلا فاصله بعدش قرص اورژانسی خوردم ولی الان نگاه میکنم میبینم تاریخش مال25/05/1001هست آیا تاثیری نداره بعد اصلا این تاریخ یکم عجیبه ممکنه اشتباهی زده باشه؟
- توی سونوگرافی م اینو نوشته:
در قسمت قدامی سگمان تحتانی رحم (محل اسکار سزارین) ناحیه اکوفری به ابعاد ۲در ۶ میلیمتر مشاهده میشود. (ایسموسل)
- سقط جنین
سلام خسته نباشید. من دوهفته پیش سقط داشتم هفته اول خونریزیم زیاد بود از هفته دوم تا الان لکه بینی دارم چیکار کنم که کامل قطع بشه
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام. من بعد از یک رابطه قرص اورژانسی خوردم ده روز بعد پریود شدم به مدت ۶روز ولی بعد از اون در سیکل دوم الان ۴۰روزه پریود نشدم بیبی چک زدم منفی بود. چکار کنم
- سوال مهم
سلام خسته نباشید .ببخشید یه سوالی داشتم که دریچه های سینی قلب از چه بافتی تشکیل شدن و طحال و تیموس و مغز استخوان و....جزع اندام های لنفی انسان هست درسته؟
- با خوردن قرص ورژست پریود شدم
سلام خسته نباشید من کیست آندومتریوز داشتم قرص ورژست بهم دادن از پنج عادت خوردم الان ی هفته پاکم دوباره پریود شدم آیا بخاطر این قرص دیگه نخورمش
- بارداری
من دوبار سقط داشتم یکبار هفته پنج قلبش تشکیل نشد و اینبار هفته نهم قلبش وایساده دلیلش چی هست و باید چه ازمایشاتی و چه پیگیری هایی انجام بدم؟
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشین من نزدیک دوساله درحال اقدامم برای بارداری امانشدم آزمایش های قبل بارداری دادم تیروییدکم کاردارم نوشته بود۷/۰حالاناشتابرام نصف قرصی لووکسین۱۰۰نوشته مشکل دیگه ندارم این ماه یه هفته عقب انداختم چندقطره خون دارم لطفاراهنماییم کنین دسترسی به دکترندارم
- سقط مکرر
سلام خانم دکتر.من چهار بار سقط داشتم.خیلی هم درمان کردم.نسبت فامیلی هم نداریم.به محض وارد شدن در ماه سوم حالت لرزش شدید به من دست داده و بعد از سونو. بچه دیگر ضربان ندارد.ممکن راهنماییم کنید.بخدا خسته شدم.


