Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تزریق ژل واژن
سلام خانم دکتر عزیز. میخواستم بدونم واسه تزریق ژل بیکینی چقدر هزینه میشه؟ ممنون
- مشکوک به بارداریم
سلام من 4ام خردادوقت پریودیم بوده پریودنشدم بعدیک هفته تاخیربیبی چک انجام دادم مثبت شد بعدروزدهمش خونریزی همراه بادردداشتم الا4روزه ک پریودم سونوانجام دادم گفتن باردارنیستی آیااین سونودرسته ؟
- عفونت زنانه
باسلام خانمی چهل ویک ساله هستم چن ماهی دچار سوزش واژن کمر درد ودرد زیر دل همراه باخونریزی بین دوره پرویدی هستم.
- Nb
سلام آیا nb3/8در هفته ۱۹بارداری نرمال است؟؟؟
- مصرفکننده
ببخشید من قرص اورژانسی فروردین خریدم الان که دی هست میشه استفاده يخچال هم نذاشتم
- شیردهی
با سلام خانم دكتر عزيزم در زوران شيردهي ماه اول ميشه قرص سرماخوردگي خورد ؟
- بیماری زنانه
سلام خانم دکتره عزیزم همدم هستم راستش مامانم الان مدته ۴ روزه لکه خون تو دستمالش وقتی دستشویی میره نیبینه با این شرایطه قرنطینه لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم یا کجا بیارمش که شما ببینین
- تست بارداری
سلام خسته نباشید
من دوماهه ازدواج کردم.اخرین بار که پریودشدم19شهریوربود. و تقریبا منظم بوده پریودم.یک سالی هست که پریودم هرماه سه روز زودتر از تاریخ قبلی میشم.یعنی ماه مهر باید16مهرمیشدم وماه ابان14ابان میشدم..کیستم داشتم از نوجوونی که دکترامیگن مهم نیست وریزه درمان نداره.دوماهم هست داروهای تیرویید میخورم برای ریزش مو. من 12روز قبل رابطه مشکوک داشتم.الان8 روز از تاریخ پریودم میگذره پریودنشدم.سه بار بی بی چک زدم اخریشوامروز زدم منفی بوده همش.احتمال بارداری هست؟شرایط ازمایش خون ندارم به دلیل موقعیت کاری .ممنون میشم پاسخ - IVF
سلام و درود بر خانم دکتر وقت بخیر برای انجام IVF چه مواردی باید رعایت شود ؟ آیا تغذیه خاص ی باید رعایت بشود ؟ IVF در مطب انجام میشه ؟
- لتروزول
سلام قرص لتروزول ازشب سوم قاعدگی بمدت ۷روز برام تجویز شده لتروزول برای چی هست بنده میخوام این ماه اقدام کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و دوم بارداری هستم میخواستم بدونم باید کمربند بارداری بزنم یا شکم بند ؟کدومش بهتره و چه مارکی خوبه ممنون از شما
- بارداری
سلام دوقلو باردارم ...هفته ۳۰ هستم ... سوالم اینه احساس میکنم بعضی روزا جنین مثل نبض حدود ده یا بیست ثانیه با ریتم ثابت میزنه این حرکت نشانه چیست ؟ شدتش از لگد زدن ملایم تره.. باید چیکار کنم
- سلام خانم دکتر من در دوتا تخمدانهام کیست دارم من باردار میسم
- ماکروسکوپی
Macroscopy: received specimen fixed in formalin consist of multiple piece of
brownish tissue measuring (2*2*1 ) cm.
DX: Endometrium pipell compatible with disordered proliferative
endometrial. - پولیپ اندومتر
سلام خانم دکتر ببخشید من یک پولیپ ۱۳.۵ میلی متری در قسمت فوقانی کاویته اندومتر دارم ، در سونو نوشته شده بدون واسکولاریته ، ایا خطرناک هست ؟ مشکلی در بارداری ایجاد میکنه چون قصد بارداری دارم، و میگن جای پولیپ خیلی مهمه، و اینکه امکان بدخیم بودن هست؟
- پودراینوفولیک
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اینوفولیک تجویز کردن روزی یک ساشه میخواستم بپرسم مهم نیست قبل از چه وعده غذایی مصرفشه؟و حتما داخل یک لیوان اب بایدحلشه؟من داخل نصف لیوان اب حلش میکنم ک راحتترخورده شه ممنون
- قرص وروژست
سلام. نزدیک عادت ماهانه بودم که دکتر بهم قرص وروژست داد. بعد از یک هفته استفاده دچار خونریزی شدم(درحالی که ۱۰ روز از موعد عادت ماهانه ام گذشته). قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم؟
- سلام من ۲۱ روزه انتقال انجام دادم ازمایشم هم مثبت بوده ولی از دیشب خونریزی میبینم دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت دهانه رحم بستس میشه کمکم کنید خییییلی استرس دارم احتمال سقط جنین هست ممنون
- لکه بینی
سلام خانم دکتر خسته نباشید. مادر من 42 سالشه و بین دو تا پریودی لکه خونی داره.این اتفاق دوبار براش افتاده و از ماه قبل شروع شده. البته مادرم خیلی لاغره(حدود 51 کیلو) و طی 4 ماه اخیر به شدت تحت استرس بوده. سال قبل هم برای فیبروم سینه به مدت 3 ماه تاموکسیفن و 3 ماه رالوکسیفن مصرف کرد و ماه قبل هم دوباره یه ورق تاموکسیفن استفاده کرد. میخواستم بدونم این خونریزی های بین قاعدگي که نهایتا 2 روز طول میکشه میتونه خطرناک باشه یا فقط میتونه نشانهی یائسگی باش؟
- عوارض آمپول دکاپپتیل
با سلام.بعد از اتمام دوره مصرف دکاپپتیل چقدر طول می کشه تا دیواره رحم ضخیم بشه و پریود شروع بشه؟ و ضخامت اتدومتر باید چقدر بشه تا پریود شروع بشه؟


