Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- آزمایش اسپرم
Spermcount:1.4 گرید ۱ و ۲ صفر گرید ۳یک و گرید ۴ نود و نه درصده دکتر ارولوژ فقط فولیک اسید و ویتامین ای داده آیا با این دارو ها مشکلش برطرف میشه؟؟؟ به نظر شما فقط ای وی اف میتونه به ما کمک کنه؟
- کیست تخمدان اگزوفتیک
- رحم
سلام،؟من۴۳سالمه ، آیا برداشتن رحم باعث مشکلاتی میشه؟
- شیردهی
- باسلام وخسته نباشید به خانوم دکترعزیز یه سوال برام. پیش اومداگه بی مورده ببخشیدخواستم بدونم تاتوی ابرو برای زن شیرده ضرر داره نباید انجام بشه
- ایاقرص چاقی باعث نازایی میشود
من استعدادچاقی ندارم قرص چاق کننده استفاده میکنم ایادراینده موجب نازایی میشه
- پریود
خانم دکتر من pcoهستم ،چاقم ،پریودهام نامنطمه جیکارکنم جه قرصی بخورم تخمدانام فعال بشه
- سلام موقع پریودی در معقدم درد زیادی دارم انگار کل محتویات شکمم میزنه بیرون درد رحم هم دارم حتی قبل از مدفوع چیزی زرد رنک یا سفید ازم میاد همراه با درد
- بارداری بعداز سقط
سلام خسته نباشید من حدودیک هفته س که عمل کورتاژ انجام دادم جنین ۱۰هفته ای بود.برای بارداری کی میتونم اقدام کنم سنم ۳۸ساله برای بارداری عجله دارم
- سوال
سلام خانم دکترخسته نباشید. آیادرداستخوان پاومقعد دردوسه روز اول پریود طبیعیه؟
- دردسینه
توروخدا جواب بدین ازشدت ناراحتی دارم سکته میکنم مدت 7روزه هردوسینه در میکنه رفتم متخصص داخلی سینه هامو معاینه فیزیکی کردگفت توده قده نیست بعدازمایش ماموگرافی سونوگرافی نوشت رفتم ماموگرافی جوابش عددیک بودبعدش رفتم سونوگرافی همش منفی بود ولی هنوزم احساس دردوگاهی سوزش در سینه هام دارم واکسن دو سوم زدم توروخدا
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- درموردقاعدگی
سلام خانم دکترمن ۲۶سالمه یه بچه ۳ساله ام دارم اول برج پریودشدم وتایه هفته مریض بودم وبعدهفت روزپاک شدم وپنج روزپاک بودم وبعدازپنج روزدوباره پریودشدم دلیلش چیه ؟
- سلام من ۲۰ روزه سزارین چهارم شدم نوزادم ۷ ماهه بود فوت کرد ایا دوباره میتونم باردار بشم
سلام من ۱۵ روزه سزارین کردم نوزادم ۷ماهه بود فوت کرد آیا میتونم دوباره باردار بشم واسه پنجمین بار
- توده در پستان
سلام زنی ۵۰ ساله هستم. سونوگرافی پستان که انجام دادم به شرح زیر است: افزایش نسج انترسیسیل همراه با اتساع مجاری و همچنین هایپرپلازی لوبول هاب غدد شیری بخصوص در قسمت فوقانی خارجی بیانگر Fcc زمینه ای در هر دو پستان میباشد. در پستان چپ : کیست ب ابعاد 4.2*3.66 mm در ساعت ۱۲ mid zone مشهود است( B2) Intramammary lymph node به ابعاد 5.6*2 mm در ساعت ۳ mid zone مشهود است(B2) echodistortion و داکت اکتازی در نواحی مختلف آن مشاهده نشد. در پستان راست: تصویر توده ی Solid-hypo echo و oval با حدود مشخص و محور موازی با پوست به ابعاد 6.6*2.8 در ساعت ۷ در near zone مطرح کننده ی ضایعه ی Probably benign رویت میشود(B3) cystiv و یا echodistortion و داکت اکتازی در نواحی مختلف آن مشاهده نشد. پوست و نیپل ها نمتی طبیعی دارد. در نواحی آگزیلر دو طرف لنف نود های reactive دارای مرکز اکوژن چربی دیده میشود. بزرگتربن انها در سمت چپ به ابعاد ۱۲ mm با ضخامت کورتکس 2.1 mm و در سمت راست به ابعاد 11mm با ضخامت کورتکس ۱.۷ mm موجود است. Conclusion : BIRADS(III) ایا خطر ناک است ؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- بار داری
من حدود چهار ماه پیش به. بار داری خارج از رحمی داشتم دو ماه که جلو گیری نمی کنم ماه اول 10روز پریودین عقب افتاد ماه دوم که این ماه 12 روز هست که پریود نشدم می خواستم ببینم به نظر شما الان چکار کنم
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
با سلام حدودا ۲۰ روزه ،عمل لاپاروسکوپی هیستروکتومی با حفظ تخمدانها انجام دادم ،ولی درد و فشار و سوزش در واژن احساس میکنم،ترشحات طبیعی هستند.درمان دارویی عفونت قارچی هم استفاده کردم،آیا این احساس درد در واژن به دنبال این عمل طبیعی هست؟ سپاس از پاسخگویی شما
- نازایی
سلام خانم دکتر من بهمن امسال 41 ساله میشوم قصد بارداری داشتم الان 3 سال است یک فرزند هم دارم جدیدا آزمایش دادم lh بود 5.22 و رنج نرمال بین 2.4 الی 12.6 و fsh بود 6.95 و رنج نرمال 3.5 الی 12.5 و amh بود 1.51 و رنج نرمال 0.06 الی 6.35 و ca125بود 54.2 که رنج نرمال آن 0 الی 35سونوی واژینال روز 12 سیکل بود حاوی فولیکول غالب تخمدان چپ 25mm وniche اسکار سزارین حاوی مایع به ابعاد 5*5.6 مشهود است که کمترین ضخامت میومتر پوشاننده آن rmt=3.8 mm میباشد آیا مشکل خاصی وجود دارد؟ آیا من میتوانم باردار شوم یا خیر
- قرص اورژانس
سلام وقتتون بخیر من روز ۱۹دی ماه روز آخر پریودم بوده،روز۲۲دی ماه رابطه محافظت نشده داشتم و بلافاصله بعدش قرص اورژانس خوردم،بعد از خوردن متوجه شدم تاریخ قرص ۳روز گذشته،و دوباره ظهر روز بعد قرص تهیه کردم وخوردم،الان از تاریخی که قرص خوردم ۱۰روز گذشته و پریود نشدم ممکنه باردار باشم و اگه آزمایش خون بدم مشخص میشه که باردارم یا خیر؟


