Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود
- پریودنشدن درشیردهی
سلام خسته نباشین من دخترم 10 ماهشه قفط شیرخودمومیخوره همیشه گریودام جلوتربودیعنی اگه 7پریودمیشدم ماه بعد6 پریودمیشدم الان 4 روزه ازوقت پریودم گذشته میترسم باردارشده باشم جلوگیری طبیعی داشتیم قبل 6 ماهگی دخترم دوسه ماه قرص شیرده خوردم تاچندروز وقت دارم پریودبشم اگه نشدم بایدچیکارکنم احتمال بارداری است وکی میتونم بی بی جک تست کنم ممنون میشم جواب بدین
- سرکلاژ شکمی
سلام و عرض ادب ممنون از وقتی که برای سوالات ما میگذارید من دوبار زایمان زودرس داشتم و با سرکلاز واژینال جواب نگرفتم سرکلاژ شکمی انجام دادم میخواستم بدونم اگر مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشد سرکلاژ شکمی چقدرموثر هست؟ امیدی برای مادرشدن افرادی مثل من هست؟
- زایمان زودرس
من سابقه س بار زایمان زودر۲۴ و۱۸ و۲۰ هفته دارم بار اخر با وجود سرکلاژ نموند بعد هیستروسکوپی شدم معلوم شد سپتوم نسبتا بزرگی دارم ک برداشته شده ودهانه رحمم خیلی کوتاه دکتر گفت اقدام کنم اما جواب مطمنی در مورد اینکه این اتفاق تکرا نمیشه نداد لطفا بگید من اگ باردار شدم وسرو کلاژ هم بشم باز هم احتمال داره زایمان زودرس بشم یا اینکه چون سپتوم برداشته شد کمک میکنه ک بچه دیگه فشار نیاره ب دهانهی رحم خواهش میکنم جواب بدین؟
- بارداری
سلام خسته نباشید، سرکلاژ شکمی هستم آیا در زمان بارداری استفاده از پودر موبر یا اپیلایسون ضرر داره؟چون شدیدا به ژیلت حساسم
- بارداری
سلام من۱۴ سالمه پرده بکارتم سالمه با هیچ مردی رابطه نداشتم مایع منی اصلا به واژنم نزدیک نشده ولی حدود دوماه پیش خودم انگشتم و چند شی دیگه وارد مقعدم کردم پنج روز حالت تهوع دل درد و معده درد داشتم الان یبوست دارم ولی حداقل روزی یکبار میرم برای دفع مدفوع سینه هام یه هفته نوکشون درد بود الان رگ آبی روی سینه هام است پریودیمم نامنظمه کلا یک سال است هم که پریود میشم امکان بارداری وجود داره توروخدا جواب بدید خیلی میترسم
- سوزش
سلام هفته ۲۳ام جنین تکون میخور زیرشکمم میسوز حس میکنم توواژنم سرکلاژابدومینالم انگارشکمم زخم ایاطبیعی
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام خسته نباشید من ۸ ماه پریود نشدم سیبل رو دکتر دادن گفتن بخور نحوه مصرف رو نمیدونم چطو ی استفادع کنم
- تنگس دهانه رحم
سلام من دچارتنگی دهانه رحم هستم ایا درمان دارد چون باعث نازایی ام شده
- انقباض رحم
سلام حانوم دکتر. هفته ی سی ودو بازداری هستم. از یک ماه قبل در طول روز که گاهی زیر شکمم درست خط سزارینم و اطرافش منقبض میشد خیلی جدی نگرفتم. الان تقریبا هر ساعت یکی دوبار اینجوری رحمم سفت میشه. ایا نشانه زایمان زودرس هست؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من حدود هشت هفت هستم رفتم سونوگرافی بهم گفتن قلب بچه تشکیل نشده و یه جاییش نوشته دو قسمتی مجاور و چسبیده بهم با سطح لوبوله گر چه هنوز کوچک و زود است اینا یعنی چی؟؟
- ترس
سلام خسته نباشید من هفته پیش پاک شدم و بعد با همسرم معاشقه کامل داشتم بدون دخول بعد لک خون دیدم موقع شستن خودم و چون دخترم خیلی ترسیدم و سریع دوتا قرص اچ دی خوردم و دوتزده ساعت بعدش همدوتا دیگه امروز صب دوباره من خون دفع کردم از حالت اول پریودی کمتر ولی ی مقدار از لک هم بیشتر خیلی میترسم ینی دلیلش چیه؟ ممکنه به پرده اسیب رسیده باشه؟؟
- حساب هفته
سلام من طبق ان تی ۳۴هفتم ولی شونورفتم زد۳۴هفته ۶روز کدکم درست هفتم
- سقط وبقایاجنین
سلام من سقط داستم با قرص تو بیمارستان ب من گفتن بقایا داری برو بقیش تو پریودیت میفته الان من یک ماه از زمان سقطم گذشته رفتم سونو دادم میگه بقایا در ناحیه هیتروژن به ابعاد13×21میلیمتر با واسکولاریتی بیشتر ازمیومیر مجاورمطرح کننده بقایای هاپیرواسکولاررویت شده .اندومتر با ضخامت 10 میلیمتر دیده شد .کیست تخمدان چپ ب ابعاد 10×18×20میلیمتر در تخمدانراست دیده شد .مایع ازاد خفیف درلگن رویت شد . الان ب دکتر بیمارستان گفتم ب من داروی قرصی چیزی بگید که رفع شه اینا هیچی ب من ندادن گفتن خودش ب مرور میفته من از روزی که سقط کردم هنوز خون ریزیم بند نیومده من میخوام تموم شه زودتر که بتونم اقدام کنم برای بچه .تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم بگید چکار کنم
- پریود
سلام ببخشد من یکسال امپول 3 ماهه پیشگیری زدم بعداز تمام شدن وقت امپول 3 روز بعدش امپول یک ماهه زدم 20 روز گذشته پریود نشدم امکان بارداری هست تست زدم منفی بود قبل از 3 ماهه یکماهه ک دو بار زدم پریود میشدم حالت تهوع دل درد استرس بیخوابی دارم
- سلام خوبید خواهشا جواب منو بدید من هفته قبل با قرص واژینال وزیر زبونی سقط کردم خونریزی کمی داشتن یه تیکه به اندازه نصف کف دست اومد اما بعدش خیلی کم خون رفتم سونو میگه خیلی از جنین مونده دکتر بهم قرص رومین داده تا ۵ روز مصرف کنم بعد ول کنم تا خونریزی بگیرم اما هیچ خبری نیس میتونم به دکتر اصرار کنم که یکسره منو کورتاژ کنه دیگه خسته شدم بارداریم هم ۸هفته بود
- خونریزی زمان تخمک گذاری
با عرض سلام و احترام، تاکنون باردار نشدم پریودهام از سی تا سه وچهارروز متغییر هست در ماه این ماه در زمان تخمک گذاری لکه بینی قهوه ای رنگ دیدم. خیلی نگران شدم.
- عمق رحم
سلام خانم دکتر عمق رحم معمولا چندسانت نرمال؟
- بارداری
۳۷ سالمه یک و سال ونیم ازدواج گردم آیا احتمال داره بار دار نشم به خاطر سنم؟؟؟
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر هفته ۳۰ بارداری هستم وهنوز دارم آسپرین ۸۰ میخورم خیلی میترسم که برای جنین مشکلی پیش بیاد تا کی باید این قرص ادامه بدم ؟ البته دکترم برام تجویز کرده علتش رو نمیدونم فقط اوایل بارداریم یه مدت کوتاه هماتوم داشتم همین


