Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری؟
با سلام خانمی سی و نه ساله هستم که حدود پنج ماه هستش اقدام به با رداری کردم اما تنبلی تخمدان دارم این ماه قرص کلومفین ودگزا برام تجویز شد وروز دوازدهم سنو واژینال انجام دادم بدون استفاده از قرص دگزا با کلومیفن سایز فولیکول 18 20بودش در ماهای قبل اما این ماه شد 9و الان از تاریخ پریودم ده روز هستش که گذشته احتمال بار داری وجود داره یانه همه علایم پریودشدن رو دارم با درد در کشاله ران لطفا راهنمایی بفرمایید
- کانون اکوژن
سلام وقت بخیر ببخشید من امروز سونو انجام دادم و داخل سونو نوشته شده اندومتر ضخامت ۵میل داره و بصورت triple line این یعنی چی؟ و اینکه نوشته شده در قسمت dependentتخمدان چپ کانون اکوژن با ابعاد 18 در ۱۲ در ۸ دیده شده خیلی میترسم این یعنی چی؟ من متاهلم و تاریخ سونو هم بعد از ۱۰روز از آخرین روز قاعدگی هستش
- درد پریود حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ببخشيد من دو دونه مونده قرص سيپروترونم تموم شه پريود شدم با درد وحشتناك و خونريزي كم چه كنم؟
- ازمایش
سلام من چند بار سقط داشتم دکترم برام ازمایش کاریوتایپ نوشتن همسرم نمیاد من میتونم بتنهایی برم و انجام بدم چون برای ایشون زیاد مهم نیست برای بنده مهم حتما میخوام بچه دار بشم
- مادرانه
سلام:این عید رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.ان شاءالله که سالی خوب برای شما وخانواده محترم باشه.
- فیبروم رحم
سلام وقت بخیر.7سال پیش جراحی باز فیبروم 8سانتی اینترامورال داشتم.خودتون جراحیم کردید.اون موقع 16سالم بود.4ماهه که اقدام به بارداری کردم اما هنوز باردار نشدم.ممکنه دچار چسبندگی باشم؟یا مشکلات دیگه ای که مربوط به عوارض عملم باشه و توی بارداریم تاثیر بذاره؟سونوگرافی مرتب انجام میدم مشکلی ندارم.
- نازایی
سلام من حدود هفت سال ازدواج کردم ۲۷ سالمه همه ازمایشهای نازایی رو انجام دادیم سالم بود عکس رنگی هم گرفتم مشکلی نبود پیش ماما رفتم گفتش که رحمت بسته است در حالی که تو عکس رنگی سالمه اخه اگرم سالم بودو مشکلی نداشتم چرا تو این مدت بچه دار نشدیم خواهش میکنم شوهرمم نمیخواد که IuIکنم
- پرسیده بودم گل مغربی رو چند روز قبل شروع پریودی بخورم گفتین ۱۵ روز، خواستم بدونم به مدت چند روز؟ تا چند روز باید بخورم، برای سندروم قبل قاعدگی میخوام مصرف کنم
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- پریود طولانی
سلام من نزدیک دوماهه پریود میشم و قطع نشده دوماهه مدام خونریزی دارم ۵ ماه پیش این گشکل رو داشتم یه ماه مریود بودم رفتم سونو و آزمایش به جز تنبای تخمدان جیزی نداشتم
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من نزدیک روزهای تخمک گذاریم رابطه سطحی بدون دخول داشتم. با توجه به اینکه سیکل های من منظم و 28 روزه هست الان چند روز تاخیر داشتم. ممکنه باردار باشم؟؟
- دردد عجیبببن
سلام وقتتون بخیر،من چهارده سالمه چند روزه بعضی مواقع در ناحیه واژ.ن دردی مثل سوزن سوزن شدن حس میکنم که با سفت گرفتن عضلات هم بیشتر میشه سوزش و خارش و علائم دیگه ای هم ندارم ممکنه گذرا باشه یا خطرناکه؟به چه دکتری باید مراجعه کرد؟
- نازایی
سلام رفتم دکتر برا ناباروری آمپول اف اس اچ دادم مصرف کردم بعد سونو گرفتم تخمک هم ۲۱ و ۱۵ و ۱۰ بودن بهم گفت اگه این ماه باردار نشدید باید عکس رنگی بگیری به نظرتون بگیرم یا نه چیکار کنم
- سوال در مورد عفونت واژینال
با سلام من خانمي ٤٤ساله هستم مدت ٥سال هست ك با ترسحات خيليييي زياد واژن روبرو هستم ب دكترهاي زيادي مراجعه كردم ولي درمان نشدم مي خواستم درمان قطعي بهم معرفي كنيد .خيلي كلافه كننده هست
- بارداری پوچ
سلام من هفته سوم با بتاي ١٠٠٠٠ بالاست؟؟؟؟؟؟ پوچيل مولار؟؟؟؟؟؟
- راهنمایی برای پیشگیری از بارداری ناخاسته
سلام چند روز بعد از سقط واسه پیشگیری از بارداری میتونیم قرص ال دی بخوریم
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- اکوژن
باسلام اکوژن۵میلی متر در دهانه رحم ۶ماه پیش سقط داشتم کورتاژ شدم وسمت چپ شکم درد دارم همراه عفونت شدید قصدبارداری دارم بااین اوضاع شدنی هست؟؟
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر دختر من رفته بود معاینه پرده بکارت بعد از معاینه پریودش ۵ روز جلو افتاد و بعد از پایان پریود هم دوباره رفت برا معاینه اصلا واژن اش باز نمیشد دکتر گفت به خاطر استرس و ترس از معاینه قبلی واژینیسموس شده یعنی چی خانم دکتر پردش آسیب دیده ؟؟


