Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خدا قوت من سزارین شدم یک ماه گذشته دوروز پیش دراز کشیده بودم از جا بد بلند شدم الان سمت راست بخیه ها درد داره و همون روز خون حالت لخته ای میو مد و رنگ تیره تر نسبت ب وند روز پیش داشت الانم موقعه بلند میشم درد داره
سلام خدا قوت من سزارین شدم یک ماه گذشته از سزارین دوروز پیش دراز کشیده بودم از جام بلند شد یعنی بد بلند شدم الان سمت راست بخیه تیر میکشه و همون روز هم خون حالت لخته ای میو مد الان هم موقعه بلند شدم درد داره جای بخیه ها خیلی ممنونم میشم جواب سوال منو بدین
- لکه لکه شدن خون پریودی
سلام من برای منظم شدن پریودی ام که به دلیل تنبلی تخمدان این قرص را مصرف میکنم در پریودی هایم همه اش لکه لکه است فقط و آثاری از خون پریودی نیست آیا باید مصرف قرص را در پریودی ادامه دهم یا خیر؟
- سزارین
خانم دکترتوروخداکمکم کن شمامیگی نمیشه ۳ماه بعدازمرگ بچم اقدام کنم یعنی فاصله سزارین تا بارداری ۳ماه من دارم خودمو تقویت میدم اضافه وزن هم ندارم توروخداکمکم کن اگه باردارشدم بعد۳ماه چی مصرف کنم تا باخطری مواجه نشم منو جنین آیندم.... همش بیاد بچمم اولین بچم بود
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید
- سقط
سلام آقای دکترمن مادریه دختر۱۶ساله هستم دخترم موردتجاوزازعقب قرارگرفت بردمش دکترگفتن پرده سالمه چهارتاآمپول پرژسترون براش زدولی بعدش متوجه شدم بادجودپرده بارداره وکیسه تشکیل شده الان قرص سایتوتک میخوام بهش بدم باوجودامپول پرژسترون سقط انجام میشه؟چندروزم هست خونریزی ودردزیرشکم داره توروخداجوابم بدیددارم ازاسترس میمیرم.
- زنان
سلام من زخم رحم داشتم پماد داوالاگ سی استفاده کردم ولی بعد از یه هفته به لکه بینی روشن افتادم ننیدونم ادامه بدم یا نه هنوز تیوپ دوم رو تموم نکردم
- سلام تو سنو گرافی که گرفتیم نوشته اندومتر بصورت هایپراکو وبه ضخامت ۱/۵ mm مشاهد شد
سلام تو سونوگرافی که گرفتیم اندومتر بصورت هایپراکو وبه ضخامت ۱/۵mm مشاهده شد
- قرص سیبل
با سلام من ۱۷سالمه و تنبلی تخمدان دارم رفتم پیش دکتر زنان بهم قرص سیبل داد و با تموم شدن بسته اول پریود شدم میخواستم بدونم میتونم تو دوران پریودی هم قرصام رو مصرف کنم یا باید بزارم بعد از تموم شدن پریودی
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
- قرص ضد بارداری
با سلام من 8 سال است قرص ال دی مصرف می کنم در حال حاضر چاق شده ام آیا می توانم به مصرف ال دی ادامه دهم. ممنونم
- ابله مرغان
سلام خانم دکتر سنم ۴۰ هستش والان ۴روزه ابله مرغان گرفتم وامروز یک دفعه لکه بینی دارم انگار که میخوام پرویید بشم دلیلش چیه .مشکلی نداره چون ابله مرغان خیلی سنگین گرفتم خواهشا جواب بدهید در ضمن ایودی هم دارم
- مشاوره تعیین جنسیت
لطفاً هزينه ivf را اعلام بفرماييد ممنون
- قرص reprostasis
سلام خانم دکتر این قرص reprostasis روبرام تجویز کردین ولی تو جلد قرص دو رنگ قرص با شکل های مختلف وجود داره روزانه گفتین یکی بخورم میخواستم بدونم کدوم شو بخورم؟یکی رنگش قهوه ایه یکی سفید
- من ۲۵ سالمه متاهل هستم همیشه در پریودی هام درد های خیلی شدید دارم خون ریزی هام وحشت ناک زیاده در طول روز چندین بار لخته خون بزرگ دفع میشه ازم دکتر هم رفتم اصلا فرقی نکردم.پریودی هام منظومه چون قرص گلوکوفاژ میخورم به مدت یک سال
- سلام روش مصرف قرص داستینکس برای قطع شیردهی؟
- آمپول واریو پپتیل
سلام ببخشید دختر من ۹سال وده ماه دارد والان یکبار پریود شده ودکتر غدد براش آمپولواریوپپتیل تجویز کرده آیا برای بارداری در آینده ضرر ندارد عوارضش چیهپ
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم و دو سال پیش عمل برداشتن رحم به روش لاپاراسکوپی برام انجام دادین و خیلی هم راضی بودم ولی الان درد در موقع نزدیکی دارم و خیلی اذیتم میکنه ۶ ماه پیش به دکتر دیگری مراجعه کردم و برام کرم استرو مالین دادن وخوب شدم ولی الان هم چند روز ترشحات سفید دارم و کمی خارش و هم درد در موقع نزدیکی و این کرم پیدا نمیشه لطفا راهنمایی کنید که از چه کرمی میتونم استفاده کنم چون من رشت زندگی نمیکنم و دسترسی به شما ندارم خیلی ممنون میشم کمکم کنید خانم دکترمهربونو باتجربه هستین و کارتون واقعا حرف نداره 💜❤❤
- بارداری
سلام خسته نباشید اگه کسی یبار سزارین کرده باشه برای بارداری دوم بخواد که طبیعی زایمان کنه اگه مشکلی نداشته باشه میتونه تحت نظر شما باشه؟برای زایمان حتما خودتون قبول میکنین یا ارجاع میدین جای دیگه؟
- بقایا
بقایا بافلوی عروقی کورتاژ میشه براش انجام داد
- ناباروری
سلام من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست 0.32 هست خواستم ببینم امید به باروری با آی وی آف با تخمک خودم هست قرص آوا بوست تاثیری در روند بالا بردن تخمک داره آیا؟؟؟


